Plan wynikowy Klasa __________ Nauczyciel _____________________ Rok szkolny ___________
Stardust 1 Nr akceptacji MEN: 13/06
Starter unit
Cele ogólne
Uczeń:
· wita i żegna się
· przedstawia się, podając imię
· pyta o imię
· rozpoznaje i nazywa kolory: red, blue, yellow, green
· przepisuje nazwy kolorów
· rozpoznaje polecenia listen, point
· nazywa liczebniki 1-10
· zapisuje liczebniki
· rozpoznaje bohaterów podręcznika
Tematyka
oraz zakres materiału
Wymagania podstawowe
Wymagania ponadpodstawowe
Zadania sprawdzające
Lesson 1
Powitanie
Hello
Przedstawianie się
I’m
Pytanie o imię
What’s your name?
Poznanie bohaterów podręcznika
Kolory
red, blue, green, yellow
Piosenka
Planet Winkle
Pożegnanie
Goodbye
· rozpoznaje powitanie Hello
· opowiada na powitanie Hello
· rozumie pytanie o imię What’s your name?
· przedstawia się I’m
· nazywa bohaterów podręcznika
· rozpoznaje znaczenie a boy, a girl
· rozpoznaje kolory red, blue, green, yellow
· rozumie pytanie What colour is this?
· nazywa kolory
· słucha i wskazuje bohatera podręcznika
· wycina postacie bohaterów podręcznika
· rozpoznaje pożegnanie Goodbye
· żegna się
· pyta o imię What’s your name?
· nazywa chłopca a boy
· nazywa dziewczynkę a girl
· rozpoznaje znaczenie słowa sky
· śpiewa piosenkę Planet Winkle
· pyta o kolor What colour is this?
· nazywa kolory It’s red
CB str. 2-3
AB str. 31
Lesson 2
I’m, What’s your name?
Polecenia
turn, clap, jump, wave
Piosenka The Twinkle song
Słownictwo dodatkowe
What colour is this?,
This is a boy/girl, What about you?
· rozpoznaje pytanie o imię What’s your name?
· odpowiada na pytanie o imię I’m
· rozpoznaje postacie z podręcznika
· rozróżnia polecenia i wykonuje je turn, clap, jump, wave
· słucha piosenki The Twinkle song
· słucha piosenki i koloruje
· odnajduje postacie na rysunku i koloruje je
· żegna się Goodbye
· śpiewa z nagraniem piosenkę The Twinkle song i wykonuje polecenia
· nazywa postacie z podręcznika This is Tim
· określa, kto jest chłopcem This is a boy
· określa, kto jest dziewczynką This is a girl
· pyta o imię i odpowiada na takie pytanie
· odgrywa rolę postaci z podręcznika i przedstawia się I’m Tim
· śpiewa samodzielnie piosenkę The Twinkle song
PM str. 3
UWAGI
Lesson 3
Powitanie Hello
Odpowiedzi na pytanie o imię
Odpowiedzi na pytanie o kolor
turn, jump, clap, wave
Liczebniki 1-10
Dodatkowe słownictwo
liczebniki 11-10
What colour is he/she?, What’s his/her name?
· wita się Hello
· rozumie pytanie o imię postaci
· odpowiada na pytanie o imię postaci z podręcznika
· rozumie pytanie o kolor
· określa kolory
· rozróżnia i nazywa kolory
· rozumie i wykonuje polecenia: turn, jump, clap, wave
· rozpoznaje liczebniki 1-10
· słucha, klaszcze i powtarza liczebniki 1-10
· liczy przedmioty
· liczy kropki na ilustracji i koloruje ją
· słucha i koloruje liczebniki i postacie na rysunku
· nazywa wskazane liczebniki 1-10
· dodaje i mówi sumę liczebników 1-10
· pyta o imię postaci What’s his
· name? i odpowiada na to pytanie
· pyta o kolor postaci Is he blue? i odpowiada na to pytanie
· samodzielnie liczy 1-10
· nazywa liczebniki i liczy 11-20
...
Muszka_87