Damon i Bonnie oraz K.W.docx

(93 KB) Pobierz

"Damon i Bonnie są ulepieni z tej samej gliny"

C:\Documents and Settings\Gość\Pulpit\gif-damon-and-bonnie-11013575-350-1.png

 

Powracający 15 września z trzecim sezonem [serial] The Vampire Diaries jest opowieścią o dwóch wampirzych braciach Stefanie (Paul Wesley) i Damonie (Ian Somerhalder), którzy mają obsesję na punkcie Eleny Gilbert (Nina Dobrev). Podczas gdy Stefan coraz bardziej przechodzi na ciemną stronę, Damon i Elena zmagają się uczuciem winy z powodu rozwijającej się między nimi więzi, mimo że razem pracują nad wyciągnięciem Stefana z nad krawędzi, nad którą Pierwotny wampir Klaus (Joseph Morgan) go sprowadził.

Podczas wywiadu z portalem collider.com aktor Ian Somerhalder rozmawiał o tym, jak jego postać, Damon Salvatore, zmieni się w tym sezonie, o przyciąganiu i odpychaniu się [dwóch osobowości Damona] - jaki jest naprawdę i jakim inni chcieliby, aby był, a także o efektach pocałunku Damona i Eleny z finału 2 sezonu oraz o relacjach Damona z Bonnie (Katerina Graham) i Jeremym (Steven R. McQueen).

Skoro Stefan wyjechał, to jaką rolę w 3 sezonie będzie miał Damon? Jak [bardzo] się zmieni?
Szczerze mówiąc, to jest serial telewizyjny i te postacie się rozwijają. Wolałbym raczej pozostać dupkiem, dostać wszystkie najlepsze kwestie i odrywać ludziom głowy. To właśnie bym wolał. Wiem, że to brzmi trochę sadystycznie, ale to lepsze dla tej postaci. Chociaż nie uważam, że jest to [odpowiedni] sposób życia. Kevin Williamson posadził mnie i powiedział: "Zamknij się i słuchaj. Życie nie jest jednowymiarowe. Zmieniamy się." To jest [właśnie] to odpychanie i przyciąganie. [Damon] walczy z tym, czym naprawdę jest i to czyni opowieść dramatyczną. Jest anty-bohaterem. Nie wie jak ma to robić, więc myślę, że będzie przechodził przez pewne próby i męki.

Ostatecznie nie jest szczęśliwy z takiego obrotu spraw. Przez dwa sezony próbował nakłonić brata by robił, to, co robi teraz, bo taki właśnie jest. On po prostu chce, by jedli i niszczyli wszystko na ich drodze. A teraz Stefan biega w około z innym facetem, którego Damon nienawidzi i próbuje zabić. [Prawda jest taka], że zostawił go w mieście z młodszą o 150 lat dziewczyną, w której jest zakochany, ale której nie może mieć, ponieważ ona go nie chce i jest dziewczyną jego brata. [Damon] po prostu siedzi tam i myśli sobie: "To jest do bani!". Ale myślę, że on wykorzysta okazję. Będzie miał na twarzy ten sam szeroki uśmiech, jak gdyby odrywał ci głowę lub ratował kociaka. On czuje to samo w przypadku obu tych sytuacji.

Jak interpretujesz pocałunek Damona i Eleny?
Ciągle słyszę o tym "namiętnym pocałunku". Nie wiem, czy ktokolwiek to widział, ale [Damon] był blady, obficie się pocił i krwawił. Nie było w tym nic namiętnego, więc nie wiem, jak powinienem to odczytać, chociaż wiem, że on to pamięta. Wspomina o tym szturchając Elenę, ale przedstawiając to zdecydowanie to pamięta. Nie pozostało to niezauważone. [Elena] dostaje od Damona rzeczy, jakich nie dostaje od Stefana. Szturchają się nawzajem i zabawnie przekomarzają. On sprawia, że ona się uśmiecha, mimo że on zabił jej brata i praktycznie zniszczył jej życie na wiele sposobów. Właśnie w takiej sytuacji jest [Damon]. Nie jest z tego powodu szczęśliwy, ale kocha i musi chronić tą dziewczynę. Wie, że jego brat wpakował się w ten bajzel by go ratować. Stefan jest teraz imigrantem na bezpłatnej służbie, kto wie na jak długo - na dziesięciolecia czy na stulecia.

Przez książki wielu fanów chciałoby zobaczyć razem Damona i Bonnie. A co ty o tym sądzisz? Też chciałbyś zobaczyć [taki obrót spraw]?
Bonnie jest seksowna! Przespanie się z czarownicą mogłoby być naprawdę interesujące. Tak słyszałem i rozumiem to. Damon i Bonnie, w pewnym sensie, są ulepieni z tej samej gliny. Mają fajną dynamikę. Razem są całkiem zabawni. Pamiętam, gdy kręciliśmy scenę, gdy razem tańczą i pamiętam, [że ktoś powiedział]: "Wow, to naprawdę może się udać!". Wiem, że w książkach to miało miejsce. To coś takiego, gdy nienawidzisz kogoś, a później się w nim zakochujesz. Ale Damon jest zajęty Eleną. Możesz sobie wyobrazić Jeremy'ego przychodzącego do Damona i mówiącego mu coś w stylu: "Trzymaj się z daleka od mojej dziewczyny!" i strzelającego mu w klatkę piersiową, a Damon siedzi i mówi: "Serio? Dzieciaku, raz się spiknęliśmy. Było fajnie. [A teraz] zostaw mnie w spokoju." Ale, kto wie [co się wydarzy]?

Damon zawsze popycha Jeremy'ego do bardziej męskiego zachowania w sytuacjach [kryzysowych]. Będziecie mieć więcej wspólnych scen w tym sezonie?
Prawdopodobnie tak, teraz Damon utknął w Mystic Falls. Razem z Alarikiem (Matthew Davis) jest zobowiązany opiekować się nim i Eleną. Damon musi dbać o mały tyłek Jeremy'ego, a to ostatnia rzecz, na jaką ma ochotę. Myślę, że Jeremy mógłby się nauczyć od Damona sporo rzeczy, których naprawdę nie musi wiedzieć. Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia, co się wydarzy.

Jesteś skoncentrowany na Damonie utrzymującym się na krawędzi?
Właśnie o tym rozmawiałem z Kevinem [Williamsonem]. To jak alkoholik w barze. To trudne. Ludzie chcą [Damona] jako bohatera, ale on nie będzie wiedział, jak być bohaterem. Cały czas będzie się potykał i zabijał ludzi - przypadkowo lub nie. I będzie się pogrążał w [zastanawianiu się nad tym]: "Czemu to się dzieje?". Sposób, w jaki zachowujesz trzeźwość umysłu łączy dany wątek [twojego] życia z tym tekstem. Ostatecznie i tak czerpiesz coś z twoich przeszłych, teraźniejszych i przyszłych doświadczeń. Odkąd od połowy kwietnia aż do teraz byłem pochłonięty [pracą], jestem całkowicie inną osobą i ty także. Musimy się starać, by każdy dzień był wspaniały, świetny, lub po prostu przez niego przejść jakkolwiek by było.

Jest granica w utrzymywaniu trzeźwości [umysłu] i rzeczy w życiu tak, że właściwie mógłbym połączyć je z tym tekstem. Jedynym sposobem na to, że będę w stanie naprawdę i szczerze żyć chwilą, to jeżeli to będzie coś dla mnie znaczyło. Nie możesz się tylko pokazywać i wypowiadać [danych] słów. Nawet przez sekundę nie myśl, że [życie] zawsze [jest słodkie] jak wata cukrowa. Czasami naprawdę rani. Według mnie, jako jednostki, wiele rzeczy, przez które przechodzi Damon jest super-oczyszczających i nie zawsze jest to w porządku. Cały czas coś mieszasz. Czerpiesz [doświadczenie] ze wszystkich rzeczy w swoim życiu, a które niekoniecznie są dobre. To tak, jak otrzymywać zapłatę za terapię. Zamiast kłamać [siedząc] na czyjejś kanapie i opowiadać o tym jak się czujesz, wewnętrznie czerpiesz z tego [coś dobrego].

Pracuję z pewną kobietą, która jest tak bardzo oddana swojej pracy. Nazywa się Ivana Chubbuck. Jest chyba najsławniejszą nauczycielką aktorstwa chodzącą po tym świecie, która wciąż pracuje. Sposób, w jaki uczy i jej zdolność do wyciągania z twojego życia [pewnych rzeczy] oraz splatania ich z [daną] kwestią formuje [zewnętrzny] płaszcz i to właśnie widzisz. Pod spodem nie widzisz tych wszystkich szwów ani niczego. To, co widzisz na zewnątrz, to to, co sobą prezentujesz, co jest prawdziwe, ale nie łatwe. Ta kobieta wie więcej o wielu ludziach w Hollywood, niż ktokolwiek inny i to są naprawdę poważne, będące głęboko w tobie, wkurzające rzeczy. Dla mnie tym właśnie jest aktorstwo. To robię, każdego dnia. To naprawdę dziwne.

 

 

 

Kevin Williamson: "Za zniesieniem klątwy krył się plan"

 

The Vampire Diaries - serial dramatyczny stacji CW o nadnaturalnej tematyce jest jednym z tych rzadko występujących seriali, które wraz z rozwojem opowieści stają się coraz ciekawsze, czyniąc 3 sezon powracający 15 września bardzo oczekiwanym przez oddanych fanów. Po tym jak pod koniec 2 sezonu Klaus (Joseph Morgan), siejąc spustoszenie w Mystic Falls udowodnił, że jest najpotężniejszym istniejącym wampirem, ten sezon odkryje motywacje Klausa co do posiadania Stefana (Paul Wesley) po swojej stronie, [a także] rosnącą więź między miłością Stefana do Eleny i jego bratem Damonem (Ian Somerhalder) oraz nowe zdolności Jeremy'ego (Steven R. McQueen) do widzenia duchów jego dawnych miłości. A [teraz], co czyni to jeszcze lepszym, popularny serial będzie współpracować z The Sicret Circle, który także jest adaptacją książek L.J.Smith i produkowany przez Kevina Williamsona.

Podczas wywiadu dla portalu collider.com, w którym mówił o obu serialach i różnicą między ich mitologiami, Williamson powiedział [także] o tym, jak pierwsza połowa [nowego] sezonu The Vampire Diaries będzie odkrywać Pierwotną Rodzinę, oraz że widzowie dowiedzą się, dlaczego Jeremy widzi duchy, dlaczego Bonnie (Katerina Graham) będzie odgrywała decydującą rolę w historii i jak, jeżeli skupisz się na emocjonalnej opowieści, przedstawiają się zwroty [akcji].

O co będzie chodziło z nadnaturalną mitologią The Vampire Diaries w sezonie 3?
Myślę, że w pierwszej połowie sezonu naprawdę będziemy lubić Klausa (Joseph Morgan) i to, że jest nie tylko Pierwotnym, ale bękartem Pierwotnej Rodziny. Teraz jest hybrydą i zniósł klątwę. Zostanie przedstawione co robi. Za [zniesieniem klątwy] krył się cały plan i Stefan (Paul Wesley) jest jego częścią. W pierwszym odcinku [Klaus] wprawia ten plan w ruch i będziemy to rozgrywać przez jakiś czas.

Czy widzowie zobaczą wiele [rzeczy] z życia Klausa i jego rodziny?
To jest cały pomysł. Mamy tak wiele historii do opowiedzenia, [łącznie] z tym co tyczy się wydarzeń w Mystic Falls i małej podróży, w której są Klaus i Stefan, [a także] Damona i Eleny usiłującej go ocalić, oraz tego, co Klaus właściwie zamierza [zrobić]; więc nie jestem pewien ile [informacji] o Pierwotnej Rodzinie dostaniemy, ale spotkacie kliku członków tej rodziny. Na szczęście w pewnym momencie powróci Elijah (Daniel Gillies). Nie mamy jeszcze [konkretnych] planów, ale uwielbiamy go i zdecydowanie chcemy go z powrotem. Jest tyle bogatych postaci i wątków, że mamy nadzieję wraz z postępem sezonu, ale przed jego końcem, wszystko razem połączyć. Mamy kilka luźnych wątków. Razem z Julie [Plec] układamy wielki plan, który wiąże wszystko razem, ale to jest mitologia, więc [układamy to] rozdział za rozdziałem, Na koniec sezonu wszystko nabierze sensu.

Prawie w każdym odcinku macie tak wiele zwrotów i odkrywacie [wiele rzeczy]. Czy w miarę upływu kolejnych sezonów staje się co to coraz trudniejsze?
Tak, jeżeli siedzisz i próbujesz wymyślić [nowe] zwroty. Nie pozwalam robić czegoś takiego osobom piszącym scenariusz. To, co musimy zrobić, to skupić się na postaci, jej zachowaniu, wyborach, których dokonuje, jej przeznaczeniu, potrzebach i jaka będzie później oraz opowiedzieć fascynującą i budzącą emocje historię. Jeżeli opowiadasz emocjonującą historię, to zwroty same się ujawniają. Naprawdę. Gdy masz pełną emocji podróż, możesz się cofnąć i zrekonstruować to, jak to opowiesz by stworzyć coś zaskakującego. Wiem, do czego zmierzam, więc będę po prostu wyrzucał kolejne elementy, które czynią to złym. Na tym polega zabawa nad serialem. To dla mnie zabawne, ponieważ czuję się jakbym czytał papierową [wersję] tajemniczej powieści.

Są jakieś dodatkowe aspekty z książek, które zamierzasz wprowadzić czy może nawet nie wzorujesz się na oryginalnym materiale?
W tym momencie to trudne, ponieważ tak bardzo oddaliliśmy się [od książki], ale za każdym razem, gdy mamy okazję, to próbujemy zawrócić lub przywrócić to [co pominęliśmy].

Czy to, że Jeremy (Steven R. McQueen) widzi swoje zmarłe dziewczyny wpłynie na jego mentalność?
Sprawa z Jeremym jest taka, że odkąd zaczęliśmy serial on radził sobie ze śmiercią rodziców i był na złej ścieżce. Ciekawie będzie zobaczyć, jak reaguje widząc zmarłe osoby i co to oznacza. Pierwsze 6 odcinków naprawdę zagłębia się w zrozumieniu, co się z nim dzieje. [Jeremy] umarł na godzinę i w ciągu tej godziny stało się coś, co umożliwiło mu widzenie tych zmarłych. A czym one właściwie są? Czy są duchami? Duchy ścigają się również z zemsty lub dlatego, że cię kochają albo próbują się z tobą pogodzić, albo próbują się ostrzec lub coś ci powiedzieć. [Jeremy] będzie musiał się dokładnie dowiedzieć o co chodzi i co próbują mu powiedzieć.

Skoro są duchami, to czy będziesz zajmował się tym, że wampiry mają duszę?
Tak, właściwie to poruszymy tą kwestię. Co jeszcze zawiera nasza mitologia? W normalnym ludzkim życiu wszyscy mamy pewnego rodzaju wiarę, wierzymy w jakiś inny świat i niebo, ale gdzie idą wampiry? Tego nie wiemy. To jest pytanie. Zamierzamy poruszyć tą kwestię bez bycia [przesadnie] religijnymi.

Czy Matt (Zach Roerig) pozostanie ludzką postacią wśród innch nadprzyrodzonych bohaterów?
Wszystkie postacie mają nadnaturalne powiązania, niezależnie od tego czy są ludźmi czy nie, jak Jeremy, który ma pierścień i Matt, który jest naszym ostatnim pozostałym człowiekiem, a teraz w rezultacie wie [wszystko]. Myślę, że ciekawie będzie oglądać go rozgrywającego to z Caroline (Candice Accola), jego najlepszym przyjacielem Tylerem (Michael Trevino) i jego byłą dziewczyną Eleną. Będzie tego dużo. To będzie interesujące. Ale chcemy, by pozostał człowiekiem. Podoba nam się ten pomysł.

Jak znacząca będzie rola Bonnie w tym sezonie z jej rosnącą mocą?
Bonnie jest bardzo ważna. Gdy kończyliśmy sezon 2, chłopak, którego ona kocha widział zmarłych. On widzi tylko dwie inne dziewczyny, które kochał w swoim życiu i tak przebiega opowieść. Bonnie jest w samym środku tego, ponieważ w naszej mitologii Pierwotnej Rodziny i Klausa to czarownica jest źródłem wszystkiego, a Bonnie jest naszą stałą czarownicą.

A co zobaczą widzowie w związku z Tylerem (Michael Trevino) i wilkołaczą mitologią?
Trójkąt [miłosny] między Tylerem, Caroline (Candice Accola) i Mattem, który jest naszym jedynym stałym człowiekiem, teraz wtajemniczonym, będzie się dalej rozwijał, więc będzie zabawnie. "Mój najlepszy przyjaciel jest wilkołakiem. Dziewczyna, którą kocham, jest wampirem. Gdzie ja do tego pasuję?" Ten trójkąt będzie [się rozwijał] ramię w ramię z [trójkątem] Stefan-Elena-Damon.

A co możesz powiedzieć o 3 sezonie?
Oczywistą rzeczą jest zabawa i tyczy się to relacji między Damonem i Eleną oraz postępu w pościgu za Stefanem, próbowaniem go ocalić, o ile w ogóle chce być ocalony. Damon jest teraz wepchnięty w rolę bohatera. Widzieliśmy, co się działo w 2 sezonie i jemu nie jest dobrze z tą rolą. A może uratować tak wiele osób zanim będzie miał dość. Moją ulubioną częścią tego wszystkiego jest pisanie [roli] Damona i oglądanie go, będącego takim ociągającym się bohaterem, który robi jeden krok w przód, trzy kroki w tył. "Ocalę cię, ale później zabiję trzy osoby." Dla niego to będzie stale konflikt.

Teraz przyjaźni się z Eleną i Elena mówi mu: "To nie w porządku zabijać ludzi. Nie możesz tego więcej robić, albo ja odchodzę." Ale taka jest jego natura. Taki jest. Więc, on ciągle z tym walczy, ale także [walczy] z uczuciem do niej. A ona staje twarzą w twarz z tym, co Katherine powiedziała na koniec sezonu, że to w porządku kochać ich obu. Ale nie dla niej. To był wybór Katherine, ale to nie musi być wybór Eleny. To będzie reszta serialu. Ta jedna kwestia, którą wypowiedziała. Ona kocha ich obydwóch, ale to jest to, co z tym robi. Możesz kochać wiele osób, ale to walka, którą podejmujesz. Teraz będzie jej kolej, co bardzo mnie cieszy.

Co czyni powieści L.J.Smith tak łatwymi do telewizyjnej adaptacji?
"Łatwe"? Nie w tej produkcji. To nie jest łatwe. To wyzwanie, dlatego to jest zabawne, ale to właściwie bardzo ciężka [praca]. To, co najbardziej kocham w świecie L.J.Smith, to to, że sięga ona po rzeczy, które kocham. Dociera do mojego szczęśliwego miejsca, gdzie jest wiele dorastających, osiągających dorosłość nastolatków z ich obawami i lękami, ale później miesza to z gatunkiem, co uwielbiam, i wszystko odwraca. Jednym z wyzwań jest adaptacja tego jako serialu, ponieważ jest cała seria książek. [Autorka] naprawdę przekopuje historię i przeszłość, [a także] przyszłość i wszystkie różne obszary. Przerobienie tego na cotygodniową opowieść i stworzenie mitologii jest wyzwaniem. Z tempem i sposobem opowiadania, w jakim lubię tworzyć, to przeważnie ciężkie [zadanie], ale także zabawne. Uwielbiam L.J.Smith. Zdrada, podstęp, przyjaźń, lojalność, morderstwo i chaos tworzą moje szczęśliwe miejsce. Więc chylę czoła przez L.J.Smith i dziękuję jej. Ona sprawiła, że to jest dla mnie jednocześnie łatwe i trudne.

Czy The Sicret Circle ostatecznie będzie międzypokoleniową wojną?
Tak. Jest pomysł na to, co wydarzyło się 16 lat temu, co wygnało matkę Cassie z miasta. Co było takie przerażające? Gdy z obawy o własną przyszłość, nasz nowy Krąg próbuje to odkryć, to te wszystkie odkrycia prowadzą do międzypokoleniowego [konfliktu]. Mamy Krąg Dawn i Charles'a, ale także Jane, która jest babcią Cassie, która ma swój własny Krąg. Więc, gdy spojrzysz na ukrytą mitologię, to [zobaczysz], że istnieje aspekt pokoleniowy. To przestępczy świat, i może wam się nie podobać co robią przestępcy lub możecie się z nimi nie zgadzać, ale jeżeli wykonujemy naszą pracę dobrze, to zrozumiecie ich oraz zrozumiecie, dlaczego robią to co robią. Miejmy dzieję, że to będzie rozbrzmiewało w emocjonujący sposób, razem z dreszczami i zabawą.

Jaka będzie równowaga między pokoleniami?
Nie uważam The Vampire Diaries za młodsze pokolenie, ponieważ wampiry mają 164 lata. Podchodzimy do tego serialu z wiecznie młodym nastawieniem. Nie myślę o tym jako o serialu dla młodszych, ponieważ nie pozostajemy w liceum tak długo. To, co kocham w The Secret Circle to [właśnie] wielopokoleniowość. Podoba mi się pomysł, że nie jest to tylko młodzieżowy serial. Jest w nim wiele z serialu dla dorosłych, tematy i pomysły przewijają się od młodzieży, aż to dorosłych w bardzo szybkim tempie. Będzie chodziło o coś więcej, niż tylko o licealne, nastoletnie sprawy.

Czy ktokolwiek w tym mieście wie o tym Kręgu czarownic czy może będą ludzie, którzy nie wiedzą?
Och tak, zdecydowanie. Jest miasto Chance Harbor, w którym mamy 6 rodzin z powiązaniem do Kręgu, ale są także inne czarownice w mieście. Musi być ich więcej niż 6. Jest sporo ludności miejskiej, ale jest też wielu ludzi, którzy nie mają pojęcia o czarownicach. To normalne, środkowowschodnie amerykańskie miasteczko i w większości nie wiedzą nic o czarach.

W odcinku pilotowym Cassie (Britt Robertson) zmienia się z osoby nie będącej w stanie podnieść kropli w wody w osobę mogącą zatrzymać burzę. Jak znajdujesz ograniczenia ich mocy, teraz gdy ta piątka się odnalazła?
Dobre pytanie. Jest wiele obaw. Jedną z rzeczy, co do której zawsze się wygłupiam jest to, że jeżeli możesz wykonać zaklęcie, to dlaczego nie możesz zrobić kolejnego zaklęcia by je ulepszyć lub cofnąć. Tworzysz coraz to większe i większe i większe zaklęcia, a później [musisz się zmierzyć] z budżetem [przeznaczonym] na efekty specjalne. Jak to osadzisz i sprawisz, by wyglądało realistycznie i wciąż opowiadało emocjonującą historię? To był nasz główny problem z ruszeniem naprzód od 1 odcinka. Tak wiele magii ma miejsce w odcinku pilotowym. Słuszną odpowiedź na to pytanie zobaczycie w drugim o...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin