karta_osiagniec_ucznia_klasa3.pdf

(44 KB) Pobierz
karta_osiagniec_ucznia_klasaIII
KARTA OSI Ą GNI ĘĆ UCZNIA KLASY III
I semestr – rok szkolny 200… / 200…
Data ……………………………..
Nazwisko i imię ucznia
Klasa
Poziom osi ą gni ęć
Zakres osi ą gni ęć
Radzi
sobie
bardzo
dobrze
Radzi
sobie
nie ź le
Ma
trud-
no ś ci
- słucha uwaŜnie czytanych tekstów, wypowiedzi nauczyciela i kolegów
- wypowiada się swobodnie, poprawnie buduje zdania
- uzasadnia własne zdanie
- wygłasza wiersze z pamięci z odpowiednią intonacją
- czyta na głos płynnie, wyraziście, z odpowiednią intonacją
- czyta po cichu ze zrozumieniem
- wyszukuje w tekście fragmenty na określony temat
- rozumie samodzielnie czytane instrukcje i polecenia
- w przeczytanym utworze wyodrębnia kolejne wydarzenia i nadaje im tytuły
- pisze starannie i czytelnie
- bezbłędnie przepisuje tekst z tablicy, z ksiąŜki
- zna zasady pisowni wyrazów z trudnościami ortograficznymi
- stosuje zasady pisowni wyrazów z trudnościami ortograficznymi
- przestrzega poprawności ortograficznej w samodzielnych pracach pisemnych
- potrafi samodzielnie napisać krótki tekst na określony temat
- potrafi zredagować opis po wcześniejszym przygotowaniu
- potrafi zredagować list, zaproszenie, ogłoszenie, Ŝyczenia
- redaguje opowiadanie z zachowaniem jego trójczłonowej budowy
- rozpoznaje w zdaniach rzeczowniki, czasowniki, przymiotniki
- umie określić liczbę i rodzaj rzeczownika
- umie określić liczbę, czas, osobę i rodzaj czasownika
- potrafi dokonać stopniowania przymiotników
- rozpoznaje zdania oznajmujące, pytające, wykrzyknikowe i rozkazujące
- umie układać w/w zdania i rozwijać je
- wyszukuje informacji na zadane tematy w róŜnych źródłach
- zna znaczenie poznanych znaków drogowych
- umie wskazać główne i pośrednie kierunki na mapie
- wyjaśnia znaczenie poszczególnych znaków na mapie
- zna symbole narodowe
- zna warstwową budowę lasu i roślinność poszczególnych pięter lasu
- rozróŜnia rośliny oleiste, włókniste, okopowe i zboŜowe
- zna i porównuje warunki Ŝycia na polu i w lesie
- rozumie zaleŜności pokarmowe na polu i w lesie
- zna znaczenie wody i sposoby wykorzystania jej przez człowieka
- rozumie obieg wody w przyrodzie
75851527.051.png 75851527.062.png 75851527.072.png 75851527.073.png 75851527.001.png 75851527.002.png 75851527.003.png 75851527.004.png 75851527.005.png 75851527.006.png 75851527.007.png 75851527.008.png 75851527.009.png 75851527.010.png 75851527.011.png 75851527.012.png 75851527.013.png 75851527.014.png 75851527.015.png 75851527.016.png 75851527.017.png 75851527.018.png 75851527.019.png 75851527.020.png 75851527.021.png 75851527.022.png 75851527.023.png 75851527.024.png 75851527.025.png 75851527.026.png 75851527.027.png 75851527.028.png 75851527.029.png 75851527.030.png 75851527.031.png 75851527.032.png 75851527.033.png 75851527.034.png
- potrafi przeczytać i zapisać cyframi liczby w zakresie 1000
- dodaje i odejmuje w zakresie 100
- mnoŜy i dzieli w zakresie 100
- zna i stosuje kolejność wykonywania działań
- umie porządkować i porównywać liczby w zakresie 1000
- umie dodawać sposobem pisemnym liczby w zakresie 1000
- umie odejmować sposobem pisemnym liczby w zakresie 1000
- zna i stosuje rozdzielność mnoŜenia względem dodawania i odejmowania
- rozpoznaje linie proste, krzywe, łamane, odcinki
- rozróŜnia odcinki prostopadłe i równoległe
- zna własności poznanych figur geometrycznych
- zna i stosuje poznane jednostki miar
- samodzielnie rozwiązuje proste zadania tekstowe
- samodzielnie rozwiązuje złoŜone zadania tekstowe
- samodzielnie układa zadania tekstowe i dokonuje ich przekształceń
- wykonuje obliczenia kalendarzowe
- odczytuje i zapisuje liczby cyframi rzymskimi
- wyraŜa za pomocą ekspresji plastycznej wydarzenia realne i fantastyczne
- prace plastyczne i techniczne wykonuje estetycznie i dokładnie
- ilustruje ruchem, gestem, mimiką róŜne wydarzenia
- umie zaśpiewać poznane piosenki
- odtwarza rytmy i melodie oraz tworzy własne
- słucha muzyki i rozpoznaje poznane utwory
- chętnie uczestniczy w zajęciach ruchowych
- reaguje na umówione sygnały
- zna zasady gier i zabaw zespołowych i przestrzega ich
- sprawnie i prawidłowo wykonuje ćwiczenia
- sprawnie pokonuje tory przeszkód
- jest zwinny, szybki, skoczny
- przestrzega zasad sportowego współzawodnictwa
Zachowanie
Zawsze
Najcz ęś
-ciej
Rzadko
- odrabia prace domowe i jest przygotowany do zajęć
- uwaŜa podczas zajęć
- na zajęcia przynosi potrzebne przybory i materiały
- dba o ład i porządek na swoim stanowisku pracy
- pracuje wytrwale, samodzielnie pokonuje trudności
- potrafi zgodnie bawić się z rówieśnikami
- wywiązuje się ze swoich zobowiązań i danych obietnic
- panuje nad własnymi emocjami np. umie przegrywać
- przestrzega zasad kultury Ŝycia codziennego
- jest koleŜeński, chętnie pomaga innym
- uŜywa zwrotów grzecznościowych
- liczy się ze zdaniem innych
- potrafi dokonać obiektywnej samooceny
- potrafi właściwie zachować się w miejscach publicznych
- pracuje i bawi się bezpiecznie
Podpis rodziców - _______________________ Wychowawca klasy – _________________
75851527.035.png 75851527.036.png 75851527.037.png 75851527.038.png 75851527.039.png 75851527.040.png 75851527.041.png 75851527.042.png 75851527.043.png 75851527.044.png 75851527.045.png 75851527.046.png 75851527.047.png 75851527.048.png 75851527.049.png 75851527.050.png 75851527.052.png 75851527.053.png 75851527.054.png 75851527.055.png 75851527.056.png 75851527.057.png 75851527.058.png 75851527.059.png 75851527.060.png 75851527.061.png 75851527.063.png 75851527.064.png 75851527.065.png 75851527.066.png 75851527.067.png 75851527.068.png 75851527.069.png 75851527.070.png 75851527.071.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin