Materiał edukacyjny rozdawany bezpłatnie w ramach szkolenia.
Westman Gra stulecia... tutaj nie ma miejsca dla mięczaków.
Fabuła polega na odnalezieniu artefaktu zatopionego w tajemniczym miejscu dwóch twarzy. Harcerzy dzielimy na wojowników, szpiegów, magów, kapłanów i jeszcze na jakiś tam ludzi. Muszą odnaleźć czerwone kamienie (pięć) i oddać je druidowi. W poszczególnych bazach są pomocnicy druida, którzy leczą rannych i rozdają życia w przypadku ich uleczenia,
W zamian za kamienie druid daje wiadomość zaszyfrowaną ( gaderypoluki albo mors, itp.) W niej jest napisane, że mamy szukać artefaktu w miejscu dwóch twarzy. System żyć jest bardzo prosty. Polega na założeniu sobie kilku włóczek na ramieniu lub taśm z krepiny. Zerwanie jednej oznacza: zranienie a trzech utratę życia. Miejsce, o którym wspomina druid, musi być w równej odległości od baz poszczególnych zespołów.
MonJaZ