seksualny-klucz-do-kobiecych-emocji.pdf

(680 KB) Pobierz
763550497.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Seksualny klucz do kobiecych
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & J.D. Fuentes, rok 2008
Autor: J.D. Fuentes
Tytuł: Seksualny klucz do kobiecych emocji
Data: 13.01.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
PODZIĘKOWANIA . ................................................................................................5
WSTĘP . ..................................................................................................................6
I. UWODZICIELSKA POTĘGA SŁOWA . ..................................................................8
II. KOBIETY NAPRAWDĘ SĄ INNE . ......................................................................11
III. ROLA USZU W SEKSIE . ..................................................................................13
Powtórzenie materiału . ...............................................................................................17
IV. JAK POMPOWAĆ W INNYCH LUDZI UCZUCIA? . ...........................................18
A. Stymulacja werbalna . ..............................................................................................18
B. Nie rób oznacza Rób . ..............................................................................................19
C. Obrazowanie (imaging) . ..........................................................................................19
D. Znaczenie podobieństw . .........................................................................................20
E. Ogólnikowość . ........................................................................................................22
F. Historie . .................................................................................................................24
G. Bodziec i reakcja . ....................................................................................................25
Krótkie powtórzenie materiału . ..................................................................................27
V. SMAK PRZYNĘTY ............................................................................................29
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................33
VI. OJCIEC WIRGILIUSZ MÓWI „ODPRĘŻ SIĘ”... ...............................................34
Zła poezja = Intensywne podniecenie .........................................................................41
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................42
VII. KOBIECE EMOCJE ........................................................................................44
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................45
VIII. KOBIECY JĘZYK I KOBIECE EMOCJE .........................................................47
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................55
IX. BLIŻSZE OBJAŚNIENIE CAŁEJ KWESTII ......................................................58
Emocjonalna ekstrapolacja .........................................................................................62
X. TY MÓWISZ „POMIDOR”... .............................................................................63
XI. POLE BITWY I STUDNIA ŻYCZEŃ... ...............................................................71
XII. SIŁA „WIĘCEJ” .............................................................................................77
XIII. KSIĘŻNICZKA I D.P.P.A (DOWÓD PRZEZ PRZYJEMNĄ ANALOGIĘ)... .......85
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................87
XIV. JAK KOBIETY DECYDUJĄ, CO JAKAŚ RZECZ „ZNACZY” ............................89
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................90
XV. OTWIERANIE EMOCJONALNYCH „PRZESTRZENI” DANEJ KOBIETY .........93
Krótkie powtórzenie materiału ...................................................................................96
XVI. EROTYCZNA METAFORA .............................................................................97
Krótkie powtórzenie materiału ..................................................................................101
XVII. AMBIWALENCJA REFERENCYJNA... .......................................................103
Krótkie powtórzenie materiału .................................................................................106
XVIII. OSOBISTE WARTOŚCI .............................................................................107
Krótkie powtórzenie materiału ..................................................................................111
XIX. KOBIECA EROTYCZNA TRAMPOLINA .......................................................112
XIX. CO KOBIETA PRAGNIE ODCZUWAĆ ..........................................................118
XX. OSZCZĘDZAJĄC SIĘ DLA BOHATERA .........................................................125
Krótkie powtórzenie materiału .................................................................................129
XXI. CZTERY KOBIECE „TRYBY FUNKCJONOWANIA” ......................................131
Krótkie powtórzenie materiału .................................................................................136
XXII. ZNACZENIE RYTMU,
CZYLI ZAHIPNOTYZUJ JĄ TEMPEM SWOICH SŁÓW ........................................138
XXIII. UKRYTE PRZEKAZY ................................................................................140
XXIV. WTRĄCONE MYŚLI ..................................................................................141
XXV. (HIPNOTYCZNE, PERSWAZYJNE, UWODZICIELSKIE)
PRZEWODNICTWO ............................................................................................142
Krótkie powtórzenie materiału .................................................................................143
XXVI. WEWNĘTRZNE BOGACTWO... ................................................................144
XXVII. DWIE STRATEGIE UWODZENIA ............................................................149
XXVII. ZARYS METODYKI UWODZENIA ...........................................................154
Krótkie streszczenie ...................................................................................................154
Krótkie powtórzenie materiału ..................................................................................174
DODATEK I: PRZYKŁADOWE TEKSTY ...............................................................176
DODATEK II: ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA... ..................................................189
DODATEK III: TWOJE NIEWERBALNE SYGNAŁY... ..........................................192
Dodatkowe rady ........................................................................................................196
DODATEK IV: PRZYKŁADY PRZYJEMNYCH OPISÓW ......................................200
SEKSUALNY KLUCZ DO KOBIECYCH EMOCJI - darmowy fragment - Złote Myśli
J.D. Fuentes
● str. 5
Podziękowania
Chciałbym podziękować następującym poprzednikom:
Nieżyjącemu już dr Miltonowi Ericksonowi, z którego prac
bezpośrednio wynika większość współczesnych metod sekretnej
perswazji.
Richardowi Bandlerowi i Johnowi Grinderowi, twórcom
Programowania
Neurolingwistycznego
(NLP),
którzy
zdekonstruowali, wyjaśnili i skodyfikowali większość dzieła
Ericksona, a następnie dokonali dramatycznych i radykalnych
postępów w całej tej dziedzinie.
Oraz Rossowi Jeffriesowi, który zastosował NLP do procesu
uwodzenia, jak też spopularyzował przełomowe odkrycie, że kobiety
racjonalizują naładowane erotyzmem metafory, jako coś niewinnie
poetycznego, choć jednocześnie budzą one w nich pożądanie.
J.D. Fuentes
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & J.D. Fuentes
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin