kl.III, wywiadówka.doc

(25 KB) Pobierz

Opisowa ocena zachowania, wiedzy i umiejętności

 

Imię i nazwisko:.......................................................................................................klasa.............

 

Edukacja polonistyczna

·                          Czyta – poprawnie, płynnie, wyraziście, z właściwą intonacją, ze zrozumieniem, w dobrym tempie, popełnia błędy, przekręca wyrazy, myli końcówki, czyta z podziałem na role (samodzielnie, z pomocą nauczyciela)

·                          Pisze – starannie, średnio starannie, raczej niestarannie, niestarannie, przepisuje uważnie, popełnia błędy podczas przepisywania, posiada czujność ortograficzną, popełnia błędy w pisaniu ze słuchu (czasem, często)

·                          Słucha – uważnie, raczej uważnie, często nieuważnie, przestrzega zasad kulturalnego prowadzenia dialogu (zawsze, zazwyczaj, rzadko)

·                          Posiada zasób słownictwa: bogaty, na poziomie wieku, ubogi

·                          Wypowiada się – zdaniami złożonymi, pojedynczymi zdaniami, wyrazami, spontanicznie, niepewnie, chętnie, niechętnie

·                          Bierze aktywny udział w rozmowach na temat lektur (często, rzadko, nigdy)

·                          Potrafi wymienić bohaterów i wydarzenia w utworze (ma trudności)

·                          Rozpoznaje poznane części mowy (poprawnie, popełnia błędy)

·                          Potrafi napisać kilka zdań na podany temat (samodzielnie, oczekuje pomocy)

Edukacja matematyczna

·                          Dodaje i odejmuje w zakresie 100 – poprawnie, popełnia błędy, liczy (szybko, w dość dobrym tempie, wolno)

·                          Opanował pamięciowo tabliczkę mnożenia i dzielenia w zakresie 100 – bezbłędnie, popełnia błędy

·                          Rozwiązuje proste zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela

·                          Rozwiązuje złożone zadania tekstowe – samodzielnie, z pomocą nauczyciela

·                          Układa treść zadań do działań lub rysunku - samodzielnie, z pomocą nauczyciela

·                          Opanował wiadomości i umiejętności z geometrii – bardzo dobrze, wystarczająco, słabo

·                          Stosuje zasady kolejności wykonywania działań – poprawnie, popełnia błędy

Edukacja społeczno – przyrodnicza

·                          Wiadomości o przyrodzie i środowisku opanował : bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo

·                          Zdobyte wiadomości i umiejętności potrafi (nie zawsze potrafi) zastosować w praktyce

Edukacja artystyczno – ruchowa

·                          Chętnie (niezbyt chętnie) podejmuje prace plastyczno – konstrukcyjne

·                          Rysunek bogaty (ubogi) w szczegóły i kolory

·                          Prace manualne wykonuje starannie (niezbyt starannie)

·                          Technika gry na flecie: opanował, nie opanował

·                          Wiadomości z zakresu edukacji muzycznej opanował: bardzo dobrze, dobrze, wystarczająco, słabo

·                          Śpiewa grupowo poznane piosenki: chętnie, niezbyt chętnie

·                          Aktywnie (niezbyt chętnie) uczestniczy w zajęciach ruchowych

·                          Przestrzega ( nie zawsze przestrzega) reguł zabaw i gier zespołowych

·                          Posiada zdolności plastyczne, muzyczne, taneczne, recytatorskie. Jest bardzo sprawny ruchowo.

Zachowanie

............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

religia..................................................j.angielski..............................................

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin