Potęga jednego e-maila - Sebastian Schabowski.pdf
(
1366 KB
)
Pobierz
118365843 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
e-booksweb.pl - Audiobooki, ksi¹zki audio,
e-booki
.
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z
regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 04.04.2006
Tytuł: Potęga jednego e-maila
Autor: Sebastian Schabowski
Wydanie I
ISBN: 83-7494-072-7
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Dedykuję Rodzicom
SPIS TREŚCI
WSTĘP
........................................................................................................5
CZEGO MOŻNA DOKONAĆ WYSYŁAJĄC E-MAILA?
..................................6
SPECYFIKA LISTU ELEKTRONICZNEGO
..................................................8
Odbiorca znajdzie dla Ciebie czas
...........................................................10
Wielka szansa autoprezentacyjna
...........................................................10
Tak niewiele, a tak wiele
.........................................................................14
PISZEMY E-MAILA
....................................................................................16
Z jakiego adresu wysłać?
........................................................................18
Na jaki adres?
.........................................................................................19
Temat - jak uniknąć zaklasyfikowania listu
do SPAMu i wywrzeć dobre wrażenie
....................................................21
Treść
........................................................................................................24
Rozpoczynanie listu
...........................................................................24
Jak dobrać treść do odbiorcy?
............................................................25
Dowiedz się więcej o odbiorcy - Google.com
.....................................27
Emotikony i skróty - używać czy nie używać? - oto jest pytanie
.......29
Dobór języka
.......................................................................................32
Długość listu, układ tekstu, załączniki
...............................................34
Analiza od strony odbiorcy
................................................................37
Nie bądź ponurakiem, czyli o potędze humoru
.................................39
Unikanie sabotowania własnych wypowiedzi
.....................................41
Słowa zwiększające skuteczność komunikacji
...................................43
Stawianie pytań
..................................................................................50
Cytowanie cudzych wypowiedzi i opowiadanie historii
.....................51
Podawanie powodów i motywów swoich działań
...............................53
Istota e-mailowego wywierania wpływu
............................................55
Istota e-mailowego wywierania wrażenia
...........................................61
Zakończenie listu
...............................................................................67
Przeczytaj zanim wyślesz!
..................................................................68
INNE WAŻNE ASPEKTY ELEKTRONICZNEJ KORESPONDENCJI
............70
Błyskawiczne udzielanie odpowiedzi - powiadomienie SMSem i WAP
70
Ponawianie e-maili
.................................................................................72
Symulacja odpowiedzi
............................................................................74
Wersja optymistyczna
.........................................................................74
Wersja średnia
....................................................................................75
Wersja pesymistyczna
.........................................................................76
Odpowiadanie i cytowanie
......................................................................77
Przesyłanie dalej
....................................................................................80
Segregowanie poczty
...............................................................................82
STARANIE SIĘ O PRACĘ, WSPÓŁPRACĘ
.................................................84
E-MAILE Z POMYSŁAMI, PROPOZYCJAMI, UWAGAMI, OPINIAMI
........88
BIBLIOGRAFIA
.........................................................................................90
Plik z chomika:
aneta10051
Inne pliki z tego folderu:
Planowanie strategiczne w nowoczesnej firmie - ebook.pdf
(803 KB)
Wizerunek miasta. Od koncepcji do wdrożenia - ebook.pdf
(1449 KB)
Hipnotyczne Nagłówki - czyli jak przyciągnąć uwagę klienta.pdf
(147 KB)
Jak stworzyć OFERTĘ której nie można się oprzeć.pdf
(104 KB)
Mali mogą więcej - Marketing małej firmy - Gabriela Antczak.pdf
(681 KB)
Inne foldery tego chomika:
#ebooki
== Zarządzanie
► Duchy Goi
12 krzeseł [1971]
Alergologia
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin