Power_of_Choice.pdf

(1009 KB) Pobierz
693651442 UNPDF
Power Partner
na rynek nowe, bezkonkurencyjne
Valtra wprowadza
modele ciągników
nowa seria s
Teraz można zamówić ciągnik idealnie dostoso-
wany do indywidualnych potrzeb. Dzięki zasto-
sowaniu najwydajniejszych w branży układów
hydraulicznych oraz udostępnieniu trzech prze-
kładni do wyboru, hamowanej osi przedniej
i szerokiej gamy nowych rozwiązań autorskich
Valtry, każdy klient znajdzie ciągnik dla siebie.
Każdy z oferowanych przez nas ciągników na in-
dywidualne zamówienie jest inny — tak jak zróż-
nicowane są potrzeby klientów.
Nowe przekładnie — wielostopniowa i automa-
tyczna bezstopniowa (CVT) — są innowacyjny-
mi konstrukcjami opracowanymi w całości przez
inżynierów Valtry, którzy wyszli naprzeciw po-
trzebom klientów, skupiając się na intuicyjnej ob-
słudze i zapewnieniu maksymalnej wydajności.
Zmiana biegów i zakresów w ciągniku jeszcze
nigdy nie była tak prosta. Nowe przekładnie wy-
różniają się również wysokim momentem obro-
towym pozwalającym przenieść jeszcze większą
moc. Każdy nowy model ciągnika Valtry jest wy-
posażony w układ hydrauliczny Advance,
zapewniający standardowo przepływ oleju
115 l/min, a opcjonalnie aż 160 l/min.
nowe modele
Versu i direct
seriA N
N122, N142
seriA T
T132, T152, T162, T172, T182, T202
każdy z oferowanych
przez nas ciągników na
indywidualne zamówie-
nie jest inny — tak jak
zróżnicowane są
potrzeby klientów
Dla Valtry pojęcie „ciągnik na indywidualne
zamówienie” oznacza pełne możliwości wyboru
koniguracji i szeroką gamę wyposażenia alter-
natywnego. Każdy ciągnik zamawiany u naszego
dealera jest w pełni zgodny z indywidualnymi
potrzebami i upodobaniami klienta. Dzięki temu
wszystkie ciągniki Valtra stają się niezawodnym
i niezastąpionym partnerem jego właściciela.
Takiego podejścia do klienta nie oferuje żaden
inny producent ciągników. Wpływa ono również
korzystnie na cenę, ponieważ wyposażenie
ciągnika jest ściśle dostosowane do indywi-
dualnych wymagań, a poszczególne części
i podzespoły produkowane są odpowiednio do
wybranej koniguracji.
Najświeższe informacje o nowych modelach i ciekawe artykuły dotyczące najnowszych technologii można znaleźć na naszej stronie internetowej pod adresem
www.vAlTrA.COM
król póŁnocy
693651442.012.png 693651442.013.png 693651442.014.png
rewolucyjne rozwiązania
Versu: przyjazne
dla operatora
Dźwignie zmiany biegów i zakresów to już
przeszłość. Nowa przekładnia wielostopniowa
jest obsługiwana za pomocą trzech przycisków
zamontowanych w znanym już klientom Valtry
podłokietniku fotela operatora. Moment
obrotowy w nowym ciągniku T162e wynosi
790 Nm/obr/min!
Zmiana biegów jesZcZe nigdy
nie była tak łatwa
Do obsługi elektrohydraulicznie sterowanej przekładni
Powershift służą trzy przyciski. Pierwszy i drugi sterują zmianą
biegów, a trzeci umożliwia wybór zakresu. Dwie funkcje
automatycznego wyboru (Auto 1 i Auto 2), pozwalają
pracować nawet z 10 biegami zmienianymi samoczynnie.
Tak prosta obsługa przekładni w połączeniu z niespotykaną
ergonomią pozwala operatorowi w pełni skoncentrować się
na wykonywanej pracy.
Przycisk aktywacji dźwigni
wielofunkcyjnej: Joystick
-włączony/ wyłączony
Joystick rozdzielaczy
tylnych
Joystick rozdzielaczy
przednich
Układ twintrac
Dzięki wprowadzeniu nowych
przekładni układ TwinTrac,
umożliwiający swobodną pra-
cę podczas jazdy do tyłu jest
teraz jeszcze łatwiejszy w ob-
słudze. Ponieważ w nowych
modelach nie ma dźwigni
zmiany biegów i zakresów, za-
równo dobór przełożeń, jak
i obrotów silnika sterowane są
za pomocą przycisków w pod-
łokietniku fotela operatora.
Regulacja przepływu oleju
Wyłącznik główny układu
hydraulicznego
Przyciski ustawień
wyświetlacza
Dwa przyciski Joysticka:
sterowania ładowaczem /
przednim TUZ /
Dwa przyciski sterowania
zaworem dodatkowym
Przyciski zmiany
biegów Powershift
Nowa pięciostopniowa przekładnia
Powershift umożliwia odpowiedni
dobór biegu:
Początkowa prędkość jazdy po
wybraniu zakresu C wynosi zaledwie
5 km/h przy prędkości obrotowej
silnika 1000 obr./min (X)
Tryb EcoSpeed służy do jazdy
ekonomicznej z prędkością 50 (40)
km/h przy zredukowanej prędkości
obrotowej silnika wynoszącej 1800
obr./min (Y)
Standardowo dostępny jest zakres
biegów pełzających
Podczas zmiany zakresu automa-
tyczne dostosowywana jest
prędkość
Zmiana zakresów przebiega
wyjątkowo płynnie
Prędkość można zwiększyć w
zakresie od 1. do 5. biegu pod
obciążeniem o 128% (Z) przy
zachowaniu niezmienionej
prędkości obrotowej (w trójstopnio
wej przekładni Powershift (HiTech),
54%
Podczas jazdy do przodu i do tyłu
dostępne są takie same prędkości
Maksymalny moment obrotowy w
modelu T202 Versu wynosi
850 Nm/obr/min.
WOM z Sigma Power
Przyciski Tempomatu
CruiseControl:
obr/min + prędkość
Podnoszenie /
opuszczanie
podnośnika
Przycisk zmiany zakresu
Ręczna regulacja obrotów
Pokrętło regulacji
podnośnika
Sterowanie rozdzielaczami
hydraulicznymi- maksymalnie 3
obwody – jedna poz. jako
rezerwa
nowe modele
693651442.015.png 693651442.001.png 693651442.002.png 693651442.003.png 693651442.004.png 693651442.005.png 693651442.006.png
Łowca
modele direct:
komfortowe
i Łatwe w
prowadzeniu
Valtra skonstrUowała rewolUcyjną,
aUtomatycZną prZekładnię beZstopniową (cVt),
która jest wyjątkowo prosta w obsłUdZe
Podczas prac nad nową przekładnią korzystano ze sprawdzo-
nej technologii przekładni wielostopniowych. Jest ona w cało-
ści dziełem inżynierów Valtry i stanowi potwierdzenie domina-
cji skandynawskiej myśli technicznej koncentrującej się na funk-
cjonalności i praktyczności. Nasza przekładnia CVT nie ma sobie
równych pod względem intuicyjności
obsługi, która — jak wiadomo
— przekłada się na wyższą
wydajność pracy. To
idealne rozwiązanie
spełniające potrze-
by wszystkich
klientów. Ciągniki
Direct umożliwiają
operatorowi na-
t y c h m i a s t o w e
osiągnięcie żądanej
prędkości i może zmie-
nić ją, naciskając po pro-
stu pedał przyspieszenia.
Przepływ oleju nawet do 160 l/min
Trzy fabrycznie zaprogramowane ustawienia ułatwiające obsługę
Możliwość zapisywania własnych ustawień
Najbardziej intuicyjna i najwygodniejsza obsługa w tej klasie ciągników
Konstrukcja dostosowana do pracy w warunkach arktycznych
W modelach Versu i Direct układ hydrauliczny Advance stanowi wyposażenie
standardowe
Ciągniki Valtra z rodziny Direct wyróżniają się także najwyż-
szym komfortem obsługi i najniższym zużyciem paliwa, które
udało się osiągnąć dzięki zastosowaniu układu sterowania do-
bierającego w każdych warunkach możliwie najniższą pręd-
kość obrotową silnika. Valtra jest także jedynym producentem
ciągników stosującym przekładnię CVT wraz z WOM zależnym
od prędkości jazdy – co sprawia, że wykonanie zadań staje się
jeszcze łatwiejsze.
najlepsZe Układy hydraUlicZne
w branży oparte na
innowacyjnych roZwiąZaniach
Ciągniki z nowymi przekładniami wielostopniowymi i CVT Val-
try są wyposażone w najlepszy w swojej klasie układ hydrau-
liczny Advance zapewniający standardowo przepływ oleju 115
l/min, co przekłada się na znakomite walory użytkowe i udźwig.
Opcjonalnie dostępny jest jeszcze wydajniejszy układ hydrau-
liczny o przepływie oleju wynoszącym aż 160 l/min. Obecnie
w ciągnikach Valtra nowej generacji są oddzielne obwody ole-
ju hydraulicznego i przekładniowego, a między nimi wymienia-
ne jest ciepło, co podnosi bezpieczeństwo i wygodę pracy.
Nowa przekładnia Valtra wyróżnia się również wysokim mo-
mentem obrotowym pozwalającym przekazać jeszcze więk-
szą moc. W ciągnikach serii N moment obrotowy 650 Nm
uzyskiwany jest przy obrotach silnika 1500 obr./min.
Skonstruowanie nowej przekładni w Centrum Konstrukcyj-
nym – własnym ośrodku badawczo-rozwojowym Valtry, sły-
nącym z wielu innowacyjnych rozwiązań, zapewnia jej naj-
wyższą jakość i niezawodność. Każda faza procesu produkcji
została szczegółowo zaplanowana i jest przeprowadzana
pod kątem zapewnienia najwyższej jakości produktu koń-
cowego.
RóżNiCe mięDZy
PoPRZeDNimi
i NoWymi moDelami:
W wersjach z pięciostopniową przekładnią Powershift lub przekładnią CVT
obwody olejowe hydrauliki i przekładni są odseparowane, co zapewnia
większą trwałość i niezawodność ciągnika
Wymiana ciepła między obwodami hydrauliki i przekładni
— olej przekładniowy podgrzewa olej w układzie hydraulicznym w niskich
temperaturach, a olej układu hydraulicznego schładza olej przekładniowy
podczas prac transportowych
Pompa olejowa układu hydraulicznego znajduje się poniżej lustra oleju,
co eliminuje konieczność stosowania dodatkowej pompy zasilajacej
Opcjonalnie dostępna jest pompa o wydajności (160 l/min)
Więcej informacji o rozwiązaniach technicznych wykorzystanych w nowych przekładniach można znaleźć w Internecie pod adresem
www.vAlTrA.COM
Znajdują się tam także wywiady z konstruktorami i ciekawe historie dotyczące prowadzonych prac badawczo-rozwojowych.
nowe
693651442.007.png 693651442.008.png
agco sp. z o.o.
ul. Poznańska 5
62-021 Paczkowo
tel. 061 662 90 50
fax 061 662 90 58
www.valtra.com
król póŁnocy wŁaŚnie przybyŁ
seria s
Ciągniki Valtra są teraz
bezkonkurencyjne
Jazda ciągnikiem nowej serii S jest wyjątkowo przyjemna. Wnę-
trze kabiny rozplanowano w taki sposób, aby zapewnić opera-
torowi jak największy komfort pracy i jak najprostszą obsługę
ciągnika. Układ kierowniczy QuickSteer z regulacją siły wspo-
magania sprawdza się w każdych warunkach. Dzięki ogromnej
mocy silnika i wyjątkowej ergonomii, a także zastosowaniu fo-
tela operatora z wentylacją Valtra Evolution, nowej, skutecznie
wyciszonej kabiny i zaawansowanej przekładni AVT nowe ciąg-
niki serii S są bezkonkurencyjne w swojej klasie pod względem
osiągów. Nowa seria S posiada system kierowania automatycz-
nego Autoguide i złącze Isobus w standardzie.
S232
S262
S292
S322
S352
Ciągniki Valtra są teraz bezkon-
kurencyjne. Nowa seria S, uzu-
pełnia gamę ciągników Valtra,
jest bezkonkurencyjna w swo-
im segmencie rynkowym. Ciąg-
niki te wyróżniają się najnowo-
cześniejszymi rozwiązaniami
technicznymi i niezrównanym
komfortem. W ergonomicznej
kabinie harmonijnie połączono
tradycyjne rozwiązania znane
z dotychczasowych ciągników
Valtra z nowymi technologiami
— w taki sposób, w jaki mogła
to zrobić tylko irma Valtra.
W nowych ciągnikach z serii S
wykorzystano także rozwiąza-
nia będące owocem wielolet-
niej współpracy Valtry i AGCO
Sisu Power. Rewolucyjna tech-
nologia SCR stosowana z inteli-
gentnym systemem zarządza-
nia ciągnikiem (ITC) w silnikach
znacząco ogranicza ich szkodli-
wy wpływ na środowisko natu-
ralne i zapewnia niezrównane
osiągi.
Seria A kW/KM
A72
Advance kW/KM
N121
T161
128/174
T161
128/174
Direct kW/KM
T132
54/74
101/137
T171
135/184
135/184*
104/141
A82
65/88
106/144*
T171
135/184
T152
115/156
A92
75/101
N141
112/152
HiTech kW/KM
T121
142/193*
T162e
123/167
118/160*
102/139
T191
139/189
T172
130/208
Seria N
Classic kW/KM
N101
T131
113/154
155/211*
T182
137/186
Versu kW/KM
N122
119/162*
155/211**
147/200**
85/116
101/137
T151e
120/163
T202
147/200
106/144*
127/173*
Versu kW/KM
T132
155/211**
HiTech kW/KM
N82
N142
112/152
T161
128/174
104/141
Seria S kW/KM
S232
64,5/88
118/160*
135/184*
112/152*
N92
74,5/101
T171
135/184
T152
115/156
201/270
N101
85/116
Direct kW/KM
N122
142/193*
120/163*
S262
220/295
89/121*
101/137
T191
139/189
T162e
123/167
S292
239/320
N111e
94/128
N142
112/152
155/211*
128/174*
S322
261/350
98/133*
155/211**
T172
130/177
S352
276/370
Seria T
Classic kW/KM
T121
N121
101/137
135/184*
106/144*
Advance kW/KM
T151e
T182
137/186
N141
112/152
102/139
120/163
147/200*
* W trybie transportowym
** Sigma Power
118/160*
T131
113/154
127/173*
T202
147/200
155/211*
Na zdjęciach ciągników w niniejszym folderze mogą być widoczne elementy specjalne, nie będące wyposażeniem standardowym.
Producent zastrzega prawo do dokonywania zmian bez uprzedzenia - wszelkie prawa zastrzeżone.
Valtra jest marką o światowym zasięgu, należącą do AGCO.
nowa
693651442.009.png 693651442.010.png 693651442.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin