TombRaider 3 GoldenMask.txt

(76 KB) Pobierz
Tomb Raider 3 Golden Mask 

solucja

Lara Croft po raz kolejny zawita�a na ekrany monitor�w w pi�ciu ca�kowicie nowych poziomach. Przedrze� si� przez nie bez szwanku nie jest �atwo, dlatego czym pr�dzej �piesz� wam z pomoc� i solucj�, aby�cie, szanowni gracze, mogli doprowadzi� znajom� bohaterk� do szcz�liwego ko�ca i potrenowa� co nieco przed nowym wyzwaniem, kt�re przyb�dzie wraz z pojawieniem si� Tomb Raider IV.

Poziom 1
Cold War 

Pierwszy level zaczyna si� nieweso�� sytuacj�. Gdy orze�wisz si� ju� lodowat�, arktyczn� wod�, pop�ywaj nieco w pobli�u, od czasu do czasu nurkuj�c na samo dno. Powiniene� natrafi� na podwodn� jaskini�, w kt�rej znajdziesz nieco przydatnych flar. Wyp�y� na powierzchni� i czym pr�dzej postaraj si� wskoczy� na widoczn�, uko�n� ska��, zanim rekin zdecyduje si� wreszcie zamieni� ci� w swe drugie �niadanko. Zlikwiduj c�tkowanego leoparda i podnie� kolejn� paczk� flar. Stoj�c na kraw�dzi ska�y znajduj�cej si� tu� nad wod�, ustrzel pojawiaj�cego si� od czasu do czasu rekina, a nast�pnie, ju� spokojny o swe cia�o, pop�y� na dno jeziora, by si�gn�� po harpun, nieco amunicji do niego oraz par� dodatkowych przedmiot�w. W jednej z podwodnych komnat znajdziesz ukryty tunel prowadz�cy do sekretu ze z�otymi monetami. (Ma�a dygresja: warto zalicza� wszystkie sekreciki, nawet je�li Lara pada z n�g, a zadanie wydaje si� by� niewykonalne, nagrod� za zagarni�cie wszystkich sekret�w jest dodatkowy, pi�ty poziom). Wracaj�c do tematu: wyp�y� na powierzchni� i tym samym sposobem co poprzednio wskocz na brzeg. Zabaw si� na chwil� w turyst� i pozwiedzaj nieco o�nie�one tunele. Po drodze zr�cznie zlikwiduj kolejnego leoparda, a nast�pnie przesu� skalny blok, dzi�ki czemu uzyskasz dost�p do ma�ego medi-packa. Kontynuuj przeczesywanie terenu, a powiniene� po r�nych k�tach znale�� wiele przydatnych wcze�niej czy p�niej przedmiot�w. Przy okazji, przy podnoszeniu jakiej� znajd�ki szczeg�lnie uwa�aj na zsuwaj�ce si� znik�d kule skalne, mno��ce si� leopardy oraz nieoczekiwane dziury w ziemi. Gdy wszystko ju� uzbierasz do kieszonki, skieruj si� w stron� komnaty, w kt�rej wida� b�dzie lodowy (zamro�ony, jak kto woli) wodospad. Wespnij si� po nim, a nast�pnie szybko i bezszelestnie zabij sw� pierwsz� ludzk� ofiar� na szczycie wzg�rza. Skieruj si� na g�r� w�a��c po rampie widocznej po lewej, a nast�pnie zlikwiduj kolejnych z�ych facet�w, kt�rzy wyjd� z przestrzeni. Nie zapomnij po ka�dej ze zbrodni przeszuka� kieszeni (nie swoich oczywi�cie, lecz swych ofiar) cz�sto, wype�nionych dosy� ciekawymi przedmiotami. Przejd� przez drzwi, mi� kolejne, a nast�pnie ustaw si� odpowiednio na uko�nych blokach, aby prostym skokiem przeskoczy� nad rampami. Przyci�gnij do siebie blok widoczny po twej prawej stronie, przeskocz przez niego i popchnij go prosto w stron� doliny. Teraz poci�gnij za drugi blok i zeskocz na d�, aby znale�� si� w ma�ym korytarzyku, kt�ry dzi�ki twoim dzia�aniom zosta� otwarty. Pozbieraj z ziemi nieco przydatnych skarb�w, wskocz na szczyt pierwszego z blok�w, kt�ry wcze�niej poruszy�e�, i wespnij si� na g�r� po chropowatej �cianie. Si�gnij po medi-pack widoczny w pobli�u, podejd� na kraw�d� doliny, a nast�pnie wype�nij swe kieszenie kolejn� porcj� flar. Wejd� na widoczny blok skalny przy pomocy liny, a nast�pnie zabij natr�tnego jastrz�bia. U�yj Action Key, aby chwyci� si� za lin�, i przejed� po niej efektownie (niczym James Bond, Zorro czy...) nad dolin� g�rsk�. Dwa jastrz�bie oraz wyg�odzony leopard postaraj� si� umili� ci pobyt w nowym miejscu. "Zaopiekuj" si� czule zwierz�tkami, przeskocz nad sko�nymi blokami wspomagaj�c si� lin�, si�gnij po paczuszki z amunicj�, wejd� na wy�ej po�o�ony blok skalny i zabij leoparda. Wejd� do g��bokiego wykopu w dolinie, ostro�nie zejd� na pierwszy niewielki wyst�p (po stronie bli�szej budowli) i id� dalej na kraw�d� wykopu. Jeszcze raz ostro�nie zejd� z kraw�dzi, a nast�pnie na d�, po �cianie. Szybko wci�nij klawisz "Action Key", aby zej�� na d� nieco szybciej. Znajd� lodow� jaskini� na samym dole wykopu, pobiegnij na d� bardzo d�ugim korytarzem, po drodze zabijaj�c leoparda. Na ko�cu jaskini znajdziesz kolejny sekrecik: nieco znajdziek i trzy z�ote sztaby. Zejd� do do�u, by znale�� si� z powrotem blisko jaskini skalnej tu� przy jeziorze. Wr�� znan� ju� i wcze�niej przebyt� drog� do budowli i wyl�duj na ko�cu liny przeci�gni�tej przez dolin�. Uwa�aj na kule, pobiegnij szybko i zeskocz do ciemnego wykopu, gdy kula b�dzie przelatywa� nad tw� g�ow�. W wykopie podnie� M-16, nast�pnie wespnij si� na g�r� w pobli�e budynk�w z widocznymi oknami. 

Strzel w okna, sp�jrz w lewo, by ujrze� zwracaj�ce na siebie uwag� prze��czniki. Popchnij je i wejd� ostro�nie do ciemnego, lodowego korytarza. Z rozbiegu skocz nad do�em, a nast�pnie na nieco skrzywione, uko�ne bloki skalne. Si�gnij po pistolety, znajd� pierwsze z otwartych drzwi, po drodze zabieraj�c nieco amunicji. Przejd� si� do przodu wzd�u� kraw�dzi, tak aby znale�� si� mniej wi�cej na �rodku doliny. Zjed� po pochy�ej rampie i wejd� do pomieszczenia z okratowanymi oknami. Na horyzoncie pojawi si� facet w bieli, czym pr�dzej go zabij i z jego kieszeni zbierz nieco amunicji (teraz jeszcze przypominam, lecz potem ju� nie b�d� - po udanej akcji zawsze przeszukuj cia�a zabitych). Poci�gnij za wajch� widoczn� tu� przy oknie, by otworzy� pomieszczenie stra�nik�w. Id� dalej do kolejnego pomieszczenia, podnie� klucz przy beczkach, wr�� do budynk�w i strzel we wszystkie widoczne okna. U�yj klucza, by otworzy� drzwi, skocz do ty�u w kierunku doliny i zastrzel go�cia w pomara�czowym wdzianku. Podnie� nieco amunicji i przejd� przez wej�cie do doliny z budowlami. Pobiegnij wzd�u� okratowanych okien, podnie� ma�y medi-pack. Je�li b�dzie taka mo�liwo��, postaraj si� zniszczy� go�ci widocznych na dolnym przej�ciu (je�li nie, b�dziesz musia� pom�czy� si� z nimi nieco p�niej). Wr�� na �rodek doliny i wybadaj uwa�nie teren znajduj�cy si� za sko�nym blokami skalnymi. Skorzystaj z nich, by zjecha� na d� prosto na przej�cie, a nast�pnie pobiegnij szybko do lodowej jaskini. Czeka ci� nieco zabawy z go�ciem, leopardem oraz jastrz�biem. Staraj si� skaka� we wszystkie strony, pami�taj�c jednocze�nie o strzelaniu. Gdy b�dzie ju� po wszystkim, podnie� amunicj� zabitego go�cia oraz ma�y medi-pack. Poci�gnij d�wigni� przy zakratowanym oknie, otworz� si� drewniane drzwi w budynku po drugiej stronie doliny. Pobiegnij wzd�u� okratowanych okien i podnie� medi-pack. Wespnij si� na wysoki, skalny klif, z g�ry zobaczysz biegaj�cego poni�ej wroga w bia�ym wdzianku. Przeskocz nad sko�nym blokiem w stron� budowli, by w ten spos�b zjecha� na d� i wyl�dowa� na przej�ciu w bliskim s�siedztwie zauwa�onego wcze�niej go�cia. Je�li jednak zjedziesz za daleko, uwa�nie si� ustaw do skoku, po czym chwy� si� lodowej drabiny widocznej po lewej stronie budowli. Z drabiny wejd� na g�r�, aby pobi� si� z facetem, przy okazji, je�li masz tylko czas oraz ch��, zejd� na d�, zbierz dobra i wejd� na g�r� po drabinie widocznej po drugiej stronie. Poci�gnij za d�wigni�, aby dosta� si� wreszcie do �nie�nego pojazdu. W pobli�u g��wnego przej�cia znajdziesz p�aski wyst�p. Skocz z niego, zastrzel leoparda i ostro�nie zeskocz na d�, a nast�pnie zejd� po lodowej �cianie. Podnie� nieco amunicji oraz flar, na drugim ko�cu doliny znajdziesz �cian�, po kt�rej wejdziesz na g�r�, na dach budowli z widoczn� w pobli�u drewnian� bram�. Zabij m�czyzn� i zabierz mu nieco amunicji. Wejd� na g�r� z powrotem po �cianie przy kt�rej stoi �nie�ny w�z. Wsi�d� do niego, odpal go i ustaw si� na przej�ciu po drugiej stronie doliny. Je�li u�yjesz klawisza "akcji", pojazd dostanie niez�ego przyspieszenia, kt�re pozwoli przeskoczy� bez szwanku nad g��bok� szczelin�. Zatrzymaj pojazd przy budowli z drewnian� bram�. 

Wyjd� z budowli w dolin�, nast�pnie bardzo szybko skr�� w lewo i z wyst�pu zabierz nieco amunicji. Wejd� na wyst�p, uwa�aj�c na szalonego kierowc� snowmobila, kt�ry wyskoczy z zab�jczymi zamiarami. Przygotuj bro�, by za�atwi� go cicho i bezszelestnie, gdy po raz drugi pojawi si� na horyzoncie. Wejd� na wysokie, drewniane skrzynie, zbierz nieco fajowych przedmiot�w, uzbrojony wejd� z powrotem do pojazdu i przejed� przez tunel. Znalaz�szy si� na dachu budowli, zabij wroga, zatrzymaj si� i podnie� z jego kieszeni nieco amunicji. Wr�� si� do pojazdu i wjed� z nim na dach budowli. Uzbrojony �nie�ny pojazd ustaw do uko�nego skoku z dachu prosto na widoczn� sko�n� ramp� z lodowymi oknami. Wci�nij gaz do dechy przy rampie, przejed� przez okna i wyl�duj na terenie z widocznymi trzema wyj�ciami. Przejd� przez ramp�, skr�� w lewy korytarz i zatrzymaj si� na szczycie wzg�rza. Cierpliwie poczekaj na go�cia w poje�dzie �nie�nym, kt�ry za tob� przyleci. Zabij go i wr�� do rampy z lodowymi oknami. Ze �rodkowego obszaru z pojazdami �nie�nymi wejd� do widocznego w g�rze przej�cia. Zeskocz na d�, skr�� w lewo, odpal flar� i poci�gnij za d�wigni�. Zrzucisz w ten spos�b kule �nie�ne, kt�re rozbij� l�d na zamro�onym jeziorze poni�ej. Zabij go�cia w budynku, podnie� nieco przydatnych "pukawek", medi-pack, a nast�pnie wewn�trz budynku wci�nij przycisk, by otworzy� bram�, kt�ra blokowa�a pojazdom wyj�cie. (Aby przycisk w budynku zadzia�a�, musisz najpierw odwiedzi� Ice Palace). Odpal flar�, zanurkuj w wodzie i p�y� prosto, a� dotrzesz do Lodowego Pa�acu (Ice Palace). Pobiegaj nieco w k�ko, a� zauwa�ysz przej�cie wykonane w ca�o�ci z lodu. Znajd� k�t pomi�dzy ska�ami w pobli�u jeziora, wejd� z niego na g�r� i id� na sam pocz�tek lodowego przej�cia. Pobiegnij w poprzek pierwszego lodowego przej�cia, skocz na solidny lodowy filar i zeskocz na ni�sze lodowe przej�cie. Pobiegaj nieco woko�o, a� znajdziesz bezpieczny filar z bardzo du�ym medi-packiem. Podnie� go, wykonaj unik przed spadaj�cymi kulami �nie�nymi, kt�re prze�ami� poni�ej lodow� pod�og�. Sp�jrz w prawo, tu� przy filarze, na kt�rym stoisz, i postaraj si� zauwa�y� swym sokolim wzrokiem co� przypominaj�cego z�oto. Skocz na wyst�p przy �cianie po prawe...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin