Kostecki_RozmowaHandlowa_2006-2011.pdf

(1231 KB) Pobierz
436983223 UNPDF
Telefoniczna
rozmowa
handlowa
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o sprzedaży przez telefon
zanim podniesiesz słuchawkę,
w trakcie posługiwania się nią
i po jej odłożeniu
Marian J. Kostecki
2006
436983223.001.png 436983223.002.png
Telefoniczna
rozmowa
handlowa
Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o sprzedaży przez telefon
zanim podniesiesz słuchawkę,
w trakcie posługiwania się nią
i po jej odłożeniu
Marian J. Kostecki
moimzdaniem.pl Warszawa 2007
436983223.003.png
Telefoniczna rozmowa handlowa: Wszystko, co powi­
nieneś wiedzieć o sprzedaży przez telefon zanim podniesiesz
słuchawkę, w trakcie posługiwania się nią i po jej odłożeniu
ISBN 978­83­924937­1­4
Wydanie 1. [wrzesień 2006]
Wydanie 2. [wrzesień 2007]
Korekta:
Edyta Malinowska­Klimiuk (Ligatura)
www.ligatura.pl
© Copyright 2006 by Marian J. Kostecki
Wszystkie prawa zastrzeżone. Od stycznia 2011 pub-
likacja ta jest dostępna gratis.
Wydawca:
moimzdaniem.pl ­ Działalność wydawnicza irmy MasterPlan
Telefoniczna rozmowa handlowa
Spis treści
Wstęp ................................................................9
A. Specyika kontaktu telefonicznego .............11
[01] Siła i słabości telemarketingu ............................ 13
[02] Nie dla wszystkich ............................................ 15
[03] Jakość mówienia .............................................. 17
[04] Bariery efektywnego komunikowania się w
sprzedaży .......................................................21
[05] Język rozmowy bez nowomowy ......................... 23
B. Sprzedaż niejedno ma imię .........................25
[06] Odmiany sprzedaży przez telefon ...................... 27
[07] Telemarketer i handlowiec w tandemie ............... 29
[a] Telemarketer umawia handlowca z klientem .......... 31
[08] Połączenie rozmowy telefonicznej i wysyłki ......... 37
[a] Do czego może służyć ......................................... 37
[b] Etapy realizacji ................................................... 38
[c] Korzyści w porównaniu z samą wysyłką ................ 39
[d] Przed wysyłką ..................................................... 41
[e] Po wysyłce ......................................................... 43
[f] Rytm: dostosowanie wysyłki do tempa dzwonienia . 44
[g] Wysyłanie faksów i maili ...................................... 44
[h] Szkatułka z piłeczkami golfowymi [USA, opis
przypadku] ......................................................... 45
[i] Zbieranie datków na cele dobroczynne [USA, opis
przypadku] ......................................................... 47
[j] Zwiększenie częstości korzystania z usług
dentystycznych [USA, opis przypadku] ................. 50
[k] Podsłuchane w koszu na śmieci [opis przypadku] .. 52
[09] Materiały informacyjne o irmie ......................... 55
[10] Materiały dotyczące sprawy, z którą dzwonisz ..... 59
[12] Sprzedaż krzyżowa ........................................... 71
[a] Organizacyjne warunki sprzedaży krzyżowej .......... 72
© by Marian J. Kostecki, kostecki@masterplan.pl
5
Zgłoś jeśli naruszono regulamin