obserwacja końcowa Grupa I.doc

(26 KB) Pobierz
Grupa I

 

 

Wnioski do dalszej pracy

·         Poprzez liczne zabawy, stwarzane sytuacje edukacyjne wdrażanie dzieci do wypowiadania się na określony temat.

·         Dzięki stosowaniu różnorodnych technik plastyczno – technicznych zachęcanie dzieci do twórczego wyrażanie swoich przeżyć i spostrzeżeń

·         Stosowanie zabaw wyciszających w celu kształtowania u dzieci nawyku mówienia naturalnym głosem w trakcie zabawy

·         Przyzwyczajanie dzieci do panowania nad własnymi emocjami i właściwego reagowania na emocje innych poprzez rozmowy, czytanie bajek edukacyjnych, zabawy relaksacyjne

·         Dzięki licznym wycieczkom, literaturze dziecięcej, oraz różnorodnym środkom dydaktycznym ksztaltowanie u dzieci postaw patriotycznych i proekologicznych









Nabywanie umiejętności poprzez działanie

Mocne strony:

·         Dobra sprawność ruchowa

·         Inwencja twórcza w zabawach rytmicznych

·         Umiejętność organizacji zabawy i doboru zabawek

 

Słabe strony:

·         Umiejętność wyrażania swoich przeżyć w formach płaskich i przestrzennych

·         Głośne mówienie podczas zabawy

Odnajdywanie swojego miejsca w grupie

Mocne strony:

·         Duża samodzielność dzieci

·         Szczerość i ufność w kontaktach z nauczycielem

·         Ufne nawiązywanie kontaktów z pracownikami przedszkola

 

Słabe strony:

·         Opanowywanie swoich negatywnych emocji w trakcie zabawy

Budowanie systemu wartości

Mocne strony:

·         Trafna ocena swojej postawy i innych

·         Umiejętność wyrażania miłości w kontaktach z rodzicami

 

Słabe strony:

·         Mała aktywność w działaniach na rzecz przyrody

·         Małe uczucie więzi ze społecznością lokalną

 

Poznawanie i rozumienie siebie i świata

Mocne strony:

·         Dobra orientacja dzieci

w środowisku przedszkolnym

·         Duże zainteresowanie słuchanym tekstem

·         Swoboda wyrażania swoich myśli na tematy dowolne

 

Słabe strony:

·         Wypowiedzi na określony temat

 

Grupa  I

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin