DIAGNOZA I EWALUACJA INDYWIDUALNA UCZNIA Z UPOŚLEDZENIEM UMYSŁOWYM W STOPNIU LEKKIM
IMIĘ I NAZWISKO UCZNIA: ..................................................................
DATA URODZENIA: ................................................
NUMER ORZECZENIA: ...........................................
NUMER SKIEROWANIA: ............................................
ADRES ZAMIESZKANIA: ........................................................................
.........................................................................................................................
KLASA: ............................
ROK SZKOLNY: ..................................
DATA BADANIA: .................................
UWAGA: Ewaluację sporządza się nowoprzyjętym uczniom na początku roku szkolnego (do końca września). Arkusze ewaluacji indywidualnej wypełniane są również pod koniec roku szkolnego (innym kolorem) - do końca maja.
TAK
NIE
Do stołówki
Do sekretariatu
Do gabinetu logopedy
Do toalety
Do domu
Do pielęgniarki
Na świetlicę
Na salę gimnastyczną
Na boisko szkolne
Inne spostrzeżenia:
Wskazówki do dalszej pracy:
Uśmiechnięty, rozluźniony, wesoły
Zaniepokojony
Smutny, płaczliwy
Obojętny, wyalienowany
Nadpobudliwy
Złośliwy, uszczypliwy
Spokojny
Odważny
Nieśmiały
Obowiązkowy
Punktualny
Niepunktualny
dareness