Kostecki_RozmowaHandlowa_2006-2011.pdf
(
1231 KB
)
Pobierz
436983223 UNPDF
Telefoniczna
rozmowa
handlowa
Wszystko, co powinieneś wiedzieć o sprzedaży przez telefon
zanim podniesiesz słuchawkę,
w trakcie posługiwania się nią
i po jej odłożeniu
Marian J. Kostecki
2006
Telefoniczna
rozmowa
handlowa
Wszystko, co powinieneś wiedzieć
o sprzedaży przez telefon
zanim podniesiesz słuchawkę,
w trakcie posługiwania się nią
i po jej odłożeniu
Marian J. Kostecki
moimzdaniem.pl Warszawa 2007
Telefoniczna rozmowa handlowa:
Wszystko, co powi
nieneś wiedzieć o sprzedaży przez telefon zanim podniesiesz
słuchawkę, w trakcie posługiwania się nią i po jej odłożeniu
ISBN 9788392493714
Wydanie 1. [wrzesień 2006]
Wydanie 2. [wrzesień 2007]
Korekta:
Edyta MalinowskaKlimiuk (Ligatura)
www.ligatura.pl
© Copyright 2006 by Marian J. Kostecki
Wszystkie prawa zastrzeżone. Od stycznia 2011 pub-
likacja ta jest dostępna gratis.
Wydawca:
moimzdaniem.pl Działalność wydawnicza irmy MasterPlan
Powiązane witryny:
www.masterplan.pl
www.kostecki.biz
www.kick.edu.pl
www.en16838.org
Telefoniczna rozmowa handlowa
Spis treści
Wstęp ................................................................9
A. Specyika kontaktu telefonicznego .............11
[01] Siła i słabości telemarketingu ............................ 13
[02] Nie dla wszystkich ............................................ 15
[03] Jakość mówienia .............................................. 17
[04] Bariery efektywnego komunikowania się w
sprzedaży .......................................................21
[05] Język rozmowy bez nowomowy ......................... 23
B. Sprzedaż niejedno ma imię .........................25
[06] Odmiany sprzedaży przez telefon ...................... 27
[07] Telemarketer i handlowiec w tandemie ............... 29
[a] Telemarketer umawia handlowca z klientem .......... 31
[08] Połączenie rozmowy telefonicznej i wysyłki ......... 37
[a] Do czego może służyć ......................................... 37
[b] Etapy realizacji ................................................... 38
[c] Korzyści w porównaniu z samą wysyłką ................ 39
[d] Przed wysyłką ..................................................... 41
[e] Po wysyłce ......................................................... 43
[f] Rytm: dostosowanie wysyłki do tempa dzwonienia . 44
[g] Wysyłanie faksów i maili ...................................... 44
[h] Szkatułka z piłeczkami golfowymi [USA, opis
przypadku] ......................................................... 45
[i] Zbieranie datków na cele dobroczynne [USA, opis
przypadku] ......................................................... 47
[j] Zwiększenie częstości korzystania z usług
dentystycznych [USA, opis przypadku] ................. 50
[k] Podsłuchane w koszu na śmieci [opis przypadku] .. 52
[09] Materiały informacyjne o irmie ......................... 55
[10] Materiały dotyczące sprawy, z którą dzwonisz ..... 59
[12] Sprzedaż krzyżowa ........................................... 71
[a] Organizacyjne warunki sprzedaży krzyżowej .......... 72
© by Marian J. Kostecki, kostecki@masterplan.pl
5
Plik z chomika:
dakini98
Inne pliki z tego folderu:
Kostecki_RozmowaHandlowa_2006-2011.pdf
(1231 KB)
Inne foldery tego chomika:
Aleksander Buczny
Brian Tracy
Jak zdobyć klienta z polecenia
Klient na całe życie
P. Sowa, A.Batko
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin