Stardust_1_plan.doc

(675 KB) Pobierz
Plan wynikowy

                                         

Plan wynikowy                                           Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________

Stardust 1                            Nr akceptacji MEN: 13/06

 

Starter unit

Cele ogólne

Uczeń:

·    wita i żegna się

·    przedstawia się, podając imię

·    pyta o imię

·    rozpoznaje i nazywa kolory: red, blue, yellow, green

·    przepisuje nazwy kolorów

·    rozpoznaje polecenia listen, point

·    nazywa liczebniki 1-10

·    zapisuje liczebniki

·    rozpoznaje bohaterów podręcznika

Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 1

 

Powitanie

Hello

 

Przedstawianie się

I’m

 

Pytanie o imię

What’s your name?

 

Poznanie bohaterów podręcznika

 

Kolory

red, blue, green, yellow

 

Piosenka

Planet Winkle

 

Pożegnanie

Goodbye

 

 

Uczeń:

·    rozpoznaje powitanie Hello

·    opowiada na powitanie Hello

·    rozumie pytanie o imię What’s your name?

·    przedstawia się I’m

·    nazywa bohaterów podręcznika

·    rozpoznaje znaczenie a boy, a girl

·    rozpoznaje kolory red, blue, green, yellow

·    rozumie pytanie What colour is this?

·    nazywa kolory

·    rozpoznaje polecenia listen, point

·    słucha i wskazuje bohatera podręcznika

·    wycina postacie bohaterów podręcznika

·    rozpoznaje pożegnanie Goodbye

·    żegna się

 

 

 

Uczeń:

·   pyta o imię What’s your name?

·   nazywa chłopca a boy

·   nazywa dziewczynkę a girl

·   rozpoznaje znaczenie słowa sky

·   śpiewa piosenkę Planet Winkle

·   pyta o kolor What colour is this?

·   nazywa kolory It’s red

 

 

CB str. 2-3

AB str. 31

 

Lesson 2

 

Przedstawianie się

I’m, What’s your name?

 

Polecenia

turn, clap, jump, wave

 

Piosenka The Twinkle song

 

Słownictwo dodatkowe

What colour is this?,

This is a boy/girl, What about you?

 

 

Uczeń:

·    rozpoznaje pytanie o imię What’s your name?

·    odpowiada na pytanie o imię I’m

·    rozpoznaje postacie z podręcznika

·    rozróżnia polecenia i wykonuje je turn, clap, jump, wave

·    słucha piosenki The Twinkle song

·    słucha piosenki i koloruje

·    odnajduje postacie na rysunku i koloruje je

·    żegna się Goodbye

·    śpiewa z nagraniem piosenkę The Twinkle song i wykonuje polecenia

·    przedstawia się I’m

 

 

Uczeń:

·    nazywa postacie z podręcznika This is Tim

·    określa, kto jest chłopcem This is a boy

·    określa, kto jest dziewczynką This is a girl

·    pyta o imię i odpowiada na takie pytanie

·    odgrywa rolę postaci z podręcznika i przedstawia się I’m Tim

·    śpiewa samodzielnie piosenkę The Twinkle song

 

CB str. 2-3

PM str. 3

 

 

UWAGI

 


Tematyka

oraz zakres materiału

Wymagania podstawowe

Wymagania ponadpodstawowe

Zadania sprawdzające

 

Lesson 3

 

Powitanie Hello

 

Odpowiedzi na pytanie o imię

 

Odpowiedzi na pytanie o kolor

 

Kolory

red, blue, green, yellow

 

Polecenia

turn, jump, clap, wave

 

Liczebniki 1-10

 

Dodatkowe słownictwo

liczebniki 11-10

What colour is he/she?, What’s his/her name?

 

 

Uczeń:

·   wita się Hello

·   rozumie pytanie o imię postaci

·   odpowiada na pytanie o imię postaci z podręcznika

·   rozumie pytanie o kolor

·   określa kolory

·   rozróżnia i nazywa kolory

·   rozumie i wykonuje polecenia: turn, jump, clap, wave

·   rozpoznaje liczebniki 1-10

·   słucha, klaszcze i powtarza liczebniki 1-10

·   liczy przedmioty

·   liczy kropki na ilustracji i koloruje ją

·   słucha i koloruje liczebniki i postacie na rysunku

·   nazywa wskazane liczebniki 1-10

·   dodaje i mówi sumę liczebników 1-10

 

 

Uczeń:

·   pyta o imię postaci What’s his

·   name? i odpowiada na to pytanie

·   pyta o kolor postaci Is he blue? i odpowiada na to pytanie

·   samodzielnie liczy 1-10

·   nazywa liczebniki i liczy 11-20

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin