Marketing impulsowy.pdf

(785 KB) Pobierz
803517496.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Marketing impulsowy"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Scott Lewis i Joe Vitale, rok 2008
Autor: Scott Lewis i Joe Vitale
Tytuł: Marketing impulsowy
Data: 26.03.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
WSTĘP - DAN KENNEDY . ..................................................................6
JAK ODKRYŁEM MARKETING IMPULSOWY? . ................................8
49 ZASAD MARKETINGU IMPULSOWEGO . ....................................12
1. Jak obudzić w ludziach chęć kupowania? . ..............................................12
3. Zgarniaj klientów wprost z ulicy . ............................................................15
4. Im dłużej ich przytrzymasz, tym więcej kupią . .......................................16
5. Zmuś ich, aby zostali jak najdłużej .........................................................18
6. Ułatwiaj klientom wydawanie pieniędzy ................................................19
7. Łatwiej wydawać sztony niż gotówkę .....................................................20
8. Pozwól zaciągnąć u siebie kredyt ............................................................22
9. Jak zachęcić do wydawania pieniędzy? ..................................................23
10. Wypłata gotówki zawsze na tyłach kasyna ...........................................24
11. Strategiczne znaczenie kolorów .............................................................26
12. Zasada “O mały włos” ...........................................................................27
13. Niewielkie, częste wygrane ...................................................................28
14. Drobne zmiany w tym co znane ............................................................29
15. Zidentyfikuj i wyeliminuj wszystko,
co
męczące
..................................30
16. Specjalny zapach może
........................................31
17. Niech projekt wzbudza niepokój ...........................................................33
18. Kasyna mają wyglądać na zatłoczone . ..................................................34
19. Najmij statystów . ...................................................................................35
20. Wykorzystaj wąskie korytarze . .............................................................36
21. Zaciekaw przez ograniczenie wglądu
zachęcać
do
hazardu
..................................37
22. Minimalistyczny wystrój kasyn ............................................................38
23. Jasno oświetlony sprzęt, ciemne kasyno ..............................................39
24. Niskie sufity. .........................................................................................40
25. Podziel kasyno na mniejsze części ........................................................41
26. Niech przejścia z dywanami prowadzą
do
wnętrza
.....................42
27. Zrób użytek ze znaków. .........................................................................43
28. Jak zmusić klientów żeby
do
głównych sal.
..............................44
29. Współdziałaj z rozpoznawalną marką ..................................................45
sami
“biegli”
do
Ciebie?
30. Kluby graczy jako
...................................46
31. Kluby graczy zachęcają do gry. ..............................................................47
32. Płać za przegrywanie ............................................................................48
33. Kradzione tuczy ....................................................................................49
34. Światła! Kamera! Akcja! – Spektakl którego nie możesz przegapić! ....51
35. Na to ludzie wydadzą ostatnie pieniądze ..............................................52
36. Miejsce do imprezowania – jak z hazardu zrobić zabawę towarzyską 53
37. Obstaw za jedynie $1 w
źródło
pozyskiwania
danych
...............................54
38. Pamiątkowe sztony ...............................................................................55
39. Białe tygrysy, czyli Siła Tajemnicy ........................................................57
40. Jak zarobić dodatkowy milion w godzinę? . ..........................................59
41. Dodatkowe zyski . ..................................................................................60
42. Dźwięk zwycięstwa ................................................................................61
43. Osobiście zaadresowane listy do klientów ...........................................62
44. Turnieje dla graczy ...............................................................................63
45. Slogany nie wystarczą ...........................................................................64
46. “Zwiąż” klienta ze sobą .........................................................................65
47. Znajdź odpowiednie “połączenie” .........................................................66
48. Przyciągaj ludzi jedzeniem ...................................................................67
49. Co jeszcze? ............................................................................................68
Karaibskim
Stud
Pokerze
BONUS 1 ..........................................................................................69
Przekonaj się, jaka siła tkwi w odpowiedniej prezentacji ..........................69
BONUS 2 ..........................................................................................73
To gdzie jesz również ma wpływ na zyski! ..................................................73
BONUS 3 ..........................................................................................76
Jak skusić klientów do wydawania większej ilości pieniędzy? ...................76
BONUS 4 ..........................................................................................81
Niesamowita historia śródmieścia Las Vegas .............................................81
BONUS 5 ..........................................................................................83
Chytre sztuczki kasynowe ...........................................................................83
1. Zamykaj ludzi w środku. .....................................................................83
2. Spróbuj ich nieco podchmielić. ..........................................................83
3. Trzymaj ich “przy nadziei” .................................................................83
BONUS 6 ..........................................................................................84
Cztery najbardziej wpływowe kasyna w Las Vegas ....................................84
● Flamingo
.............................................................................................84
● Caesars Palace Jay'a Sarno – zbuduj to, co najlepsze, a sami do
Ciebie
przyjdą. Dla najlepszych, od zawsze.
...........................................87
● Jay Sarno część 2 - Circus Circus
........................................................90
● Bill Bennett – Siła zasady Wall-Mart i reanimacja Circus Circus.
.....94
● Mirage Steve Wynna: Zasada wszystkiego w jednym,
oraz
siła
środowiska.
...............................................................................97
BONUS 7 ........................................................................................100
Ubaw i migające światła - Bob Stupak i Histora Vegas World. ................100
O AUTORACH ................................................................................103
803517496.002.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin