Sprawozdanie po 1 roku stażu(1).doc

(52 KB) Pobierz
SPRAWOZDANIE PO I ROKU STAŻU

SPRAWOZDANIE PO I ROKU STAŻU

 

 

 

§ 8, ust. 2, pkt 1

 

Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły

 

ZREALIZOWANO 2006/2007

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1.      Analiza dokumentów prawnych.

2.      Śledzenie stron internetowych MEN

3.      Stosowanie w praktyce różnych metod nauczania np. burza mózgów,

4.      Stworzenie próbnego testu gimnazjalnego badającego umiejętności uczniów po drugiej klasie

5.      Współtworzenie zmian w programie wychowawczym

1.      Współorganizacja konkursu na szczeblu międzyszkolnym

2.      Opracowanie autorskiego programu do realizacji zajęć wyrównawczych: „Praca z dziećmi mającymi trudności   w matematyce”                           

3.      Stworzenie próbnego testu gimnazjalnego badającego umiejętności uczniów po pierwszej klasie

4.      Opracowanie i analiza wyników po teście gimnazjalnym części matematyczno-przyrodniczej

5.      Udział w zajęciach prowadzonych przez innych nauczycieli

 

 

§ 8, ust. 2, pkt  2

 

Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1.      Ukończenie szkolenia uprawniającego dopełnienia funkcji administratora szkolnej pracowni internetowej.

2.      Stworzenie własnej strony internetowej oraz publikowanie w niej własnych materiałów

      www.malgonia1.nazwa.pl

3.      Tworzenie prezentacji multimedialnych jako scenariuszy lekcji

4.      Korzystanie z materiałów znajdujących się na stronach portali edukacyjnych

1.      Prezentacja multimedialna jako scenariusz lekcji matematyki

2.      Pozyskiwanie funduszy do zakupu nowych programów komputerowych

 

 

§ 8, ust. 2, pkt 3

 

Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności dla nauczycieli stażystów i kontraktowych

 

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1.      Współudział przy organizowaniu zakończenie roku szkolnego dla klas I i II.

2.      Publikacja własnych scenariuszy zajęć na stronach portali edukacyjnych

 

1. Prowadzenie zajęć pokazowych dla zainteresowanych, a szczególnie dla nauczycieli z krótkim stażem pracy

 

§ 8, ust. 2, pkt 4a

 

Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych odpowiednio z oświatą, pomocą społeczną lub postępowaniem w sprawach nieletnich.

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1. Zredagowanie egzaminu gimnazjalnego po klasie drugiej

1. Zredagowanie egzaminu gimnazjalnego po klasie pierwszej

2. Zredagowanie zadań na konkurs Gniew – Pelplin

3. Ankieta ewaluacyjna dla rodziców

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 8, ust. 2, pkt 4c

 

 

Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych.

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1.      Organizacja apelu na zakończenie roku szkolnego.

2.      Ukończenie kursu „ Jak pomóc dziecku z zespołem aspergera”

3.      Wycieczka autokarowa do kina

4.      Karaoke dla uczniów w barze Podzamcze

5.      Biwak do Borówna- organizacja, program,

6.      Wycieczka rowerowa do leśniczówki w Brodach

7.      Ukończenie kursu Fascynacja = aktywizacja – tajemnice na lekcjach matematyki

8.      Wycieczka autokarowa do Sopotu

 

1. Organizacja konkursu 1 z 10 wiedzy ogólnej.

 

§ 8, ust. 2, pkt 4e

 

 

Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samorządowymi lub innymi podmiotami.

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1. Ukończenie szkolenia dla kandydatów na egzaminatorów oraz otrzymanie wpisu do ewidencji egzaminatorów uprawniającego do sprawdzania prac części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego

1. Współpraca z Poradnią Psychologiczno-   Pedagogiczną w Tczewie.

2. Współpraca z Policją.

3.Współpraca z domem Dziecka w Tczewie.

4.Współpraca z Przedszkolem w Gniewie.

5. Współpraca z lokalną gazetą „Nowiny Gniewskie” i „Dziennik Bałtycki”.

6. Współpraca z Domem Pomocy Społecznej w Gniewie.

 

 

 

 

 

 

§ 8, ust. 2, pkt 5

 

 

Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych, z uwzględnieniem specyfiki, typu i rodzaju szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony.

 

 

ZREALIZOWANO 2006/07

DO ZREALIZOWANIA 2007/08

1. Opis i analiza wychowanka Mariusza Ślizewskiego cierpiącego na zespół Aspergera dokonywana przez cały okres stażu.

1. Opis innej osoby lub problemu

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin