Patent sprzedawcy.pdf

(1552 KB) Pobierz
803510274.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Patent sprzedawcy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Magdalena Wysok, rok 2010
Autor: Magdalena Wysok
Tytuł: Patent sprzedawcy
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
Spis treści
Wstęp ....................................................................................11
Jak korzystać z
....................................12
Zawód sprzedawca — dla kogo? . .........................................13
Kogut czy lew — kto może się nadawać? .........................13
Sprzedaż — droga na skróty do kariery . ...........................15
Patent pierwszy: Chłopiec, który staje się mężczyzną ..........17
Sukces jest podróżą, nie celem .........................................18
Chcę żyć i
zawartej tu wiedzy
.....................................................19
Historia konsekwentnego Marka, lidera sprzedaży ...........19
Gorszy dzień .....................................................................21
Postawa samuraja .............................................................21
Właściwa postawa samuraja! ............................................25
Patent drugi: Panie, kup Pan! Czyli od kogo kupują klienci ...28
Wagon puszczony po torach .............................................30
Nowicjusz kontra stary wyjadacz .......................................32
Nowe patenty na starą sprzedaż? .....................................33
Zwycięski lew, przestraszony kogut ...................................35
Czego potrzebujesz, aby być numerem jeden? .................36
Czym mogę służyć? ..........................................................38
Patent trzeci: Przygotowania himalaistów . ............................42
Czym jest przygotowanie . .................................................42
Sześć godzin z
sprzedawać
........44
Żołnierz na defiladzie ........................................................46
Leniuchowałeś o
ośmiu poświęć na ostrzenie siekiery
słońcu! . .............................................................................47
Patent czwarty: Pragnienie kontra słaba potrzeba ................49
Pragnienie .........................................................................49
Co w
poranku, będziesz przyłapany w
pełnym
.............................................50
Entuzjasta sprzedający parasolki przeciwdeszczowe na
plaży .................................................................................51
Zacznij działać z
takim razie sprzedaje?
entuzjazmem
..........................................53
 
Patent piąty: Teoria kontra doświadczenie ............................54
Pożywny obiad z
...................................................54
Czytaj dla siebie każdego dnia przez godzinę ...................55
Telewizor plazmowy kontra książka ...................................57
Wieczny myśliciel ..............................................................58
Wdrap się na największą górę, a
wiedzy
...........59
Zapakuj do plecaka entuzjazm ..........................................59
Patent szósty: Wartości ujawniają się w
znajdziesz skarb
.................61
Pokochaj siebie .................................................................62
Gdy jesteś w
działaniu
............................................62
Czas wymień na złoto .......................................................63
Dużo potu i
pracy — pracuj!
..................................................................65
Patent siódmy: Kropla miodu zwabi więcej pszczół niż galon
żółci ......................................................................................66
Przekonuj, zamiast zmuszać .............................................66
Zainteresuj rozmówcę swoją osobą ..................................68
Bądź przewidujący! ...........................................................70
Patent ósmy: Nie bądź na każde zawołanie ..........................73
Kontroluj swoje współczynniki ...........................................74
Zapomnij o
łez
..............................76
Patent dziewiąty: Naucz innych szacunku dla siebie ............80
Kto Cię motywuje, ten Cię kocha ......................................81
Starzy przyjaciele zawiedli? Znajdź nowych! .....................81
Patent dziesiąty: Zrozumieć chińską mowę ..........................83
Chiński w
kliencie i
swojej sprzedaży
przekazu ...........................................................................85
Zrozumiały dla wszystkich .................................................88
Dlaczego nikt Cię nie rozumie ...........................................89
To, co mówisz Ty, inni muszą widzieć, a
przekładzie na polski, czyli jaki jest cel Twojego
.90
Papuga, która powtarza ....................................................91
Ilustracja, ilustracja i
nie jedynie słyszeć
jeszcze raz ilustracja
........................92
Patent jedenasty: Sztuka współżycia z
......................94
Pozwól klientowi kupować .................................................96
Wyróżniaj się i
ludźmi
zawsze doradzaj z
elegancją
.....................99
 
Patent dwunasty: Doskonały rozmówca .............................101
Definicja doskonałego rozmówcy ....................................102
Patent trzynasty: Zdobądź nowych klientów ........................115
Network marketing w
......................................115
Prezentacja oferty ...........................................................116
Jak się przygotować ........................................................117
Następny i
sprzedaży
.........................................118
Co dalej ...........................................................................118
List tradycyjny ..................................................................119
Jak kompletować listę .....................................................121
Podsumowanie ...................................................................122
Lektury obowiązkowe ..........................................................124
najważniejszy krok
Zgłoś jeśli naruszono regulamin