Readme.txt

(14 KB) Pobierz
==================================================================
LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo
Plik Read Me (© Disney)
==================================================================

Dziękujemy za nabycie gry LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo. Plik readme zawiera dodatkowe informacje, które nie zostały wcześniej podane, oraz bardziej szczegółowy opis funkcji zawartych w instrukcji obsługi. Ponadto zawiera wskazówki dotyczące poprawy wydajności i rozwiązywania problemów w przypadku ich napotkania. 

==================================================================
SPIS TREŚCI
==================================================================

1. Wymagania systemowe
2. Zarządzanie programem
3. Sterowanie
4. Rozwiązywanie problemów
5. DirectX 9.0c - rozwiązywanie problemów
6. Znane problemy
7. Obsługa klienta


==================================================================
1. Wymagania systemowe
==================================================================

Aby uruchomić grę LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo, należy spełnić następujące wymogi:


MINIMALNE WYMAGANIA SYSTEMOWE
•	Microsoft® Windows® 7/ Vista/XP® SP3
•	Procesor 1.8 GHz Intel® Pentium® 4 lub AMD® Athlon™ lub podobny
•	512 MB RAM
•	7 GB nieskompresowanego miejsca na dysku twardym
•	Karta graficzna 128 MB - układ NVIDIA® lub ATI® obsługujący Shader Model 2
•	16-bitowa karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX™ 9.0c
•	DirectX® 9.0c (załączony)
•	Napęd DVD-ROM 8x 
•	UWAGA: Zintegrowane karty graficzne nie są obsługiwane. 


ZALECANE WYMAGANIA SYSTEMOWE:
•	Microsoft® Windows® 7/ Vista/XP® SP3
•	Procesor  2.7 GHz Intel® Pentium® 4 lub AMD® Athlon™ lub podobny
•	2 GB RAM
•	8 GB nieskompresowanego miejsca na dysku twardym
•	Karta graficzna 256 MB - układ NVIDIA® lub ATI® obsługujący Shader Model 3
•	16-bitowa karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX™ 9.0c
•	DirectX® 9.0c (załączony)
•	Napęd DVD-ROM 8x 
•	UWAGA: Zintegrowane karty graficzne są nie są obsługiwane. 

MICROSOFT WINDOWS® XP OŚWIADCZENIE:

Możliwe jest zainstalowanie i korzystanie z programu na komputerze z systemem Microsoft Windows XP, jednak w przypadku użytkowników z ograniczonymi uprawnieniami mogą wystąpić problemy. Instalator tego programu nie został zaprojektowany pod kątem współpracy z ulepszonymi funkcjami zabezpieczeń systemu Windows XP. Do zainstalowania i odinstalowania programu wymagane się uprawnienia administratora. W zależności od ustawień sytemu, uprawnienia administratora mogą być potrzebne w celu uruchomienia programu. Szczegółowe informacje dotyczące uprawnień administratora można znaleźć w dokumentacji systemu Windows XP.


==================================================================
2. Zarządzanie programem
==================================================================

--- Instalacja programu

Przed zainstalowaniem gry LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo, należy zamknąć wszystkie programy (łącznie z aplikacjami działającymi w tle, takimi jak program antywirusowy i program blokujący wyskakujące okienka). Po zamknięciu programów należy włożyć dysk DVD-ROM do napędu DVD-ROM.

W przypadku napędu DVD-ROM zgodnego z funkcją autoodtwarzania po włożeniu płyty do napędu DVD-ROM zostanie automatycznie wyświetlone okno uruchamiania. Aby zakończyć instalację, należy postępować według wskazówek na ekranie. 

Jeżeli automatyczne uruchomienie programu nie nastąpi, należy otworzyć folder Mój Komputer (na pulpicie lub w menu Start), a następnie otworzyć folder dysku DVD-ROM gry LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo. Podwójne kliknięcie pliku Setup.exe spowoduje rozpoczęcie instalacji. Należy postępować według wskazówek w celu zakończenia instalacji.


--- Poradnik wprowadzający

W przypadku napędu DVD-ROM zgodnego z funkcją autoodtwarzania po włożeniu dysku DVD-ROM do napędu DVD-ROM na ekranie zostanie wyświetlony monit. Kliknięcie polecenia Play spowoduje uruchomienie gry.

Jeżeli monit nie zostanie wyświetlony na ekranie, należy kliknąć pozycję Start na pasku narzędzi systemu Windows i w folderze Wszystkie programy znaleźć pozycję Disney Interactive Studios i wybrać LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo, a następnie kliknąć ikonę LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo.


--- Odinstalowanie programu

Przed odinstalowaniem gry LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo należy upewnić się, że zostały zamknięte wszystkie programy.

Aby odinstalować program, należy kliknąć pozycję Start i wybrać folder Wszystkie Programy, po czym w podmenu znaleźć pozycję Disney Interactive Studios, wybrać LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo, a następnie kliknąć ikonę LEGO® Piraci z Karaibów Gra Wideo.


==================================================================
3. Sterowanie
==================================================================
Akcja 				  Klawisz
Ruch w lewo 				A
Ruch w prawo 				D
Ruch do przodu 				W
Ruch do tyłu				S
Oznaczenie 				U
Ruch Specjalny				K
Skok 					J
Akcja					H
Zmiana postaci 				Lewy Control
Powrót do poprzedniej postaci 		Spacja
Start/Pauza 				Enter


==================================================================
4. Rozwiązywanie problemów
==================================================================

Istnieje kilka sposobów umożliwiających wykorzystanie pełnego potencjału i możliwości programu.


1.  Określenie, czy w systemie wprowadzane były zmiany.

Częstą przyczyną konfliktu pomiędzy sprzętem, a oprogramowaniem komputerowym jest zmiana ustawień. W przypadku pojawienia się problemu przyczyną może być zmiana ustawień (np. dodanie nowego sprzętu, aktualizacja sterowników, zainstalowanie nowego programu). Informacje dotyczące prawidłowej instalacji, kompatybilności oraz modyfikacji systemu można znaleźć w dokumentacji.


2.  Zidentyfikowanie źródła problemu.

Błędy podczas uruchamiania systemu nie zawsze spowodowane są wadliwym programem. Mogą być one spowodowane przez system operacyjny, konflikt pomiędzy ustawieniami sprzętu komputerowego, a innym uruchomionym programem albo przez nieaktualny sterownik, który jest niekompatybilny z nowszymi elementami systemu. Należy zidentyfikować, kiedy i gdzie pojawia się problem i czy występuje on również przy uruchamianiu innych programów. Należy sprawdzić, co następuje po pojawieniu się problemu. Dokładna identyfikacja warunków, w których występuje problem, umożliwia rozwiązanie problemu.


3.  Określenie, czy problem się powtarza.

Należy zresetować program i sprawdzić, czy problem się powtarza. W przypadku pojawienia się problemu w tym samym miejscu, należy odinstalować i zainstalować program, zresetować system i otworzyć program ponownie. Jeżeli problem nie został zlikwidowany, należy sprawdzić, czy występuje on również przy korzystaniu z innych programów. Jeśli tak, to problem może być spowodowany przez elementy sprzętu komputerowego. Należy zapoznać się z dokumentacją lub skonsultować się z producentem w celu stwierdzenia, czy zaktualizowanie sterownika albo modyfikacja systemu pomoże w rozwiązaniu problemu.


4.  Sprawdzenie, czy system spełnia minimalne wymagania.

W przypadku braku spełnienia minimalnych wymagań systemu, program nie będzie poprawnie działał.


5.  Sprawdzenie, czy podłączenie elementów i kabli jest bezpieczne.

Należy upewnić się, czy włącznik zasilania i wszystkie elementy są prawidłowo ustawione. Należy zapoznać się z dokumentacją lub skonsultować się z producentem w celu uzyskania dalszych informacji.


6.  Zamknięcie innych programów podczas instalacji i uruchamiania programu.

Należy zamknąć aktywne wygaszacze ekranu, programy narzędziowe, antywirusowe i ochronne, by zapewnić maksymalną dostępną ilość pamięci RAM w celu prawidłowej i szybkiej instalacji systemu. Należy również zamknąć automatyczne programy zarządzania energią albo inne włączane okresowo programy, takie jak antywirus, który skanuje twardy dysk co godzinę, albo program zaawansowanego zarządzania energią, który zamyka niepotrzebne funkcje systemu w czasie bezczynności programu. W przypadku braku zastosowania się do podanych wskazówek może nastąpić awaria podczas instalacji lub korzystania z programu albo inne problemy techniczne.

UWAGA:

Jeśli po ustawieniu rozdzielczości 1280 x 1024 w trybie pracy w oknie na ekranie pojawi się czarny prostokąt, problem można rozwiązać przez ustawienie jakiejkolwiek innej, prawidłowej rozdzielczości i ponowne wybranie żądanej rozdzielczości.
Nie należy ustawiać rozdzielczości na wartość większą niż obsługiwana przez monitor. W przeciwnym razie obraz na ekranie nie będzie wyświetlany. 

==================================================================
5. DirectX 9.0c - rozwiązywanie problemów
==================================================================

Program został zaprojektowany pod kątem wykorzystania technologii Microsoft DirectX 9.0c albo bardziej zaawansowanych technologii, które zawierają elementy i sterowniki zapewniające najwyższą jakość programów.


W celu uruchomienia programu z najwyższą jakością należy upewnić się, że karta wideo oraz karta dźwiękowa jest kompatybilna z DirectX 9.0c, a certyfikowane sterowniki DirectX 9.0c są poprawnie zainstalowane. Problem z odtwarzaniem dźwięku bądź obrazu może wynikać z nieaktualnego albo niekompatybilnego sterownika.

W celu sprawdzenia certyfikatów zainstalowanych sterowników DirectX 9.0c należy uruchomić narzędzie diagnostyczne DirectX (DXDIAG), który został skopiowany na twardy dysk podczas instalacji tego programu. Program ten wyświetla wersję i informacje o stanie sterowników karty dźwiękowej i monitora, jak i inne elementy DirectX zainstalowane w systemie.


- Aby otworzyć narzędzie diagnostyczne DirectX, należy wykonać następujące czynności:

Na pasku narzędzi Windows kliknąć pozycję Start i wybrać polecenie Uruchom.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin