przykład.doc

(17 KB) Pobierz

Spis treści:

 

Spis treści:              1

Zadanie 1) TABULATORY              2

Zadanie 2) PODANIE DO REKTORA              3

Zadanie 3) KLASYFIKACJA DŹWIGNIC              4

Zadanie 4) KLASYFIKACJA DŹWIGNIC _ tekst w kolumnach              5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 1) TABULATORY

 

              Kot

              Pies

              Kaczka

 

              Kot

              Pies

              Kaczka

 

              Kot

              Pies

              Kaczka

 

              123,456

              123456,789

              1,23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 2) PODANIE DO REKTORA

 

 

 

 

              Inż. Jan Kwiatkowski               Białystok, 04.11.2009r.

              Wydział Budownictwa i Inżynierii Środowiska

              Politechniki Białostockiej

              Studia magisterskie uzupełniające

              Semestr III, grupa 1, rok ak. 2009/2010

 

              J.M. Rektor

              Prof. dr hab. inż. Tadeusz Citko

              Politechnika Białostocka

              Ul. Wiejska 45 A

              15-351 Białystok

 

PODANIE

 

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyznanie mi stypendium naukowego. Stypendium przysługuje studentom, którzy mają tzw. wskaźnik ocen wyższy od 4,00 (λo>4,00). Co prawda do wymaganej średniej ocen brakuje mi 0,10 punktu, ale prośbę swoją motywuję tym, że student podyplomowych studiów magisterskich, niejaki inż. Paweł Kwiatkowski takowe stypendium otrzymał, pomimo, że jego λo<4,00 i wynosi λo=3,90. poniżej przedstawiam oceny swojego i tegoż inż. Pawła Kwiatkowskiego.

 

              inż. Jan Kowalski               inż. Paweł Kwiatkowski

 

              Matematyka              5,0               Matematyka              4,5

              Fizyka              4,5               Fizyka              5,0

              PNOS              3,5               PNOS              3,0

              Konstrukcje żelbetowe              3,0               Konstrukcje metalowe              3,5

              Konstrukcje drewniane              3,5               Mechanika konstrukcji              3,5

 

 

Myślę, że moja prośba jest uzasadniona i mam nadzieję, że Szanowny J.M. Rektor rozpatrzy ją pozytywnie.

              Z wyrazami szacunku:

              Jan Kowalski

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 3) KLASYFIKACJA DŹWIGNIC

 

 

 

 

KLASYFIKACJA DŹWIGNIC

 

Dźwignice odgrywają znaczną rolę w przepływie materiałów, podnosząc i przemieszczając ładunki o masach mieszczących się w ich udźwigu. Natężenie ich pracy może być bardzo zróżnicowane, zarówno dla danego typu dźwignicy, np. dla suwnic, jak i między różnymi typami dźwignic, np. pomiędzy żurawiem budowlanym i ciężkim żurawiem dokowym.

Współczynnik rozkładu obciążenia dźwignicy Kp jest określony równaniem (1). Rozwijając równanie (1) otrzymuje się równanie (2).

 

 

              Kp=å[ci/cT*(Pi/Pmax)m]              (1)

 

              Kp=c1/cT*(P1/Pmax)3+c2/cT*(P2/Pmax)3+…+cn/cT*(Pn/Pmax)3              (2)

 

Prawdopodobna, ogólna liczba cykli pracy dźwignic jest związana z częstotliwością użytkowania dźwignicy; dla wygody cały obszar możliwych cykli pracy został podzielony na 10 klas wykorzystania przedstawiony w tablicy 1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zadanie 4) KLASYFIKACJA DŹWIGNIC _ tekst w kolumnach

 

 

 

 

 


Dźwignice odgrywają znaczną rolę w przepływie materiałów, podnosząc i przemieszczając ładunki o masach mieszczących się w ich udźwigu. Natężenie ich pracy może być bardzo zróżnicowane, zarówno dla danego typu dźwignicy, np. dla suwnic, jak i między różnymi typami dźwignic, np. pomiędzy żurawiem budowlanym i ciężkim żurawiem dokowym.


Współczynnik rozkładu obciążenia dźwignicy Kp jest określony równaniem (1). Rozwijając równanie (1) otrzymuje się równanie (2).


Prawdopodobna, ogólna liczba cykli pracy dźwignic jest związana z częstotliwością  użytkowania dźwignicy; dla wygody cały obszar możliwych cykli pracy został podzielony na 10 klas wykorzystania i przedstawiony w tablicy 1.


 

 

 

 

 

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin