Rodzaj planu (proszę właściwe zaznaczyć):
dla jednego ucznia
dla grupy uczniów
Uczniowie objęci Planem:
Lp.
Imię i nazwisko
Oznaczenie
klasy
Wiek
Uwagi
1. Cele ogólne (wizja rozwoju dziecka na okres nie krótszy niż 1 rok i nie dłuższy niż etap edukacyjny)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2. Opis celów szczegółowych, działań i metod pracy (w odniesieniu do ustalonych przez dyrektora form i sposobów pracy)
Formy i sposoby realizacji ustalone przez dyrektora
Cele szczegółowe
Działania (zadania)
Metody
3. Zakres dostosowania wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz możliwości psychofizycznych ucznia (zgodnie z przepisami w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych)
4. Działania wspierające rodziców
Forma wsparcia
(porady, konsultacje, warsztaty, szkolenia)
Zakres wsparcia
Dodatkowe informacje
5. Zakres współdziałania szkoły (w zależności od potrzeb)
A) z poradniami psychologiczno-pedagogicznymi, w tym poradniami specjalistycznymi,
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
B) z placówkami doskonalenia nauczycieli,
C) z organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz rodziny, dzieci i młodzieży.
6. W jaki sposób zostanie przeprowadzone ocena efektywności udzielanej uczniowi pomocy psychologiczno-pedagogicznej
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
UWAGI
…………………………… …………………………………..
Podpisy osób uczestniczących Podpis dyrektora przedszkola, szkoły
w posiedzeniu Zespołu lub placówki
2
Pracownia Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych ORE
grinnka