CW_02_betonowy_v00S_str_23_47.pdf

(5794 KB) Pobierz
Microsoft PowerPoint - 02_betonowy_v06S.ppt
KMBiM
MOSTY i TUNELE
INŻ, sem. 5 (zimowy)
Politechnika Gdańska
MOST ŻELBETOWY
Rok akademicki 2009/2010
METODA ROZDZIELNEJ POPRZECZNICY
„Przecinamy” poprzecznicę (brak poprzecznicy)
„Przecinamy” płytę pomostu
© Arkadiusz Sitarski
237440029.064.png
KMBiM
MOSTY i TUNELE
INŻ, sem. 5 (zimowy)
Politechnika Gdańska
MOST ŻELBETOWY
Rok akademicki 2009/2010
METODA ROZDZIELNEJ POPRZECZNICY
Rozpatrujemy każdy dźwigar osobno !!!
© Arkadiusz Sitarski
237440029.075.png 237440029.086.png 237440029.097.png 237440029.001.png 237440029.012.png 237440029.016.png 237440029.017.png 237440029.018.png 237440029.019.png 237440029.020.png 237440029.021.png 237440029.022.png 237440029.023.png 237440029.024.png 237440029.025.png 237440029.026.png 237440029.027.png 237440029.028.png 237440029.029.png 237440029.030.png 237440029.031.png 237440029.032.png 237440029.033.png 237440029.034.png 237440029.035.png 237440029.036.png 237440029.037.png 237440029.038.png 237440029.039.png 237440029.040.png 237440029.041.png 237440029.042.png 237440029.043.png 237440029.044.png 237440029.045.png 237440029.046.png 237440029.047.png 237440029.048.png 237440029.049.png 237440029.050.png 237440029.051.png 237440029.052.png 237440029.053.png 237440029.054.png 237440029.055.png 237440029.056.png 237440029.057.png 237440029.058.png 237440029.059.png 237440029.060.png 237440029.061.png 237440029.062.png
KMBiM
MOSTY i TUNELE
INŻ, sem. 5 (zimowy)
Politechnika Gdańska
MOST ŻELBETOWY
Rok akademicki 2009/2010
METODA ROZDZIELNEJ POPRZECZNICY
Poszczególne dźwigary są przeciążone !!!
Stan skrajny - otrzymuje się największe siły wewnętrzne
© Arkadiusz Sitarski
237440029.063.png 237440029.065.png 237440029.066.png 237440029.067.png 237440029.068.png 237440029.069.png 237440029.070.png 237440029.071.png 237440029.072.png 237440029.073.png 237440029.074.png 237440029.076.png 237440029.077.png 237440029.078.png 237440029.079.png 237440029.080.png 237440029.081.png 237440029.082.png 237440029.083.png 237440029.084.png 237440029.085.png 237440029.087.png 237440029.088.png 237440029.089.png 237440029.090.png 237440029.091.png 237440029.092.png 237440029.093.png 237440029.094.png 237440029.095.png 237440029.096.png 237440029.098.png 237440029.099.png 237440029.100.png 237440029.101.png 237440029.102.png 237440029.103.png 237440029.104.png 237440029.105.png 237440029.106.png 237440029.107.png 237440029.002.png 237440029.003.png 237440029.004.png 237440029.005.png 237440029.006.png 237440029.007.png 237440029.008.png 237440029.009.png 237440029.010.png 237440029.011.png 237440029.013.png
KMBiM
MOSTY i TUNELE
INŻ, sem. 5 (zimowy)
Politechnika Gdańska
MOST ŻELBETOWY
Rok akademicki 2009/2010
WPŁYW WSPÓŁPRACY DŹWIGARÓW
© Arkadiusz Sitarski
237440029.014.png
KMBiM
MOSTY i TUNELE
INŻ, sem. 5 (zimowy)
Politechnika Gdańska
MOST ŻELBETOWY
Rok akademicki 2009/2010
WPŁYW WSPÓŁPRACY DŹWIGARÓW
Mamy dowolnie poruszającą się siłę „P” po płycie rusztu
belkowo-płytowego
© Arkadiusz Sitarski
237440029.015.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin