Matryca oceny brzmienia 2010.pdf

(38 KB) Pobierz
MATRYCA OCENY BRZMIENIA - sezon 2010
Matryca sugeruje wybrane fragmenty utworów, których wykorzystanie ułatwia proces oceny. Nie oznacza to, Ŝe wszystkie zaznaczone fragmenty zawsze muszą być wykorzystywane przez sędziów.
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
Utwór 3
Linia basu: Niski Bas oraz Bas, ogólne zrównowaŜenie tonalne, przejście pomiędzy Subwoofer-Midwoofer
Utwór 4
Perkusja: Niski Bas, regularne uderzenia w duŜy bęben (kocioł), zrelaksowane i suche falowanie, Ŝadnego zatoru w głosie i gitarze
Prekusja: Dynamika oraz Mikrodynamika, porywczość uderzeń, siła, falowanie, pogłosy
Utwór 5
Męski głos: Fundamentalne Tony, tonalność i zrównowaŜenie tonalne, autentyczność - głównie we wstępie, czysta równowaga pomiędzy fundamentalnymi tonami a średnimi tonami
Głos: Średnie Tony
Głos Allana Taylora: Przód Sceny
Głos Chrisa Jones: Głebokość Sceny, Jones jest dalej niŜ Taylor, zwrócić równieŜ uwagę na ruch głowy pomiędzy 0:32 - 0:35 sek. (przybliŜenie i oddalenie)
Głos Chrisa Jones: Skupienie, wymiar i lokalizacja (pozycja pół-lewa)
Utwór 6
śeński głos: Fundamentalne Tony
śeński głos: Średnie Tony
Gitara: Fundamentalne Tony, tonalność, równowaga pomiędzy fundamentalnymi tonami a średnimi tonami (równieŜ pomiędzy głosem/wokalem)
śeński głos: Pozycja - środek sceny, Wysokość Sceny - linia wzroku/horyzont
śeński głos: Skupienie, wielkość w porównaniu do gitary, lokalizacja w centrum sceny
WyŜszy poziom głośności: Dynamika i ZrównowaŜenie Tonalne - sprawdzić czy ogólne zrównowaŜenie tonalne nie ucierpiało z powodu wyŜszego poziomu głośności
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
Utwór 7
Gitary: Tonalność, Średnie Tony, harmonijne spektrum dociera aŜ do Wysokich Tonów, pomocniczo: Szerokość Sceny oraz Wysokość Sceny, równieŜ na jej krańcach
Męski głos: Tonalność, Średnie Tony oraz ogólne zrówowaŜenie tonalne
Utwór 8
Grzechotka Maracas: Wysokie Tony, Mikrodynamika i Rozdzielczość
Gitary: Dynamika, szarpniecia strun, oraz pomocniczo: Szerokość Sceny i Wysokość Sceny na całej jej szerokości
Utwór 9
Wszystko: Szerokość Sceny i Wysokość Sceny oraz stabilność na całej jej szerokości z uwzględnieniem męskiego i Ŝeńskiego głosu
śeński głos: Tonalność, Średnie Tony, naturalność, miękkość i czystość
Utwór 10
Perkusja: Wysokie Tony
Perkusja: Mikrodynamika, Rozdzielczość
Fortepian: Średnie Tony (kontrolnie), Skupienie, wielkość w odniesieniu do kontrabasu i perkusji, lokalizacja (pozycja pół-prawa)
Kntrabas: Bas
Wszystko: kontrolnie przy Skupieniu - pozycje: kontrabas na środku, fortepian na pozycji pół-prawej, perkusja (talerze) z tyłu za kontrabasem, zwrócić uwagę na zróŜnicowanie wielkości trzech instrumentów
Wszystko: Głębokość Sceny, zróŜnicowanie pomiędzy trzema instrumentami, perkusyjne za kontrabasem, zwrócić uwagę na większą odległość talerzy od kontrabasu w stosunku do róŜnicy odległości głosów muzyków z utworu nr 5
Utwór 11
Wszystko: ZrównowaŜenie Tonalne, Zakłócenia (rezonanse, szumy), zniekształcenia w pełnym zakresie tonalnym, czytelność i selektywność, dynamika, natarcie i atak. Oceniać równieŜ przy wyŜszym poziomie głośności.
Utwór 12
Fortepian: Dynamika, Mikrodynamika, Rozdzielczość, opis fortepianu
równieŜ oceniać jakość brzmienia i zrównowaŜenie tonalne przy wyŜszym poziomie głośności
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
niebieski
- czas trwania całego utworu
Ŝółty
- przedział czasowy kaŜdego utworu, który moŜna efektywnie wykorzystać podczas oceny
Ŝółty
- przedział czasowy kaŜdego utworu, który moŜna efektywnie wykorzystać podczas oceny
788370073.051.png 788370073.056.png 788370073.057.png 788370073.058.png 788370073.001.png 788370073.002.png 788370073.003.png 788370073.004.png 788370073.005.png 788370073.006.png 788370073.007.png 788370073.008.png 788370073.009.png 788370073.010.png 788370073.011.png 788370073.012.png 788370073.013.png 788370073.014.png 788370073.015.png 788370073.016.png 788370073.017.png 788370073.018.png 788370073.019.png 788370073.020.png 788370073.021.png 788370073.022.png 788370073.023.png 788370073.024.png 788370073.025.png 788370073.026.png 788370073.027.png 788370073.028.png 788370073.029.png 788370073.030.png 788370073.031.png 788370073.032.png 788370073.033.png 788370073.034.png 788370073.035.png 788370073.036.png 788370073.037.png 788370073.038.png 788370073.039.png 788370073.040.png 788370073.041.png 788370073.042.png 788370073.043.png 788370073.044.png 788370073.045.png 788370073.046.png 788370073.047.png 788370073.048.png 788370073.049.png 788370073.050.png 788370073.052.png 788370073.053.png 788370073.054.png 788370073.055.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin