NB3_ROZKLAD.doc

(203 KB) Pobierz
Plan wynikowy do podręcznika New Bingo

Rozkład materiału do podręcznika New Bingo! 3

 

Lesson

Temat lekcji

Wyrażenia i struktury zdaniowe

Słownictwo

Nowe umiejętności językowe ucznia

Lesson 1

In the classroom

Unit 1

In our classroom

Opis czynności dziejących się w chwili mówienia (Present Progressive)

(Somebody) is kicking a ball; painting the wall; wearing a hat; feeding a cat; drawing a house; holding a mouse; running away;

The sun is shining.

Is (somebody) doing (something)?

Yes, he/she/it is.

No, he/she/it isn’t

classroom, children, teacher, ball, wall, hat, cat, house, dog, mouse, sun, dress, today, picture, pencil, pencil-case, short, long

kick, paint, wear, feed, draw, hold, run, shine, do

§      Zapozna się z nowym podręcznikiem

§      Przypomni sobie imiona bohaterów książki

§      Przypomni sobie formy powitań, zapytania o imię i samopoczucie

§      Będzie wyrażał stan swojego samopoczucia

§      Będzie używał form czasu Present Progressive (w celu opisania czynności dziejących się w chwili mówienia o nich).

§      Będzie formułował pytania w czasie Present Progressive

§      Będzie udzielał krótkich odpowiedzi na pytania zadane w czasie Present Progressive

§      Przypomni sobie piosenkę powitalną Good morning children.

§      Pozna nową piosenkę edukacyjną Look! Andy is kicking a ball!

§      Przypomni sobie formę pożegnania po angielsku.

Lesson 2

You mustn’t d that!

Unit 1

In our classroom

Zakazy oraz prawa klasowe

Look! (Somebody) is… pushing/kicking/pinching/hitting/ laughing at…/shouting at…(another person)

You mustn’t …(laugh at others)!

I have the right to be (happy here)

push (others), kick (others), pinch (others), hit (others), laugh (at)…, shout (at)…, make (loud noises), stand (on), jump (on)…, wear (a hat), write (in)…, play (football)

classroom, room, storybook, here

table, hat, happy, safe, to be heard, express (my) feelings

§     Utrwali formy zdań w

      czasie Present   

      Progressive

§       Pozna wyrażenie oznaczające zakaz You Mustn’t (do that)!

§       Pozna nowe slownictwo.

§       Utrwali znane słownictwo

§       Nauczy się nowej piosenki edukacyjnej I have the right.

§       Będzie słuchał i wykonywał różne polecenia po angielsku

Lesson 3

What do you like doing?

Unit 1

In our classroom

Rozmawiamy o ulubionych zajęciach lekcyjnych

 

What do you like doing in ... (English)?

I like…(singing songs).

What’s your favourite lesson?

(Music) is my favourite lesson.

English, Computers (computer lessons)

Music (music lessons)

Singing songs, listening to stories, playing games, sending e-mails, typing, surfing the Internet, playing instruments, listening to music, playing with a ball, jogging, swimming, drawing, painting, making things

§      Pozna nazwy niektórych przedmiotów szkolnych

§      Nauczy się określać czynności, które lubi wykonywać na różnych lekcjach

§      Pozna nowe słownictwo

§      Nauczy się mówić o swoich ulubionych lekcjach

§      Utrwali formę czasu Present Progressive dla określenia czynności mających miejsce w chwili, gdy o nich mówimy.

§      Będzie rozwijał umiejętności słuchania i mówienia.

§      Będzie słuchał i wykonywał wiele poleceń po angielsku.

 

Lesson 4

Things in our classroom

Unit 1

In our classroom

Określanie położenia przedmiotów względem siebie (przyimki miejsca)

Where is the…?

It is (near) the table.

 

There is…

There are…

…in the classroom.

Prepositions of place: in, on, under, near, between, next to, behind, in front of. opposite, above

Things in the classroom:

book, pencil, schoolbag, pen, notebook, desk, pencil-case, rubber, ruler, picture, board, pot plant, window, CD player, classroom, clock, map, chairs, dustbin, shelves, bookcase, door, mouse, box, TV

§       Utrwali znane i pozna nowe przyimki miejsca

§       Utrwali konstrukcję zdaniową There is.../There are...

§       Utrwali słownictwo związane z tematem: moja klasa/moja szkoła.

§       Będzie rozwijał umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania

§       Będzie opisywał wygląd klasy.

§       Będzie słuchał i wykonywał różne polecenia po angielsku.

Lesson 5

Już umiem

 

Unit 1

In our classroom

Utrwalenie materiału z rozdziału 1

Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 1-4

Słownictwo z lekcji 1-4

§      Utrwali materiał z rozdziału pierwszego

§      Sprawdzi swoje umiejętności językowe

Lesson*

Story telling

(str. 45)

 

Unit 1

In our classroom

Historyjka obrazkowe In our classroom

Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału 1

Słownictwo z rozdziału 1

§       Utrwali materiał językowy z rozdziału pierwszego na tekście historyjki dźwiękowo-obrazkowej.

Lesson 6

Rules and good habits

Unit 2

Health and fitness

Zasady dobrego zachowania I zdrowego trybu życia

Don’t... (shout)!

(Please), be quiet!

Wash your hands before you eat!

Eat fresh fruit!

Drink fresh milk!

Do gymnastics (in the gym)!

Breathe fresh air!

Ride a bike!

Go to bed (not too late)!

Say “good night!”

Sleep all night!

climb (trees), pick (flowers), drop (litter), ride( a bike), play (football), eat (fast food), play (loud music), drink (fizzy drinks)

 

shout, open, do, listen, help, stop, watch, eat

§       Pozna i będzie aktywnie używał form trybu rozkazującego

§       Pozna i będzie aktywnie używał form zakazu: Don’t.

§       Pozna nowe słownictwo czasowniki)

§       Nauczy się udzielać rad dotyczących prowadzenia zdrowego trybu życia.

§       Nauczy się nowej piosenki Wash your hands.

§       Będzie słuchał i wykonywał różne polecenia po angielsku

Lesson 7

What is healthy/unhealthy?

Unit 2

Health and fitness

Rozmawiamy o tym, co jest dla nas zdrowe, a co nie.

Przysłówki częstotliwości

What is healthy/unhealthy?

 

It is healthy/unhealthy to eat…

 

I (alway...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin