2916wniosekoplatnosczaliczkowa.doc

(340 KB) Pobierz
Załącznik nr

             

WNIOSEK O PŁATNOŚĆ / WNIOSEK O PŁATNOŚĆ ZALICZKOWĄ*

 

 

1. Wniosek za okres od................................do.....................................................

             

Instytucja przyjmująca wniosek:

Data wpłynięcia wniosku:

Nr wniosku:

Osoba przyjmująca wniosek:

Podpis i pieczęć:

 

2. DANE BENEFICJENTA

Nazwa/Imię i nazwisko*:....................................................................................

ul. ...................................................................................miejscowość:............................................kod:..............

telefon:......................... faks:....................... e-mail: ........................................

 

 

Osoba wyznaczona do kontaktów :

1) w części dot. postępu finansowego

Imię i nazwisko: ...........................................................................................

telefon:......................... faks:....................... e-mail: ....................................

2) w części dot. przebiegu realizacji projektu

Imię i nazwisko: ...........................................................................................

telefon:......................... faks:....................... e-mail: ....................................

 

 

3.Nazwa Programu - Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013

4. Nr Priorytetu......... ..........................., Nr Działania ……………….., Kategoria interwencji...........................

5. Nazwa projektu........................................................................................

6. Numer projektu: .......................................................................................

7.  Umowa/decyzja* o dofinansowanie projektu nr ....................z dnia ...............na kwotę:.............................PLN, słownie:........................................................................... (tj. dotacja rozwojowa/dofinansowanie dla p.j.b.), w tym:

              EFRR .................................................. PLN, co stanowi.............% wydatków kwalifikowalnych

              Budżet państwa ................................., PLN, co stanowi.............% wydatków kwalifikowalnych

 

8. Okres realizacji projektu .....................................................................

 

9. Płatność  - zaliczkowa, pośrednia, końcowa lub rozliczenie wydatków*

10.  Kwota wydatków kwalifikowalnych objętych wnioskiem .................................... PLN

10a. Kwota wydatków kwalifikowalnych objętych wnioskiem (po autoryzacji) ...................................PLN

10b. Kwota wydatków kwalifikowalnych objętych wnioskiem (w części odpowiadającej pomocy publicznej)...............................PLN

10c. Wydatki kwalifikowalne, w odniesieniu do których oblicza się wkład funduszy UE na poziomie RPO WM – podstawa certyfikacji ..............................PLN

11. Wnioskowana kwota dotacji rozwojowej**:

EFRR ................................................ PLN, co stanowi …… % wydatków kwalifikowalnych

Budżet państwa …………………..…. PLN, co stanowi …… % wydatków kwalifikowalnych

11a. Kwota wydatków odpowiadających dofinansowaniu (po autoryzacji) .......................................PLN

11b. Kwota wydatków odpowiadających dofinansowaniu UE ..........................................................PLN

11c. Płatność pośrednia/końcowa .........................................PLN

11d. Płatność zaliczkowa ......................................................PLN

11e. Nierozliczone środki przekazane w ramach zaliczki ..................................................................PLN

11f. Ogólna kwota do wypłaty ................................................PLN

12. Kwota dotychczas otrzymanej dotacji rozwojowej (narastająco)**:

EFRR ................................................ PLN, co stanowi …… % wydatków kwalifikowalnych

Budżet państwa …………………..…. PLN, co stanowi …… % wydatków kwalifikowalnych

13Wyodrębniony dla projektu rachunek bankowy dotacji rozwojowej beneficjenta, zgodny z umową/decyzją
o dofinansowanie projektu, prowadzony w banku ................................................. ..........................................., numer ......................................................, na który należy przekazać dotację rozwojową**.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Niepotrzebne skreślić

 

** Nie dotyczy państwowych jednostek budżetowych (p.j.b.)

1

                           

 


14. ZESTAWIENIE DOKUMENTÓW potwierdzających poniesione wydatki objęte wnioskiem

 

L.p.

Nazwa i numer dokumentu

Data wystawienia dokumentu

Numer księgowy lub ewidencyjny

Data zapłaty

Nazwa towaru lub usługi

Kwota dokumentu brutto

Kwota dokumentu netto

Kwota kwalifikowalna towaru lub usługi przedstawiona we wniosku

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin