Projekt Badania.doc

(22 KB) Pobierz
Centrum Badań Marketingowych Kaja Koczurowska

Centrum Badań Marketingowych Kaja Koczurowska

 

 

1.     Wprowadzenie

 

Zlecająca badanie firma fonograficzna „Rap”, powstała w 1997 roku. Oferta firmy zawiera różnorodne nagrania muzyczne zarejestrowane na płytach CD, płytach analogowych i kasetach magnetofonowych. Sprzedaż prowadzona jest w systemie hurtowym i detalicznym (sklepy muzyczne) na terenie całego kraju.

 

2.     Cel badania

 

Firma pragnie dostosować jak najlepiej swoją ofertę do potrzeb klientów. Za pomocą badania marketingowego chce poznać gusta, preferencje oraz zwyczaje społeczeństwa w zakresie korzystania z usług rynku fonograficznego.

 

3.     Charakterystyka badania

 

Badanie zostanie przeprowadzone w formie wywiadu bezpośredniego, w styczniu 1999 roku na terenie całego kraju. Zrealizowane zostanie na 3000 osobowej próbie losowej opartej na powszechnych spisach wyborców. Z ogółu obwodów wyborczych zostanie losowo wybrane sześćset, następnie do każdego z tych obwodów zostanie zakupiona próba z Głównego Urzędu Statystycznego (10 osób w każdym obwodzie: 5 do przebadania i 5 rezerwowych). Kierowanie ankietera pod dokładnie wyznaczony adres znacznie usprawnia pracę i daje najlepszą możliwość kontroli badania.

Do analizy danych użyty zostanie program komputerowy SPSS. Wyniki zostaną przedstawione w postaci raportu oraz prezentacji komputerowej w programie Power Point.

 

             

Projekt badawczy

Badanie dotyczące klientów rynku fonograficznego

Klient

Firma fonograficzna „Rap”

Wykonawca

Centrum Badań Marketingowych

Kaja Koczurowska

Termin badania

Styczeń 1999

Metodologia

Badanie ilościowe – indywidualny wywiad bezpośredni

Długość wywiadu

10 minut

Dobór próby

Losowy

Liczba badanych

3000 osób

Miejsce badania

Wylosowane obwody w całej Polsce

Prace terenowe

Centrum Badań Marketingowych

Kaja Koczurowska

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin