Rozkład materiału do podręcznika New Bingo! 3
Lesson
Temat lekcji
Wyrażenia i struktury zdaniowe
Słownictwo
Nowe umiejętności językowe ucznia
Lesson 1
In the classroom
In our classroom
Opis czynności dziejących się w chwili mówienia (Present Progressive)
(Somebody) is kicking a ball; painting the wall; wearing a hat; feeding a cat; drawing a house; holding a mouse; running away;
The sun is shining.
Is (somebody) doing (something)?
Yes, he/she/it is.
No, he/she/it isn’t
classroom, children, teacher, ball, wall, hat, cat, house, dog, mouse, sun, dress, today, picture, pencil, pencil-case, short, long
kick, paint, wear, feed, draw, hold, run, shine, do
§ Zapozna się z nowym podręcznikiem
§ Przypomni sobie imiona bohaterów książki
§ Przypomni sobie formy powitań, zapytania o imię i samopoczucie
§ Będzie wyrażał stan swojego samopoczucia
§ Będzie używał form czasu Present Progressive (w celu opisania czynności dziejących się w chwili mówienia o nich).
§ Będzie formułował pytania w czasie Present Progressive
§ Będzie udzielał krótkich odpowiedzi na pytania zadane w czasie Present Progressive
§ Przypomni sobie piosenkę powitalną Good morning children.
§ Pozna nową piosenkę edukacyjną Look! Andy is kicking a ball!
§ Przypomni sobie formę pożegnania po angielsku.
Lesson 2
You mustn’t d that!
Zakazy oraz prawa klasowe
Look! (Somebody) is… pushing/kicking/pinching/hitting/ laughing at…/shouting at…(another person)
You mustn’t …(laugh at others)!
I have the right to be (happy here)
push (others), kick (others), pinch (others), hit (others), laugh (at)…, shout (at)…, make (loud noises), stand (on), jump (on)…, wear (a hat), write (in)…, play (football)
classroom, room, storybook, here
table, hat, happy, safe, to be heard, express (my) feelings
§ Utrwali formy zdań w
czasie Present
Progressive
§ Pozna wyrażenie oznaczające zakaz You Mustn’t (do that)!
§ Pozna nowe slownictwo.
§ Utrwali znane słownictwo
§ Nauczy się nowej piosenki edukacyjnej I have the right.
§ Będzie słuchał i wykonywał różne polecenia po angielsku
Lesson 3
What do you like doing?
Rozmawiamy o ulubionych zajęciach lekcyjnych
What do you like doing in ... (English)?
I like…(singing songs).
What’s your favourite lesson?
(Music) is my favourite lesson.
English, Computers (computer lessons)
Music (music lessons)
Singing songs, listening to stories, playing games, sending e-mails, typing, surfing the Internet, playing instruments, listening to music, playing with a ball, jogging, swimming, drawing, painting, making things
§ Pozna nazwy niektórych przedmiotów szkolnych
§ Nauczy się określać czynności, które lubi wykonywać na różnych lekcjach
§ Pozna nowe słownictwo
§ Nauczy się mówić o swoich ulubionych lekcjach
§ Utrwali formę czasu Present Progressive dla określenia czynności mających miejsce w chwili, gdy o nich mówimy.
§ Będzie rozwijał umiejętności słuchania i mówienia.
§ Będzie słuchał i wykonywał wiele poleceń po angielsku.
Lesson 4
Things in our classroom
Określanie położenia przedmiotów względem siebie (przyimki miejsca)
Where is the…?
It is (near) the table.
There are…
…in the classroom.
Prepositions of place: in, on, under, near, between, next to, behind, in front of. opposite, above
Things in the classroom:
book, pencil, schoolbag, pen, notebook, desk, pencil-case, rubber, ruler, picture, board, pot plant, window, CD player, classroom, clock, map, chairs, dustbin, shelves, bookcase, door, mouse, box, TV
§ Utrwali znane i pozna nowe przyimki miejsca
§ Utrwali konstrukcję zdaniową There is.../There are...
§ Utrwali słownictwo związane z tematem: moja klasa/moja szkoła.
§ Będzie rozwijał umiejętności słuchania, mówienia, czytania i pisania
§ Będzie opisywał wygląd klasy.
§ Będzie słuchał i wykonywał różne polecenia po angielsku.
Lesson 5
Już umiem
Utrwalenie materiału z rozdziału 1
Wyrażenia i struktury zdaniowe z lekcji 1-4
Słownictwo z lekcji 1-4
§ Utrwali materiał z rozdziału pierwszego
§ Sprawdzi swoje umiejętności językowe
Lesson*
Story telling
(str. 45)
Historyjka obrazkowe In our classroom
Wyrażenia i struktury zdaniowe z rozdziału 1
Słownictwo z rozdziału 1
§ Utrwali materiał językowy z rozdziału pierwszego na tekście historyjki dźwiękowo-obrazkowej.
Lesson 6
Rules and good habits
Health and fitness
Zasady dobrego zachowania I zdrowego trybu życia
Don’t... (shout)!
(Please), be quiet!
Wash your hands before you eat!
Eat fresh fruit!
Drink fresh milk!
Do gymnastics (in the gym)!
Breathe fresh air!
Go to bed (not too late)!
Say “good night!”
Sleep all night!
climb (trees), pick (flowers), drop (litter), ride( a bike), play (football), eat (fast food), play (loud music), drink (fizzy drinks)
shout, open, do, listen, help, stop, watch, eat
§ Pozna i będzie aktywnie używał form trybu rozkazującego
§ Pozna i będzie aktywnie używał form zakazu: Don’t.
§ Pozna nowe słownictwo czasowniki)
§ Nauczy się udzielać rad dotyczących prowadzenia zdrowego trybu życia.
§ Nauczy się nowej piosenki Wash your hands.
Lesson 7
What is healthy/unhealthy?
Rozmawiamy o tym, co jest dla nas zdrowe, a co nie.
Przysłówki częstotliwości
It is healthy/unhealthy to eat…
I (alway...
Muszka_87