04.12 South Park - Trapper Keeper [Napisy PL] s04e12.txt

(21 KB) Pobierz
00:00:36:www.NapiProjekt.pl - nowa jakoć napisów.|Napisy zostały specjalnie dopasowane do Twojej wersji filmu.
00:00:40:No więc jestemy, |kole pierwszy dzień w czwartej klasie
00:00:42:Taa. Koniec z pomiataniem |przez czwartoklasistów
00:00:45:-Zejć mi z drogi pacany|-Hej my teraz też jestemy w czwartej klasie
00:00:48:Taa, ale teraz my jestemy pištoklasistami|więc się przesuńcie głupi czwartoklasici
00:00:52:-Oh,Kole ale niewyróba|-Kole musimy znaleć i pobić jakich trzecioklasistów
00:00:55:-Hej, podejd tu!|-Co?
00:00:56:-Z której jeste klasy?|-Z trzeciej
00:00:58:-Głupi trzecioklasista!|-Taa spadaj stšd!
00:01:00:Taa, od razu lepiej
00:01:02:Wiecie słyszałem że naszš nowš| nauczycielkš jest jaka pani z Denver
00:01:05:-Oh kole moglibymy jš zmiażdżyć|-On ma racje
00:01:08:Musimy twardo stać na ziemi i wyrobić| sobie opinie dominujšcych w tym zwišzku
00:01:11:Wporzšdalu. Hej słuchajta wszyscy!
00:01:13:Musimy postawić się nowej| nauczycielce i wstawić siebie!
00:01:15:-Zróbmy wszyscy co odjazdowego|-Np. co?
00:01:18:Jak.. Może o 8:35 wszyscy wskoczymy |na ławki cišgniemy spodnie i krzykniemy wszyscy
00:01:22:POCAŁUJ MNIE W DUPE!!!
00:01:24:Idealnie!
00:01:25:Ale kiedy cišgniemy spodnie |powinnimy stać przodem czy tyłem?
00:01:28:Chodzi o to czy pokażemy |jej tyłki, czy nasze kutasiki
00:01:32:Mylę że wystarczajšcym| bedzie pokazanie dupska
00:01:34:Może powinnimy stanšć o tak, |z kutasikami wystajšcymi pomiędzy nogami
00:01:37:No wiecie, i pokazać |jej niezłš miskę owoców
00:01:41:Taa albo po prostu| możemy jej pokazać dupsko
00:01:43:A więc postanowione. Kiedy zegar pokarze 8:35 |wskoczymy na ławke cišgniemy spodnie i krzykniemy
00:01:47:POCAŁUJ MNIE W DUPE!!!
00:01:48:-Razem jestemy silni!|-TAA!!!
00:01:50:-Timmy może potrzebować pomocy przy cišganiu spodni!|-Możesz liczyć na nasze wsparcie Timmy
00:01:56:-WOW kole, to jest nasza nowa klasa?|-Popatrzcie na te wszystkie rzeczy
00:01:59:HEj, co do diabła| jest z tym pół-ławkami
00:02:01:Kole, popatrz na ciany. Wszystko jest |popisane jakim dziwnym, obcym językiem
00:02:04:Prosze ciszej dzieci. |Witam w czwartej klasie
00:02:08:-więty Boże? Kole!|-Te cycki sš kurewsko wielkie!
00:02:11:Nazywam się pani Krztukutas
00:02:15:Raczej pani Alezemniesmutas
00:02:18:Czas na zabawy już sie slończył. Rozumiecie?!
00:02:22:Nie wiem jak sie zachowywał wasz ostatni| nauczyciel, ale to jest czwarta klasa!
00:02:25:I nadszedł czas wzišć się do pracy
00:02:27:POCAŁUJ MNIE W DUPE!
00:02:32:Słabo chłopaki, naprawde słabo
00:02:35:Młody człowieku mam nadzieje |że masz na to dobre wytłumaczenie
00:02:38:Oh jestem pewny że mam
00:02:40:-To jest czwarta klasa. Musisz dorosnšć!|-Staram się
00:02:44:A teraz wracaj do ławki i napisz stu wyrazowy referat na temat dlaczego czujesz że musisz przeszkadzać w klasie
00:02:48:-A więc fantastycznie|-Rozpocznijmy pierwszodniowym egzaminem
00:02:53:CISZA!
00:02:55:-Ale suka|-A widziałe jej leniwe oko
00:02:58:-Nie wiadomo nawet czy na ciebie patrzy!|-Chłopaki wy wszyscy jestecie strasznymi cipami
00:03:02:Człowieku ja tego nie wytrzymam. |Łšczenie wyrazów i ułamki, ja nie wytrzymam
00:03:06:To jest to. Koniec niewinnoci. To jest strata |pełnej zabawy młodoci o której mówili nasi starzy
00:03:10:Nie mylałem że to tak szybko się stanie
00:03:12:Taa teraz dopiero zdajemy sobie |sprawe jak zaniedbalimy trzeciš klase
00:03:16:Wszystko było wspaniałe w trzeciej klasie. A teraz się |skończyło i zaczynamy widzieć jak tam było wspaniale
00:03:22:Pamiętasz jak kiedy |bylimy w trzeciej klasie?
00:03:26:Kiedy mialimy się i bawilimy się, |i cenilimy każdy dzień w trzciej klasie
00:03:30:Uczylimy się wspaniałych| rzeczy od miłego nauczyciela
00:03:33:Na piankowych ławkach| z umiechami misia
00:03:37:wat zaczyna dopiero mieć sens|Ale sens zaczyna powoli zanikać
00:03:42:PO ukończeniu trzeciej klasy
00:03:44:W trzecie klasie pisalimy kredkami
00:03:47:Robilimy wiecšce |obrazki z błyszków i kleju
00:03:50:Jedlimy ciepłe ciastka |i mielimy serca pełne miłoci
00:03:53:I nie martwiłem się wiatem ani ja... ani ty...
00:03:58:Oddałbym każdš rzecz na wiecie po |to aby wrócić choć na minute do trzeciej klasy
00:04:12:-WOW! Już zapomniałem jaka wspaniała była trzecia klasa|-Pewnie że była
00:04:16:-Chciałbym tam znowy być|-To jest to. Musimy wrócić do trzeciej klasy!
00:04:20:-Ale jak?|-Cofniemy się w czasie
00:04:23:-Oh tak, podróż  czasie|-Jak to zrobimy?
00:04:26:Czy to boli? Nie chce tego robić |jeli to boli, albo sprawi że bede sie cały kleił
00:04:30:Nie musi być tak le.|Ludzie wcišż robiš to w TV
00:04:32:Taa, musimy tylko znaleć |kogo kto się na tym zna
00:04:34:A może ci studenci którzy mieszkajš obok mnie. |Wcišż robiš jakie eksperymenty w piwnicy
00:04:37:TAA, jeli jest możliwo podróży w czasie |to te dwa ćwieki bedš wiedzieć jak to zrobić
00:04:41:Jeli chodzi o teorie podróży w czasie, |to sš dwa sposoby rozumowania
00:04:45:Teoria Spocka mówi o tym że strzał wokół słońca |może stworzyć dziure w której czas nie może uciec
00:04:50:Teoria Porucznika Komandora, |natomiast o tym że...
00:04:53:... dręczšce wibracje mogš utworzyć |rozdarcie w kontinuum czasoprzestrzennym
00:04:56:Nieważne, my tylko musimy| wrócić do trzeciej klasy
00:04:59:Podróże w czasie nie sš tematem do miechu.|
00:05:01:Cztery razy Enterprise cofał się w czasie|i cztery razy ledwo udało im się wrócić
00:05:05:My nie chcemy wracać| tylko tam zostać
00:05:08:-A więc możecie to zrobić?|-Teoretycznie, ale z naukowego punktu widzenia
00:05:11:storzenie rozdarcia w czasoprzestrzeni jest możliwe|musimy tylko znaleć mechanizm napędowy
00:05:16:Hej. Elektoniczny wózek tego |dzieciaka może być tym czego potrzebujemy
00:05:23:-Ta nowa nauczycielka doprowadza mnie do szału|-W czym problem
00:05:26:Widzisz Chefie panna Krztukutas| ma bardzo wielkie, uh zderzaki,
00:05:30:i zdaje się że nie nosi stanika
00:05:33:I ty to nazywasz problemem?|Dla mnie to brzmi cudnie
00:05:35:Nie, to naprawde nie takie |przyjemne jak ci się wydaje Chefie m'kay
00:05:39:-Dyrektorze Wiktorio, czy mogę na słówko?!|-Ooooo! Wezwijcie lekarza
00:05:43:Moi nowi uzniowie sš najbardziej
00:05:45:niewychowanš, bezmuzgš i analfabetycznš |grupš dzieci z jakimi miałam do czynienia
00:05:48:Panno Krztukutas, te dzieci |doskonale radziły sobie w trzeciej klasie
00:05:51:Na miłoć boskš jeden z| nich jest upoledzony umysłowo
00:05:54:-Oh a który?|-Ten w wózku inwalidzkim!
00:05:57:Chciałabym porozmawiać z ich zeszłorocznym |nauczycielem! Zaraz jak on się nazywał? Pan Garrison?
00:06:03:Obawiam się że to niemożliwe. |Nikt nie widział Pana Garrisona od zakończenia roku
00:06:08:-Dlaczego?! Gdzie on się podział?!|-Nie lubimy o tym rozmawiać
00:06:12:Ale ja potrzebuje pomocy |w dotarciu do tych dzieci. Ja liczę na nich
00:06:16:I Bóg mi wiadkiem
00:06:18:Naucze te dzieci tajemnic wiata, |po to aby osišgnęli szczyt
00:06:22:Mam nadzieje że kiedy powiecie mi co |się stało z tym panem Garrisonem.
00:06:26:A wtedy dopiero będe| wam życzyć miłego dnia
00:06:29:Pewnie, dobrze, w takim razie narazie
00:06:37:Kiedy włšczymy napięcie, wózek| niepełnosprawnego dzieciaka przyspieszy
00:06:40:i przejedzie około 4 metrów, |robišc wymagane wibracje magnetyczne
00:06:44:Jeli pola sš wporzšdku, powinny |stworzyć dziure z przodu klasy przy tablicy
00:06:48:Chłopaki nie mylicie| chyba że to wypali
00:06:51:Kiedy zobaczycie dziure chłopaki, |macie jakie 4,2 sek aby do niej wskoczyć
00:06:56:A na drugiej stronie spotkacie siebie| w dokładnie o tym samym miejscu ale rok wczeniej
00:07:01:-Spowrotem w trzeciej klasie|Wpyte, WOW
00:07:04:Nie moge sie doczekać kiedy nauczycielka na nas |nakrzyczy, a my jej powiemy "Ssij mi jaja"
00:07:08:-Oh! Już idzie|-Mam nadzieje dzieci że odrobiłycie zadanie domowe
00:07:11:Prosze podajcie prace do przodu
00:07:14:Ssij mi jaja!... |Cholera chłopaki, mówie poważnie
00:07:18:Powiedziałam podajcie |prace do przodu!
00:07:21:Nie zrobilimy zadania domowego |panno Alezemniesmutas.Nie podobało nam się to
00:07:25:Krztukutas! Wszyscy| bedziecie siedzieć w kozie!
00:07:29:Haha! Jeste w błędzie!| Obawiam się że mamy inne plany!
00:07:32:PANOWIE
00:07:33:-Zasadnicza synteza termojšdrowa zinicjowana|-Molekularna brama aktywna
00:07:37:-Co wy robicie?|-Cofamy się w czasie do trzeciej klasy
00:07:40:Żegnam nauczycielu. Być może |zobaczymy się w przyszłym roku
00:07:54:-Nie pomylałem że to mogłoby wypalić|-Ja też nie
00:07:56:NO, no, no mam nadzieje| że kto mi to wyjani
00:07:59:Masz cholernš racje że to wyjaniš
00:08:01:Kole! Wózek Timmieg jest |obładowany tym draństwem. Musimy mu pomóc
00:08:04:Dzieci, dzieci wracajcie
00:08:10:Timmy musisz się zatrzymać
00:08:11:-Nie!|-Nie???
00:08:12:Zrozum system przestanie |prawidłowo działać kiedy się zatrzyma
00:08:14:Rdzeń nuklearny może usmażyć jego pole |magnetyczne a wtedy wózek wybuchnie w powietrze
00:08:18:-Co? Timmy musisz zejć z wózka!
00:08:20:-Nie!|-Nie???
00:08:21:Cały system jest wyczulony na jego wagę.|Jeli zejdzie, wózek wybuchnie
00:08:25:Więc jeli Timmy zwolni poniżej 8km/h lub| zsišdzie z wózka to wszystko wybuchnie?!
00:08:29:-NO|-Mój Boże
00:08:31:Minęły już trzy godziny odkšd| policja pojawiła się w incydencie zwišzanym
00:08:34:z upoledzonym chłopcem,| na wózku pełnym ładunków wybuchowych
00:08:37:Tutaj, tutaj!
00:08:38:Chłopiec nie może się zatrzymać ani |zejć z wózka gdyż istnieje ryzyko wybuchu
00:08:42:i dlatego SWAT spróbuje teraz rozbroić urzšdzenie
00:08:49:Blirzej!
00:08:50:Nie martw się synu. Uważaj na |prędkoć i nie ruszaj się zbytnio
00:08:55:Uważaj Hansen
00:08:58:-więty Boże! Paniusiu trzymaj się!|-Mój Boże co się dzieje?
00:09:02:Prze pani, prosze uważać. |Do wózka Podpięte sš ład...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin