CZĘŚĆ INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OSOBY NAUCZYCIELA.doc

(130 KB) Pobierz

 

 

 

              CZĘŚĆ INFORMACYJNA DOTYCZĄCA OSOBY NAUCZYCIELA                                                   

 

              UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ AWANSU ZAWODOWEGO

 

 

             

Imię i nazwisko

Maria Kurant- Łukasik

Szkoła/ Placówka

Publiczna Szkoła Podstawowa w Wólce Ratajskiej

Stanowisko

Nauczyciel mianowany

Nauczany przedmiot

Wychowanie przedszkolne

Czas trwania stażu

Od 1 września 2006 do 31 maja 2009

Cel główny

Awans zawodowy na nauczyciela dyplomowanego

 

 

 

PLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO MARII KURANT- ŁUKASIK nauczyciela mianowanego Oddziału Przedszkolnego w Wólce Ratajskiej ubiegającego się o stopień zawodowy nauczyciela dyplomowanego.

 

 

Wymagania wynikające z rozporządzenia MEN z dn. 01.12.2004 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

 

 

 

 

Zadania

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Formy realizacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Termin realizacji

 

 

 

 

Dokumentacja

§8.2.ust.1 Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli o których mowa  art. 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela- uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.

Poznanie procedury awansu zawodowego.

 

 

Analiza Karty Nauczyciela oraz wybranych pozycji z zakresu prawa oświatowego: rozporządzenia MEN z dnia 1 grudnia 2004r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.

 

 

 

 

 

Sierpień 2006r.

 

 

 

 

 

Poświadczenie dyrektora szkoły.

 

 

 

Indywidualne pomnażanie wiedzy teoretycznej.

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Czytanie i analizowanie nowości dotyczących awansu zawodowego, poszukiwanie nowości wydawniczych dotyczących podnoszenia jakości własnej pracy, nabywanie wiedzy na temat nowych, twórczych metod pracy aktywizujących dzieci.

 

 

 

 

Na bieżąco

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na bieżąco

 

 

 

 

 

 

 

 

Sformułowanie wniosku o rozpoczęcie stażu, wszczęcie postępowania, przedłożenie planu rozwoju zawodowego.

 

Notatki

 

 

 

 

 

 

Aktywny udział w pracach organów szkoły związanych z realizacją jej podstawowych funkcji i wynikających z nich zadań.

 

 

 

 

 

 

 

Współpraca z rodzicami, udział w szkoleniowych Radach Pedagogicznych w ramach WDN.

 

 

 

 

 

 

Na bieżąco wg planu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Plan i program spotkań, notatki z rozmów, referaty, scenariusze zajęć otwartych, zdjęcia.

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Opracowanie i wdrażanie wspólnie z innymi nauczycielami programu autorskiego.

 

 

Opracowanie i wdrożenie programu autorskiego: ,, Szkolny Program Przeciwdziałania przemocy i Agresji dla uczniów klas 0-III” 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wg potrzeb

 

 

Program autorski,

ankieta dla rodziców, wyniki ankiety, karta ewaluacyjna, karty pracy.

 

 

 

 

 

 

Analiza, określenie mocnych i słabych stron własnej pracy.

 

.

 

 

 

Określenie swoich predyspozycji, możliwości i umiejętności związanych z wymogami awansu na nauczyciela dyplomowanego.

 

 

 

Na bieżąco

 

 

 

 

VIII/ IX 2006

 

 

 

 

Zaświadczenia, plan rozwoju zawodowego, scenariusze itp.

 

Ustalenie długości stażu na 2 lata i 9 miesięcy.

 

 

Prowadzenie zajęć z wykorzystaniem metod aktywujących dla zainteresowanych nauczycieli i rodziców

 

 

Prowadzenie zajęć pokazowych dla stażysty. Prowadzenie zajęć otwartych dla rodziców.

 

 

 

 

 

Na bieżąco

 

 

Scenariusze zajęć.

 

Sprawdzanie jakości własnej pracy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opracowanie kart sprawdzających, testów sprawdzających opanowanie wiedzy.

Opracowanie kart ewaluacyjnych podsumowujących wewnątrz grupowe osiągnięcia.

Obserwacja, analiza, wyników, testów i kart, i ich wpływ na właściwe ukierunkowanie pracy symulacyjno-wspomagającej.

 

 

...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin