readme_PL_Patch 1.0-2.0.rtf

(230 KB) Pobierz

Wiedźmin 2: Zabójcy królów wersja 2.0, plik ReadMe

Aktualizacja: 29 września 2011

 

Uwaga: Wersję 2.0 należy zainstalować w sposób zależny od pobranych wcześniej aktualizacji. Szczegółowe wyjaśnienia znajdują się w dalszej części tekstu.

 

-------------------------------------------------------------------

Spis treści

1)        Sposób instalacji

2)        Wymagania sprzętowe

3)        Wiedźmin 2: Zabójcy królów wersja 2.0

a.       Arena

b.       Samouczek

c.       Mroczny Poziom Trudności

4)        Poprawki wersji 2.0

5)        Zawarte DLC

6)        Najczęściej występujące problemy

7)        Wsparcie techniczne

8)        Errata do instrukcji gry

9)        Podstawowe opcje konfiguracyjne

10)    Zaawansowane opcje konfiguracyjne

 

-------------------------------------------------------------------

1) Sposób instalacji

 

1)        Wszystkie nowe wersje gry oraz instalacje z pobraną łatką 1.35 zostaną automatycznie zaktualizowane do wersji 2.0 z ekranu startowego (launchera).

2)        Jeżeli instalacja zawiera łatkę 1.1, należy pobrać ręcznie łatki 1.2 (http://www.thewitcher.com/patch1-2/) oraz 1.3 (http://www.thewitcher.com/patch1-3/), następnie gra automatycznie zaktualizuje się do wersji 1.35 i 2.0 z ekranu startowego (launchera).

3)        Jeżeli instalacja zawiera łatkę 1.2, należy pobrać ręcznie łątkę 1.3 http://www.thewitcher.com/patch1-3/), następnie gra automatycznie zaktualizuje się do wersji 1.35 i 2.0 z ekranu startowego (launchera).

4)        W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów podczas automatycznej aktualizacji, należy wejść na stronę wsparcia technicznego i pobrać odpowiednią łatkę ręcznie (http://www.thewitcher.com/support/).

 

 

-------------------------------------------------------------------2) Wymagania sprzętowe

 

Wymagania minimalne:

Procesor: Core 2 Duo 2.2 GHz lub dual core AMD 2.5 GHz

RAM: 1 GB Windows XP, 2 GB Windows Vista/7

Karta graficzna: GeForce 8800 512 MB lub Radeon (HD3850 512 MB)

Wolne miejsce na dysku twardym: 16 GB

 

Wymagania zalecane:

Procesor: Quad Core Intel lub AMD

RAM: 3 GB Windows XP, 4 GB Windows Vista/7

Karta graficzna: GeForce 260 1 GB lub (HD4850 1 GB)

Wolne miejsce na dysku twardym: 16 GB

 

-------------------------------------------------------------------

3) Wersja 2.0 (Arena, Samouczek, Mroczny poziom trudności)

 

1.       Arena

 

Arena jest zupełnie nowym trybem rozgrywki, niezależnym od fabuły Wiedźmina 2. Bohater staje na ubitej ziemi, przeciw różnorodnym przeciwnikom i walczy z nimi na śmierć i życie. Prócz złota i cennych przedmiotów otrzymywanych za pokonanie wrogów, gracz dostaje również punkty, które pozwalają porównać osiągnięcia z innymi entuzjastami krwawego sportu na całym świecie. Na arenie czekają nie tylko wyzwania, ale i kompani. Za umiarkowaną opłatą, dołączają do bohatera, by wspomóc go w najtrudniejszych walkach.

Możliwość wysyłania wyników na forum dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają na forum konto. Konto można założyć zarówno z poziomu ekranu startowego gry, jak i na stronie www.thewitcher.com. Kolejne logowania możliwe będą bezpośrednio z launchera gry.

WAŻNE: Korzystanie z różnego rodzaju modów zmieniających atrybuty oraz statystyki postaci, uniemożliwi wysłania Punktów Areny na serwer. Jest to konieczne w celu wyeliminowania potencjalnych prób obejścia systemu klasyfikacji.

 

2.       Samouczek

 

Samouczek jest krótką przygodą, w czasie której gracz ma możliwość zapoznania się z mechanizmami gry. Kierując poczynaniami Geralta ratuje życie Eryka z Przeprawy i krok po kroku uczy się sterowania, podstaw walki, warzenia i używania eliksirów. Samouczek wyznacza coraz to nowe zadania, a po ich zakończeniu sugeruje poziom trudności grania w Wiedźmina 2, adekwatny do umiejętności gracza.

 

3.       Mroczny poziom trudności

 

Mroczny poziom trudności jest najbardziej wymagającym trybem grania w Wiedźmina 2, w którym każdy przeciwnik stanowi wielkie wyzwanie. Rozszerzenie nie tylko podnosi poprzeczkę trudności - dodatkowo oferuje nowe, połączone ponurą legendą zestawy przedmiotów. Rynsztunki Świętokradcy, Wiarołomcy oraz Bratobójcy dają dużą przewagę nad wrogami, a gdy są skompletowane, należące do nich miecze wysysają z przeciwników żywotność i dodają ją wiedźminowi. Jednak dopóki Geralt nie zbierze wszystkich elementów danego rynsztunku, przeklęte miecze będą zabierały mu żywotność bez żadnych profitów.

 

-------------------------------------------------------------------4) Poprawki wersji 2.0 (29 września 2011)

 

Ulepszenia i poprawki walki:

 

1.                   Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.

2.                   Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).

3.                   Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.

4.                   Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.

5.                   Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.

6.                   Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.

7.                   Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.

8.                   Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.

9.                   Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.

10.               Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).

11.               Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.

12.               Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.

13.               Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.

14.               Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szykim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.

 

Inne poprawki w wersji 2.0:

 

15.          Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.

16.          Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.

17.          Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.

18.          Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.

19.          Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.

20.          Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.

21....

Zgłoś jeśli naruszono regulamin