Opisowa ocena zachowania, wiedzy i umiejętności
Imię i nazwisko:.......................................................................................................klasa.............
· Czyta – poprawnie, płynnie, wyraziście, z właściwą intonacją, ze zrozumieniem, w dobrym tempie, popełnia błędy, przekręca wyrazy, myli końcówki, czyta z podziałem na role (samodzielnie, z pomocą nauczyciela)
· Pisze – starannie, średnio starannie, raczej niestarannie, niestarannie, przepisuje uważnie, popełnia błędy podczas przepisywania, posiada czujność ortograficzną, popełnia błędy w pisaniu ze słuchu (czasem, często)
· Słucha – uważnie, raczej uważnie, często nieuważnie, przestrzega zasad kulturalnego prowadzenia dialogu (zawsze, zazwyczaj, rzadko)
· Posiada zasób słownictwa: bogaty, na poziomie wieku, ubogi
· Wypowiada się – zdaniami złożonymi, pojedynczymi zdaniami, wyrazami, spontanicznie, niepewnie, chętnie, niechętnie
· Bierze aktywny udział w rozmowach na temat lektur (często, rzadko, nigdy)
· Potrafi wymienić bohaterów i wydarzenia w utworze (ma trudności)
· Rozpoznaje poznane części mowy (poprawnie, popełnia błędy)
· Potrafi napisać kilka zdań na podany temat (samodzielnie, oczekuje pomocy)
· Dodaje i odejmuje w zakresie 100 – poprawnie, popełnia błędy, liczy (szybko, w dość dobrym tempie, wolno)
· Opanował pamięciowo tabliczkę mnożenia i dzielenia w zakresie 100 – bezbłędnie, popełnia błędy
· Rozwiązuje proste zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Rozwiązuje złożone zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Układa treść zadań do działań lub rysunku - samodzielnie, z pomocą nauczyciela
· Opanował wiadomości i umiejętności z geometrii – bardzo dobrze, wystarczająco, słabo
· Stosuje zasady kolejności wykonywania działań – poprawnie, popełnia błędy
· Wiadomości o przyrodzie i środowisku opanował : bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo
· Zdobyte wiadomości i umiejętności potrafi (nie zawsze potrafi) zastosować w praktyce
· Chętnie (niezbyt chętnie) podejmuje prace plastyczno – konstrukcyjne
· Rysunek bogaty (ubogi) w szczegóły i kolory
· Prace manualne wykonuje starannie (niezbyt starannie)
· Technika gry na flecie: opanował, nie opanował
· Wiadomości z zakresu edukacji muzycznej opanował: bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo
· Śpiewa grupowo poznane piosenki: chętnie, niezbyt chętnie
· Aktywnie (niezbyt chętnie) uczestniczy w zajęciach ruchowych
· Przestrzega ( nie zawsze przestrzega) reguł zabaw i gier zespołowych
· Posiada zdolności plastyczne, muzyczne, taneczne, recytatorskie. Jest bardzo sprawny ruchowo.
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
religia..................................................j.angielski..............................................
joly