Matryca oceny brzmienia 2010.pdf
(
38 KB
)
Pobierz
MATRYCA OCENY BRZMIENIA - sezon 2010
Matryca sugeruje wybrane fragmenty utworów, których wykorzystanie ułatwia proces oceny. Nie oznacza to, Ŝe wszystkie zaznaczone fragmenty zawsze muszą być wykorzystywane przez sędziów.
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
Utwór 3
Linia basu:
Niski Bas oraz Bas, ogólne zrównowaŜenie tonalne, przejście pomiędzy Subwoofer-Midwoofer
Utwór 4
Perkusja:
Niski Bas, regularne uderzenia w duŜy bęben (kocioł), zrelaksowane i suche falowanie, Ŝadnego zatoru w głosie i gitarze
Prekusja:
Dynamika oraz Mikrodynamika, porywczość uderzeń, siła, falowanie, pogłosy
Utwór 5
Męski głos:
Fundamentalne Tony, tonalność i zrównowaŜenie tonalne, autentyczność - głównie we wstępie, czysta równowaga pomiędzy fundamentalnymi tonami a średnimi tonami
Głos:
Średnie Tony
Głos Allana Taylora:
Przód Sceny
Głos Chrisa Jones:
Głebokość Sceny, Jones jest dalej niŜ Taylor, zwrócić równieŜ uwagę na ruch głowy pomiędzy 0:32 - 0:35 sek. (przybliŜenie i oddalenie)
Głos Chrisa Jones:
Skupienie, wymiar i lokalizacja (pozycja pół-lewa)
Utwór 6
śeński głos:
Fundamentalne Tony
śeński głos:
Średnie Tony
Gitara:
Fundamentalne Tony, tonalność, równowaga pomiędzy fundamentalnymi tonami a średnimi tonami (równieŜ pomiędzy głosem/wokalem)
śeński głos:
Pozycja - środek sceny, Wysokość Sceny - linia wzroku/horyzont
śeński głos:
Skupienie, wielkość w porównaniu do gitary, lokalizacja w centrum sceny
WyŜszy poziom głośności:
Dynamika i ZrównowaŜenie Tonalne - sprawdzić czy ogólne zrównowaŜenie tonalne nie ucierpiało z powodu wyŜszego poziomu głośności
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
Utwór 7
Gitary:
Tonalność, Średnie Tony, harmonijne spektrum dociera aŜ do Wysokich Tonów, pomocniczo: Szerokość Sceny oraz Wysokość Sceny, równieŜ na jej krańcach
Męski głos:
Tonalność, Średnie Tony oraz ogólne zrówowaŜenie tonalne
Utwór 8
Grzechotka Maracas:
Wysokie Tony, Mikrodynamika i Rozdzielczość
Gitary:
Dynamika, szarpniecia strun, oraz pomocniczo: Szerokość Sceny i Wysokość Sceny na całej jej szerokości
Utwór 9
Wszystko:
Szerokość Sceny i Wysokość Sceny oraz stabilność na całej jej szerokości z uwzględnieniem męskiego i Ŝeńskiego głosu
śeński głos:
Tonalność, Średnie Tony, naturalność, miękkość i czystość
Utwór 10
Perkusja:
Wysokie Tony
Perkusja:
Mikrodynamika, Rozdzielczość
Fortepian:
Średnie Tony (kontrolnie), Skupienie, wielkość w odniesieniu do kontrabasu i perkusji, lokalizacja (pozycja pół-prawa)
Kntrabas:
Bas
Wszystko:
kontrolnie przy
Skupieniu - pozycje: kontrabas na środku, fortepian na pozycji pół-prawej, perkusja (talerze) z tyłu za kontrabasem, zwrócić uwagę na zróŜnicowanie wielkości trzech instrumentów
Wszystko:
Głębokość Sceny, zróŜnicowanie pomiędzy trzema instrumentami, perkusyjne za kontrabasem, zwrócić uwagę na większą odległość talerzy od kontrabasu w stosunku do róŜnicy odległości głosów muzyków z utworu nr 5
Utwór 11
Wszystko:
ZrównowaŜenie Tonalne, Zakłócenia (rezonanse, szumy), zniekształcenia w pełnym zakresie tonalnym, czytelność i selektywność, dynamika, natarcie i atak. Oceniać równieŜ przy wyŜszym poziomie głośności.
Utwór 12
Fortepian:
Dynamika, Mikrodynamika, Rozdzielczość, opis fortepianu
równieŜ oceniać jakość brzmienia i zrównowaŜenie tonalne przy wyŜszym poziomie głośności
czas:
00:10
00:20
00:30
00:40
00:50
01:00
01:10
01:20
01:30
01:40
01:50
02:00
02:10
02:20
02:30
02:40
02:50
03:00
03:10
03:20
03:30
03:40
03:50
04:00
04:10
04:20
04:30
04:40
04:50
05:00
niebieski
- czas trwania całego utworu
Ŝółty
- przedział czasowy kaŜdego utworu, który moŜna efektywnie wykorzystać podczas oceny
Ŝółty
- przedział czasowy kaŜdego utworu, który moŜna efektywnie wykorzystać podczas oceny
Plik z chomika:
cursor
Inne pliki z tego folderu:
adsstereowiring.pdf
(2676 KB)
AMA_Gesamtkatalog 1990.pdf
(14457 KB)
AP1_MeasuringBox-Rev4Eng.pdf
(459 KB)
ausrichtungen.pdf
(33 KB)
baffle_installation.pdf
(44 KB)
Inne foldery tego chomika:
Manual
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin