motywowanie i inspirowanie zespołu. 151 błyskotliwych rozwiązań ebook.pdf

(4607 KB) Pobierz
IDŹ DO:
MOTYWOWANIE
I INSPIROWANIE ZESPOŁU.
151 BŁYSKOTLIWYCH
ROZWIĄZAŃ
KATALOG KSIĄŻEK:
Autor: Jerry R. Wilson
T‡umaczenie: Monika Raulinajtys
ISBN: 978-83-246-1652-7
Format: A5, stron: 184
Katalog online
Zamw drukowany
katalog
CENNIK I INFORMACJE:
Zamw informacje
o nowościach
Zamw cennik
Twj osobisty regulamin pracy
Przede wszystkim poznaj warto swoich pracownikw
NastŒpnie nagradzaj nawet drobne sukcesy
I wreszcie, uwa¿aj z przesadn„ krytyk„
ReguĀy Ð strona po stronie
Cudowna moc motywacji
Niejednokrotnie dowiedziono ju¿, ¿e ludzie, ktrzy traktuj„ pracŒ jak przyjemno,
nie za jak codzienn„ katorgŒ z krtk„ przerw„ na weekend, wype‡niaj„ swoje obowi„zki
z wiŒkszym entuzjazmem i zaanga¿owaniem. Co jednak sprawia, ¿e ju¿ samo wejcie
do biura wywo‡uje umiech na ustach pracownikw? Co powoduje, ¿e wiadomie
i z zapa‡em buduj„ sukces firmy oraz d„¿„ do poprawienia w‡asnych wynikw?
Odpowied jest prosta tym bodcem jest motywacja.
Z pewnoci„ zale¿y Ci, by Twj zesp‡ pracowa‡ efektywnie i stale rozwija‡ swoje
umiejŒtnoci. Wa¿ne zatem, by nieustannie go dopingowa‡; by Twoi wsp‡pracownicy
i podw‡adni tworzyli pe‡ne zadowolenia relacje z klientami, wykorzystywali w pe‡ni swj
potencja‡ i mia‡o wdra¿ali nowe, kreatywne idee. DziŒki pomys‡om zawartym w tej
inspiruj„cej ksi„¿ce zyskasz odpowiednie nastawienie, wsparte zestawem sprawdzonych
narzŒdzi i skutecznych technik. Wyprbuj niezawodny przepis na sukces!
Metody dzia‡ania w sytuacji, gdy:
chcesz zatrudnia wy‡„cznie zwyciŒzcw;
niektrzy z Twoich pracownikw odznaczaj„ siŒ wybircz„ pamiŒci„;
Twoim zadaniem jest inspirowanie ludzi w wiecie negatywnych informacji;
decydujesz, czy zosta nauczycielem, kaznodziej„, trenerem, czy terapeut„;
chcesz pokaza pracownikom, jak bardzo Ci na nich zale¿y.
CZYTELNIA:
Fragmenty książek
online
Do koszyka
Do przechowalni
Nowość
Promocja
Onepress.pl Helion SA
ul. Kościuszki 1c,
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63
e-mail: onepress@onepress.pl
redakcja: redakcjawww@onepress.pl
informacje: o księgarni onepress.pl
753505758.017.png 753505758.018.png 753505758.019.png 753505758.020.png 753505758.001.png 753505758.002.png 753505758.003.png 753505758.004.png 753505758.005.png 753505758.006.png 753505758.007.png 753505758.008.png 753505758.009.png 753505758.010.png 753505758.011.png 753505758.012.png
 
Słowo wstępne . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
Jak korzystać z tej książki . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
1. Pracuj nad swoją irmą, a nie w niej . . . . . . . . . . . . . . . . . 13
2. Lepszy sposób myślenia, odczuwania i działania . . . . . . 14
3. SWTW . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 15
4. My się troszczymy, a Ty się liczysz . . . . . . . . . . . . . . . . . . 16
5. Twoja praca dotyczy wyłącznie ICH. . . . . . . . . . . . . . . . . 17
6. Wszyscy pomijają pytanie „Dlaczego” . . . . . . . . . . . . . . . 18
7. Stwórz historię, która przyciąga jak magnes . . . . . . . . . . 19
8. Twoje zadanie: Sprzedać, sprzedać
i jeszcze raz sprzedać. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 20
9. Spróbuj podpatrzeć, a nie wymyślić swój sukces . . . . . . 21
10. Żaden człowiek nie może służyć dwóm panom . . . . . . . 22
11. Praca zespołowa. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
12. Bądź wymagający: ustanawiaj standardy . . . . . . . . . . . . . 24
13. Zmień każdego pracownika
w specjalistę ds. relacji z klientami . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
14. Czego od Ciebie oczekujemy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
15. Nie konkuruj z samym sobą. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27
16. Zbyt prędko się zestarzejesz, zbyt późno zmądrzejesz . . 28
17. Rada Matki Teresy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
18. Opis Twojej pracy brzmi raz-dwa-trzy. . . . . . . . . . . . . . . 30
19. Odpowiedz na pytania „DLACZEGO”: Twoja irma . . . 31
20. Odpowiedz na pytania
„DLACZEGO”: Twoi pracownicy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 33
21. Jak uśpić swoje ego . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
22. Posiądź ich głowy, serca i dusze. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35
23. Kto zostanie doceniony? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
753505758.013.png
Motywowanie i inspirowanie zespołu
24. Spisuj i wykorzystuj ciekawe historie . . . . . . . . . . . . . . . . 37
25. Jeśli masz czas, by usiąść... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
26. Przeszkody i zasoby. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39
27. Wiadomość: wizerunek Twojej irmy . . . . . . . . . . . . . . . . 40
28. Wiadomość z ostatniej chwili:
jesteś w branży społecznej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
29. NIGDY nie zrozumiesz ludzi. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43
30. Przeciętność pozostaje niezauważona . . . . . . . . . . . . . . . 44
31. Krytyczne pierwsze wrażenie. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45
32. Zatrudniaj zwycięzców i zwalniaj przegranych
— ale rób to właściwie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
33. Lista ważnych rzeczy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47
34. Inwestuj w ludzi . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48
35. Szansa, by spróbować . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
36. Kartka z notesu —
narzędzie do utrzymania porządku . . . . . . . . . . . . . . . . . 50
37. Konie i ludzie — wychowanie
i dotychczasowe osiągnięcia. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51
38. Dyskryminacja jest powszechnym zjawiskiem . . . . . . . . 52
39. Bądź jak magnes i przyciągaj najlepszych . . . . . . . . . . . . 53
40. Zatrudniaj mądrze i nie zachwalaj stanowiska . . . . . . . . 54
41. Inwestuj w siebie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 56
42. Inwestuj w swój zespół . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 57
43. Inwestuj w swoich klientów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
44. Daj im świetną reputację . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 59
45. Czy możemy być przyjaciółmi? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
46. Strzeż się pracowników z „wybiórczą pamięcią” . . . . . . . 61
47. W zarządzaniu ludźmi i motywowaniu ich
nie istnieje „sprawiedliwość” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 62
48. Trzy rodzaje motywacji. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 63
49. Moim zadaniem jest sprzedanie Ci
— TAK, MOŻESZ! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 64
50. Zrozumienie roli akceptacji w motywowaniu innych . . 65
753505758.014.png
Spis treści
51. Trzy rzeczy, które natychmiast
powodują synergię zespołu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 66
52. Dlaczego wielcy liderzy
nigdy nie oceniają ani nie atakują swoich ludzi . . . . . . . 68
53. Chodzi o rezultaty! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 69
54. Menedżerowie popełniają pierwszy krytyczny błąd,
krytykując . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 70
55. Z1=PE1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 71
56. Świętuj: zamieniaj małe osiągnięcia
w wielkie sukcesy. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 72
57. Jedno słowo do opanowania: przywództwo. . . . . . . . . . . 73
58. Odwaga kontra konformizm . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74
59. Żeby być efektywnym, kieruj przez praktykę . . . . . . . . . 75
60. Spełnianie ich potrzeb: zaoferuj szwedzki stół . . . . . . . . 77
61. Pozytywne modele: Twoja droga albo autostrada. . . . . . 78
62. Twoja prędkość = ich prędkość . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 79
63. Jaka jest Twoja rola w inspirowaniu ludzi
w świecie negatywnych informacji . . . . . . . . . . . . . . . . . . 80
64. Nie bądź alfą i omegą . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 81
65. Ładowanie węgla i cztery kluczowe pytania . . . . . . . . . . 82
66. Twoją kulturą NIE jest demokracja . . . . . . . . . . . . . . . . . 83
67. Zasady kontra wytyczne: znaj różnicę . . . . . . . . . . . . . . . 84
68. Nie zostaniesz zwolniony, chyba że... . . . . . . . . . . . . . . . . 85
69. Zabić węża! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 86
70. Amerykańska obietnica: Równe prawa . . . . . . . . . . . . . . 87
71. PYTAJ — w ten sposób łatwiej unikniesz kłopotów . . . 88
72. Czy jesteś konformistą? . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 89
73. Reklamuj swoją unikatową cechę —
żadnych zwolnień . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 90
74. Robisz to, co widzisz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 91
75. Przeczytaj opis swojego stanowiska . . . . . . . . . . . . . . . . . 92
76. Intencje są równie ważne jak działania . . . . . . . . . . . . . . 93
753505758.015.png
Motywowanie i inspirowanie zespołu
77. Jedna rzecz, którą musisz zrobić,
by pracownicy Cię szanowali . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 94
78. Osoba w lustrze . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 95
79. Zasada M.U.Z.E. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 96
80. Integralność: kiedy dwoje ludzi wie . . . . . . . . . . . . . . . . . 97
81. Mama, szkoła i ława przysięgłych . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 98
82. Wiara, porażka i przebaczenie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 99
83. Nasłuchiwanie wewnątrz i na zewnątrz irmy . . . . . . . . 100
84. Pracuj NAD swoją irmą, a nie W niej . . . . . . . . . . . . . . 102
85. Szeie, ulecz się sam — bo Ty jesteś problemem . . . . . . 103
86. Z czasem nie będzie lepiej . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 104
87. Liting, makijaż — zamienić dobre w lepsze . . . . . . . . . 105
88. Jak uczą się sprytni ludzie . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 106
89. Ściganie symptomów . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 108
90. Musisz wiedzieć, że nie wiesz . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 109
91. Listy kontrolne są absolutnie niezbędne . . . . . . . . . . . . 110
92. Brak strat w ludziach i sekcje zwłok . . . . . . . . . . . . . . . . 111
93. Spójność . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 112
94. Twoja galeria sław . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 114
95. Twoja tablica porażek . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 115
96. Zasada byków. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 116
97. Satysfakcja: pocałunek śmierci! . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 117
98. Popraw swój sposób myślenia = przeszkolenie . . . . . . . 118
99. Keyoka. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 119
100. Twój alfabet i tysiąc małych rzeczy . . . . . . . . . . . . . . . . . 120
101. Zielony oznacza rozwój; czerwony oznacza psucie . . . 121
102. Nauczyciel, kaznodzieja, trener czy terapeuta? . . . . . . . 122
103. Inne podejście do komunikacji:
wykorzystanie „McSpotkań” . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 123
104. Ukryta korzyść ze szkoleń . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 124
105. Zasada 80-20 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 125
106. Czy masz powody — albo wymówki? . . . . . . . . . . . . . . 126
107. Czym jest prawdziwe oddanie władzy? . . . . . . . . . . . . . 127
753505758.016.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin