SWIL- Citroen C5.doc

(2613 KB) Pobierz

Od dwóch dni zaczęły się wzbudzać ponownie błędy.

ASR/ESP serwis + usterka elektronicznej blokady rozruchu.

I dalej nie wiem co czynić?

Najpierw ASR/ESP serwis oraz kontrolka na kokpicie a następnie usterka elektronicznej blokady rozruchu.

Podpiąłem akumulator pod prostownik i nic to nie dało. Po dwóch próbach przekręcenia kluczykiem, żona stuknęła w kokpit/deskę rozdzielczą nad kierownicą i ... pomogło. Dzisiaj ja też próbowałem z pięści uderzyć po nieudanych dwóch próbach przekręcenia kluczyka i .... o dziwo pomogło.

Tak więc mam sposób ale co jest przyczyną jakby tych błędów?

MOŻE KTOŚ NA FORUM POCHYLIŁBY SIĘ NAD MOIM PROBLEMEM.

 

Sprawdź SWIL-a, być może cięgno albo membrana została uszkodzona, stąd wysokie ciśnienie doładowania i brak możliwości sterowania mocą silnika powoduje, że ASR przestaje działać.

 

 

 

 

 

Panowie w końcu pozbyłem się tych piiinych komunikatów wcześniejsze czynności naprawcze opisane przeze mnie miały faktycznie związek z doładowaniem ale komunikaty po paru dniach wracały szczególnie przy spokojnej jeździe z obrotami poniżej 2 tys.
Przedwczoraj zdemontowałem rurkę aluminiową ta na Foto (przepraszam Bogdan że użyczyłem sobie twojej fotografi) o dziwo była prawie całkowicie zapchana sadza. Wyczyściłem ja drucianą szczotką i przemyłem benzyną, nie spodziewałem sie że w takiej rurce może nazbierać się tyle dziadostwa. Strzeliłem trase około 120 km z predkościami max 100km/h potem pokreciłem sie troche po mieście i nic zero pikania zero komunikatów. O dziwo spalanie spadło z wcześniejszych 8.5l/100km do niecałych 7. Demontujac ta rurkę z tyłu silnika trzeba zerwac opaskę zaciskową o przekroju "U" NIGDZIE W SKLEPACH MOTO TAKIEJ NIE DOSTAŁEM wiec udałem się do sklepu z hydrauliką i zakupiłem obejmę skręcaną 2 śrubami na średnice 1 cala. Dostęp koszmarny ale najwyraźniej się opłaca

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin