Tajemnice_najwiekszych_uwodzicieli.pdf

(768 KB) Pobierz
104953851 UNPDF
104953851.002.png
Niniejsza darmowa publikacja zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji kliknij tutaj .
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora sklepu na którym mo¿na
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z regulaminem serwisu .
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym Nexto.pl .
Niniejszy ebook jest własnością prywatną .
Niniejsza publikacja, ani żadna jej część, nie może być kopiowana,
ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana, ani
odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody
wydawcy. Zabrania się jej publicznego udostępniania w Internecie,
oraz odsprzedaży zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 3.09.2007
Tytuł: Tajemnice największych uwodzicieli
Autor: Adrian Kołodziej, Grzegorz Głuś
Wydanie I
ISBN: 978-83-7582-154-3
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Anna Popis-Witkowska, Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Netina Sp. z o. o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW: www.ZloteMysli.pl
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
104953851.003.png 104953851.004.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP ...............................................................................................7
PRZED PODEJŚCIEM ........................................................................9
Model gry .............................................................................................................9
Moc Twoich myśli ..............................................................................................12
Szerokiej drogi ...................................................................................................16
Nie jesteś pomarańczowy ..............................................................................16
Góry nie upadają ...........................................................................................18
Kopalnia diamentów .........................................................................................20
Mowa ciała .........................................................................................................24
Studium przypadku .......................................................................................25
Dynamiczna mowa ciała ...............................................................................26
Prawdziwy facet .................................................................................................29
Stań się dla niej wyzwaniem .............................................................................33
Carpe diem — chwytaj dzień .............................................................................37
Strach przed podejściem ....................................................................................41
Wstęp .............................................................................................................41
Lęk przed podejściem ...................................................................................42
Ćwiczenia ..................................................................................................43
Ćwiczenie 1 ................................................................................................44
Ćwiczenie 2 ...............................................................................................44
Ćwiczenie 3 ...............................................................................................45
Przekonania ...................................................................................................45
Afirmacje .......................................................................................................46
Postrzeganie wartości ....................................................................................47
Ćwiczenie ..................................................................................................48
Teoria chaosu ................................................................................................49
Ćwiczenie ..................................................................................................50
Podejdź natychmiast .....................................................................................50
Ćwiczenie 1 ................................................................................................51
Ćwiczenie 2 ................................................................................................51
Podsumowanie ..............................................................................................52
Misje ..............................................................................................................52
PODEJŚCIE ......................................................................................54
Rama ..................................................................................................................55
Dowód społeczny ..............................................................................................59
Wartość społeczna .............................................................................................61
Teoria grup ........................................................................................................62
Spontaniczność ..................................................................................................65
Czy jest spontaniczność w uwodzeniu? .......................................................65
Jak opowiadać spontanicznie historie? ........................................................67
Otwarcia .............................................................................................................68
Gra w dzień .......................................................................................................74
Gra w nocy .........................................................................................................78
104953851.005.png
........................104
Czym są zlewki? ...........................................................................................104
Powody zlewek ............................................................................................105
Zapobieganie zlewkom ................................................................................107
Podczas spotkania ...................................................................................107
Pierwszy telefon ...............................................................................................109
Wiadomość tekstowa .......................................................................................110
Doprowadzanie do następnego spotkania .......................................................111
Podsumowanie .................................................................................................112
STWORZENIE ZAINTERESOWANIA ..............................................113
Atrakcyjność ....................................................................................................113
Kontakt wzrokowy ...........................................................................................119
Dlaczego to jest takie ważne? ......................................................................119
Poparcie naukowe .......................................................................................120
Pionowe skanowanie wzrokiem ..................................................................120
Poziome skanowanie wzrokiem ..................................................................121
Rozszerzenie źrenic ......................................................................................121
Łapanie kontaktu wzrokowego ....................................................................121
Wskazówki i triki .........................................................................................122
Ćwiczenia .....................................................................................................123
Kontakt wzrokowy versus gapienie się .......................................................124
Podsumowanie ............................................................................................124
Wskaźniki zainteresowania ............................................................................125
Dodatek — truizmy ..........................................................................................129
Sygnały zainteresowania .................................................................................129
Obniżanie jej wartości — negi .........................................................................132
Czym są negi? ..............................................................................................132
Dlaczego wymyślono negi? .........................................................................133
Mieszane sygnały — push & pull .....................................................................135
Emocjonalny push & pull ............................................................................137
Mowa ciała a push & pull ............................................................................138
Opowiadanie historii .......................................................................................139
Otwarte pętle ....................................................................................................142
Odgrywanie ról .................................................................................................144
Zazdrość ...........................................................................................................145
Radzenie sobie z kolesiami ..............................................................................147
TWORZENIE WIĘZI .......................................................................151
Podstawy konwersacji .......................................................................................80
Komplementy ....................................................................................................88
Klasyfikowanie kobiet ......................................................................................90
Kwalifikowanie ..................................................................................................92
Testowanie Ciebie ..............................................................................................94
Jak odbijać kobiece testy? ............................................................................94
Najczęstsze testy kobiet ............................................................................95
Nie bądź łatwy ...................................................................................................99
Kalibracja .........................................................................................................101
Zlewki — jak ich uniknąć lub
znacznie
zmniejszyć ich liczbę
104953851.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin