Gut Impact.pdf

(1023 KB) Pobierz
803517491.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Gut Impact"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & J.D. Fuentes, rok 2008
Autor: J.D. Fuentes
Tytuł: Gut Impact
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
1 PODSTAWY, CZYLI JAK DZIAŁA SUPERKOMUNIKACJA . ................................10
4 ŚRODKI I CELE, CZYLI CZEGO CHCE SERCE? . .................................................15
7 DOPASOWANIE SŁOWNE KROK PO KROKU ....................................................26
8 INTERLUDIUM UDAJĄCE WYJAŚNIENIE,
CZYLI WĘDRÓWKI EDGARA I GARETHA . ..........................................................32
DZIAŁA . ...............................................................................................................35
10 STAN ALFA, CZYLI CO SIĘ DZIEJE, . ..............................................................40
11 O SERCU, CZYLI DO CZEGO SŁUŻY WYRÓWNANIE .......................................42
12 JESZCZE O WEWNĘTRZNYM WYRÓWNANIU ...............................................46
13 WEWNĘTRZNE WYRÓWNANIE I EKSPRESYJNOŚĆ ......................................48
14 PODKRĘCANIE AŻ DO JEDENASTKI ..............................................................57
15 ZEWNĘTRZNE WYRÓWNANIE ......................................................................62
16 ZASADA RÓŻOWEGO SŁONIA ........................................................................68
17 METAFORY, CZYLI JAK UŻYWAĆ
RZECZY WIDZIALNYCH I NAMACALNYCH, ........................................................71
18 PEWNEGO RAZU... CZYLI JAK UŻYWAĆ HISTORII I ANEGDOT, ...................74
19 PEWNEGO RAZU... - CZĘŚĆ DRUGA ................................................................78
20 CYTATY, CZYLI JAK COŚ POWIEDZIEĆ I OTRZYMAĆ ODPOWIEDŹ .............86
21 DOBRY OPIS JEST KSIĄŻKĄ KUCHARSKĄ, ...................................................88
22 PREFERENCJE SENSORYCZNE, CZYLI JAK LUDZIE UCZĄ SIĘ TEGO,
CO WIEDZĄ .........................................................................................................93
23 KRYTERIA, CZYLI JAK WYKRYĆ I WYKORZYSTYWAĆ ABSTRAKCJE ..........98
24 WIELOZNACZNOŚĆ, CZYLI JAK JEDNOCZEŚNIE PRZEKAZYWAĆ
WIELE ZNACZEŃ ...............................................................................................106
25 OWIJANIE SIĘ FLAGĄ, . .................................................................................119
26 PRESUPOZYCJE, CZYLI JAK COŚ ZAŁOŻYĆ, . ...............................................131
27 ELASTYCZNOŚĆ KONCEPTUALNA, . .............................................................133
28 ZGODA, ALE CO Z REALNYM ŚWIATEM? . ....................................................138
29 CZĘŚĆ DRUGA: TYPY OSOBOWOŚCI ............................................................150
30 CZTERY TEMPERAMENTY KEIRSEYA I MYERS-BRIGGS ..............................151
31 DZIEWIĘĆ TYPÓW ENNEAGRAMU ...............................................................160
32 ABSTRAKCYJNE DOPASOWANIE SŁOWNE - PRZYKŁAD ROZSZERZONY . . .176
33 MASKARADA JAKO KULMINACJA,
CZYLI WĘDRÓWKI EDGARA I GARETHA, ........................................................184
GUT IMPACT - darmowy fragment - Złote Myśli
J.D. Fuentes
● str. 4
Wstęp
Jak przemawiać bezpośrednio do zmysłów, instynktów, emocji
i wyobraźni innych ludzi, sprawiając, że wszelkie Twoje sugestie
staną się nieodparcie fascynujące, seksowne i przekonujące?
Gut Impact – jak łatwo sprawić, by wszelkie Twoje sugestie
natychmiast stały się nieodparcie fascynujące, seksowne
i zniewalające.
Superefektywna Komunikacja – jak postępować i jak mówić, by
ludzie Cię słuchali, lubili, cenili oraz natychmiast spełniali Twoje
życzenia.
Możesz przemawiać bezpośrednio do czyichś instynktów i zmysłów,
a wtedy Twoje słowa znajdą natychmiastowy odzew. Opisana w tej
książce unikalna metoda nosi angielską nazwę Gut Talk. Tłumacząc
dosłownie nazwę znaczy ona mniej więcej “mówienie do czyichś
wnętrzności”, czyli do serca, emocji, instynktów. Tyle tylko, że po
polsku nie daje się wyrazić nawet w przybliżeniu tak krótko
i jednoznacznie, więc zachowaliśmy oryginalną nazwę.
Władza. Pieniądze. Seks. Jeśli jesteś mniej więcej taki, jak większość
ludzi, to widząc lub słysząc te słowa, odczuwasz lekki dreszcz. Uwierz
jednak, że wypowiadanie słów: władza , pieniądze czy seks , to wcale
nie jest jedyny sposób wywarcia wpływu na emocje innych ludzi.
Copyright by Złote Myśli & J.D. Fuentes
803517491.002.png
 
GUT IMPACT - darmowy fragment - Złote Myśli
J.D. Fuentes
● str. 5
Kiedy ktoś wie, jak używać pozostałych wymiarów ludzkiej
komunikacji – jak skoordynować to jak mówi, z tym co mówi –
zdobywa umiejętność przyciągania czyjejś uwagi tak samo pewnie,
jak dyskotekowy bramkarz potrafi wykręcić czyjąś rękę.
I nie chodzi tylko o zdobycie czyjejś uwagi. Ktoś, kto potrafi
przemawiać bezpośrednio do instynktów, do serca, do emocjonalnej
części psychiki; potrafi sprawić, że będziesz pragnął tego, czego
nigdy nie pragnąłeś; potrafi otworzyć Twój umysł na możliwości,
które nigdy by Ci nie przyszły do głowy.
Książka, którą właśnie czytasz, stawia sobie za zadanie dać Ci tę
władzę nad ludzkimi emocjami. Będzie tu mowa o tym, jak możesz
się nauczyć sięgać poza racjonalne motywy innych ludzi
i oddziaływać bezpośrednio na ich instynkty, rozbudzając
i rozpalając swymi słowami ich wyobraźnię. Pokażemy Ci, w jaki
sposób, sięgając poza racjonalne motywy słuchacza, możesz
oddziaływać bezpośrednio na instynkty, jak możesz rozpalać
wyobraźnię samymi słowami.
Chodzi o nauczenie Cię, jak możesz dotrzeć do ludzi, inspirować ich,
motywować, prowadzić. Nie jest to książka pełna niezrozumiałych,
naukowych dywagacji czy mglistych teorii. Jest to praktyczny
poradnik, pełen konkretnych sposobów do wykorzystania
w realnych, życiowych sytuacjach; prowadzący do uzyskania
oczekiwanych rezultatów.
Ta książka nauczy Cię następujących rzeczy:
Copyright by Złote Myśli & J.D. Fuentes
803517491.003.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin