opis kategoryzacyjny obiektu wg rozporządzenia(1).doc

(40 KB) Pobierz

Katarzyna Przybył

Opis obiektu.wg rozporządzenia

 

 

Obiekt noclegowy, który całkowicie został poświęcony dla podróżnych. Gdy wchodzimy do środka z zimnego powietrza uderza nas przyjemne ciepło 20 ºC. Po rozwieszeniu mokrych ubrań w specjalnym pomieszczeniu możemy iść się zameldować, opatrzyć obtarcia przy użyciu zakładowej apteczki i zostawić bagaże. Z informacji turystycznej skorzystamy później, a ze sklepiku w ogóle nie, ponieważ ceny są wyższe niż we wsi, w której jutro będziemy. Udajemy się do kuchni przygotować obiad. Po krótkim odpoczynku w jadalni i obejrzeniu wieczornego wydania „Wiadomości” idziemy do pokoju. Wygląda całkiem przytulnie: na naszą piętnastkę jest ponad 23m2. tylko musimy wystawić kilka krzeseł, bo 16 to zdecydowanie za dużo. Trzeba się także przygotować na kolejkę do WC, natrysku i lustra, a na trzy razy mniejsza do umywalki. Na szczęście wejście do łazienki jest z pokoju, więc żaden sąsiad nie zajmie tego pomieszczenia. Niestety w kranie ciepła woda jest tylko między 6 i 8 rano oraz 18 i 20 wieczorem. Pozostałe (niemokre) ubrania rozwieszamy na kilku wieszakach, na stole rozkładamy mapy i plany na dzień następny, a na stolikach nocnych ręczniki do wyschnięcia. Przed udaniem się spać trzeba jeszcze przeżyć krótką kłótnię kto śpi na wyższym piętrze łóżek. Rano zostaniemy obudzeni przez właścicielkę.

 

Schronisko młodzieżowe kat II

 

 

2

 


.............................................................              Marszałek

           (miejscowość, data)              Województwa Małopolskiego

                                         

 

.......................................................................

 

.......................................................................

 

.............................................................…………....................

 

(nazwa i siedziba lub nazwisko i imię oraz adres przedsiębiorcy świadczącego usługi hotelarskie w obiekcie   telefon/faks)

 

 

WNIOSEK

 

Na podstawie Rozdziału 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późniejszymi zmianami) oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169)  wnoszę o:

 

 

 

zaszeregowanie obiektu hotelarskiego do rodzaju: .................................................................

 

i nadanie kategorii:  ................................................................

 

1.    Usługi będą świadczone w obiekcie hotelarskim o nazwie: ...............................................................................................................................

...................................................................................................................................

(o ile występuje nazwa własna obiektu)

 

2.    Adres obiektu: ...........................................................................................................................

3.    Położenie obiektu: ...............................................................................................................................

......................................................................................................................................................................................................................................................................

4. Telefon/faks do obiektu: ...................................................................................................................................

5. Strona www/e-mail do obiektu: ...................................................................................................................................

6. Opis obiektu potwierdzający stopień spełniania przez obiekt wymagań dla rodzaju i kategorii,    o które ubiega się wnioskodawca:

1)        liczba miejsc noclegowych:  ..................................................................................................

2)        liczba pokoi:  .........................................................................................................................

3)        Okres świadczenia usług (całorocznie, sezonowo – czas trwania sezonu): ........................................................................................................................... ...........................................................................................................................zakres świadczonych usług:............................................................................................................................................................................................................................................ ...................................................................................................................................................................................................................................................... ........................................................................................................................... ...................................................................................................................................................................................................................................................... .................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

7. Właściciel obiektu:  ....................................................................................................................

8.          Osoba upoważniona do reprezentowania wnioskodawcy w postępowaniu o ustalenie rodzaju    i nadanie kategorii  ...........................................................................................................................

 

9.   Pozostałe informacje (m. in. odstępstwa od wymagań co do wyposażenia i zakresu świadczonych usług dla obiektów hotelarskich wpisanych do rejestru zabytków lub wykazu zabytków architektury i budownictwa oraz obiektów, których charakter zabytkowy jest oczywisty)..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... ................................................................................................................................... ................................................................................................................................... ................................................................................................................................... ................................................................................................................................... ......................................................................................................................................................................................................................................................................

 

 

..............................................

(czytelny podpis wnioskodawcy)

Załączniki : 1

1.              Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań:

a)       budowlanych - decyzję o pozwoleniu na budowę wraz z potwierdzonym zawiadomieniem właściwego organu o przystąpieniu do użytkowania obiektu lub decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, lub decyzję o zmianie sposobu użytkowania obiektu, a w przypadku obiektów wzniesionych przed 1 kwietnia 1995r., które utraciły wymienione dokumenty – opinię rzeczoznawcy budowlanego stwierdzającą bezpieczeństwo użytkowania obiektu,

b)      przeciwpożarowych  - opinię właściwej miejscowo komendy powiatowej/miejskiej Państwowej Staży Pożarnej,

c)       sanitarnych - opinię właściwego miejscowo państwowego powiatowego inspektora sanitarnego,

2. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON przedsiębiorcy, wydane przez właściwy urząd statystyczny,

3. Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

4. Dowód wniesienia opłaty za dokonanie oceny spełniania przez obiekt hotelarski wymagań w wysokości ustalonej w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2001 r. w sprawie opłat związanych z zaszeregowaniem obiektu hotelarskiego (Dz. U. z 2001 r. Nr 72 poz. 751 z późn. zm.). Opłatę wnosi się na konto:

Kredyt Bank S. A. II o/Kraków; 69 1500 1487 1214 8001 9631 0000 z dopiskiem: opłata za dokonanie oceny      spełniania przez obiekt hotelarski wymagań.

 

 

 

 

1 Załącznik należy składać w oryginałach, odpisach lub kopiach poświadczonych notarialnie.

 

 

Prosimy o pełne udokumentowanie wniosku. Brak któregokolwiek z załączników uniemożliwi jego niezwłoczne rozpatrzenie.

 

Wniosek należy przesłać na adres: ul. Racławicka 56; 30 – 017 Kraków

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin