85 pomysłów na przygode.pdf

(125 KB) Pobierz
75 pomysłów na przygodę
»don Chory
Oto prezentujemy Wam 75 pomysłów na przygodę do Neuroshimy autorstwa don Chorego.
Niektórym z Was mogą się wydać nieco sprzeczne z wizją autorów podstawki, jednak jako
że pomysłów jest naprawdę dużo, na pewno każdy leniwy MG znajdzie coś dla siebie i
swojej drużyny.
Zapraszam do lektury i komentowania na forum
-Nathan Grawesh
75 pomysłów na przygodę do Neuroshimy
1. W małym miasteczku panuje teraz tyrania i dyktatura, oczywiście odkąd pojawiła się tam
Stalowa Policja. Miejscowy burmistrz został zamordowany przez funkcjonariuszy, a odziały
SP przeszukują miasto zabijając każdego podejrzanego o kontakty z mutantami (lub ich
ukrywanie) oraz wszystkich którzy w jakiś sposób podpadli SP. Wyjścia z miasteczka są
zablokowane, nie można wyjść ani wejść bez zgody. Czy BG uda się
wypędzić stalową policję z miasteczka . . . (RTĘĆ)
2. Grupa mutantów z okolicy Kansas City szykuje się do buntu przeciwko ludzkości. Jest ich
całkiem sporo, mają broń i amunicję oraz wozy. Chcą zakończyć spór jaki trwa między nimi a
mieszkańcami miasta. Chodzi o wykorzystywanie mutantów w kopalniach oraz jako
niewolników. Z ciał mutantów wytwarzało się energię w specjalnie stworzonym generatorze
(szalony naukowiec)... (STAL)
3. BG spotykają pielgrzymkę ludzi szukających ziemi obiecanej. Wszyscy jej członkowie są
przekonani o słuszności jej istnienia jednak BG którzy wracają z tamtych okolic wiedzą, że to
jedynie jałowe pustkowia. Jak zachowają się gracze..? (RDZA)
4. BG natrafiają na ślad starego bunkra. Wskaźniki sugerują duże natężenie promieniowania
alfa (stosunkowo niegroźne ochroni cię przed nim zwykłe ubranie). Okazuje się, że bunkier to
tak naprawdę zmyślna pułapka pewnej harpii. Gdy BG wejdą do środka zatrzaśnie się wyjście
i jedynym ratunkiem będzie dostanie się do głównego komputera. Ucieczka przed Bestią i
błądzenie korytarzami pełnymi poprzednich ofiar wampira. (RTĘĆ)
5. BG dostają zlecenie na przywiezienie z Los Angeles mikrochipu który ulepszy pracę
tamtejszej elektrowni. Jednak w Los Angeles życie uległo całkowitej zmianie. Właściwie -
"nieżycie". Okazuje się, że miasto to tak naprawdę Nekropolia. W wyniku promieniowania i
mutacji mieszkańcy zamienili się w Zombie. Zarażają każdego kogo ugryzą przemieniając go
w podobną istotę. Masakra rodem z "Resident Evil" (CHROM)
6. BG natrafiają w Teksaie na czarnoskórego, zakopanego po szyję mężczyznę w młodym
wieku. Mówi, że urządzili go tak Teksańczycy z pobliskiego miasteczka. Prosi BG o pomoc w
odzyskaniu honoru. Chce aby burmistrz miasteczka go przeprosił, w przeciwnym razie
wysadzi miasteczko (jest chemikiem). (RDZA)
819678381.001.png
 
7. Gracz odnajdują zepsutą (uszkodzenia wyrządzone przez burzę piaskową) maszynę
Molocha - Pająka. Wewnątrz jego ciała znajduje się kamera z zatrważającymi nagraniami. Co
będzie na kasecie ? . . . (ZALEŻY OD ZAWARTOŚCI TAŚMY)
8. Gracze trafiają na zagubionego człowieka. Chodzi w kółko i jest zrozpaczony. Cierpi na
Morbus Dexteri i aktualnie pamięta tylko czasy przed wojną - skutek mieszania skutków
choroby z Tornado. (RDZA)
9. Gracze trafiają na kuriera z Vegas który postanowił złamać nieco warunki umowy. Niestety
kończy mu się paliwo. Za pomoc BG w ucieczce przed pracodawcą jest w stanie zapłacić
dużo. Połowę skradzionego przez siebie Tornado (około 12 dawek). Oczywiście Mafiozo z
Vegas nie będzie zachwycony gdy dowie się, że jego kurierowi pomagali BG. Wszystko
obserwuje wynajęci przez Mafioza tropiciel i zabójca. Mają za zadanie odbić towar i zabić
zdrajcę i BG. (RTĘĆ)
10. Mistyczna przygoda z Indianami w tle. Chodzi o klan skorpiona i ich dziwnego szamana.
BG podróżują akurat do jakiegoś miasta, mają jakieś pilne czasowe zlecenie (niech termin się
kończy) Po drodze spotykają ów klan i szamana. Czyta on przyszłość z kości i zwierzęcych
wnętrzności. Niech przepowie graczom jakąś mroczną przyszłość, opowie historię ze
szczegółami: jak to ich postacie wpadają w zasadzkę maszyn Molocha i zostają schwytani
przez łowców, uśpieni i przewiezieni na północ. Nie zostawiaj jednak BG na pastwę losu –
niech mają wskazówki na temat taktyki walki maszyn. Tylko dzięki temu uda im się przeżyć.
(STAL / RTĘĆ)
11. BG dostają zlecenie. Chodzi o polowanie na Gangera, który zdradził swój gang i jego
członkowie najmą BG do zlikwidowania zdrajcy. Oferują zapłatą w paliwie i broni.
(CHROM)
12. Nocą na pustyni samochód odmawia współpracy. Paskudnie się składa, że w pobliżu ma
legowisko Nocny Łowca lub jakiś mutant. Cała noc za pan brat z schizmami i klasycznym
horrorowym surwiwalem. (RTĘĆ)
13. Gracze trafiają na obozowisko mutantów. Są oni przyjaźnie nastawieni. Zaoferują
graczom odpoczynek w wiosce. Przy okazji opowiedzą, jak okrutnie traktują ich ludzie.
Jednego dnia jakiś mutant umrze z powodu choroby, bo nocą leki ukradli ludzie z miasteczka
nieopodal. Żywność się kończy, podobnie jak woda. Nie mają broni. Bardzo chcieli by
zamieszkać w mieście ludzi, ale ci witają ich salwą z broni maszynowej... (RDZA)
14. BG znajdą przy zwłokach na pustyni aparat. Zawiera on zdjęcia z frontu. Zatrważający
reportaż o nierównej walce człowieka z maszyną miał trafić do lokalnej gazety (miasto
oddalone o 300km) co zrobią BG z tym fantem. Pomogą na froncie, zostawią wszystko, czy
zaniosą reportaż do miasta. (RDZA)
15. Gracze znajdują na pustyni rozbity samolot pasażerski. Sporo tam średnio przydatnych
przedmiotów, za to wiele z nich przypomina o świecie sprzed wojny. Każdy trup to inna
historia, może BG zechcą ją poznać. Może pochowają ofiary wypadku. Dużo psychologii i
refleksji nad sensem życia. BG znajdą zdjęcia, zapisane smsy w komórkach, korespondencję
etc. (RDZA)
16. Gracze natrafiają na najnowszy wymysł Molocha - samochód pułapka. Jest tak
skonstruowany, że wygląda jak świetne autko i tylko brać i nie gadać ale gdy się go odpali,
zamykają się drzwi i okna a on sam rusza na północ. Nie można nim kierować. Trzeba
wymyślić jak się wydostać. (RTĘĆ)
17. Gracze trafiają na zabójcę maszyn. Ten pyta się, czy nie mają ochoty zapolować na
grubego zwierza. Chodzi o Obrońcę. Podobno pilnuje małego składziku amunicji dla
zbliżającego się Mobsprzętu. Podział łupów po połowie. (CHROM)
18. Gracze odnajdują porzucony samochód. W środku znajduje się dziecko w wieku może 5
lat. Pieszczotliwie ściska swojego pluszowego misia głaszcząc włosy swojej matki, która
zmarła na zwapnienie płuc. Ojciec próbował jakoś ratować syna zostawił wszystko co miał w
samochodzie (zepsuty) i ruszył szukać pomocy. Niestety zabił go jakiś mutant. Co gracze
zrobią z 5 letnim Frankiem ? . . . (RDZA)
19. Gracze trafiają na Zakręconego Marka z 382 strony podręcznika. (RTĘĆ)
20. Gracze trafiają do ruin miasta które jest w rzeczywistości wielkim legowiskiem
Technomorw. (RTEĆ / CHROM)
21. Gracze znajdują jakieś mikrochipy lub inny sprzęt elektroniczny (z niewielkim
nadajnikiem radiowym o niewielkiej mocy) przy zniszczonej maszynie Molocha. Moloch
jednak bardzo ich potrzebuje i nie popuści BG póki ich nie odzyska. Najpierw wyśle pająki
do odnalezienia pozycji BG a następnie łowców aby odebrali technologię. Jeżeli BG porzucą
mikrochipy Moloch da im spokój, jeśli nie będzie ich ścigał do aż złapie. Mikrochipy
uzdatniają pracę wszelkich komputerów zwiększają ich wydajność o jakieś 20%, drogocenny
sprzęt. Być może nowy właściciel (o ile BG sprzedadzą mikrochipy) może sam stać się ofiarą
łowców. (RTĘĆ)
22. Stada zmutowanych ptaków ruszają na żer. BG przeszukują akurat jakieś zrujnowane
miasto. Będą musieli się przed nimi ukrywać, dostać do samochodu i uciec w przeciwnym
razie zostaną pożarci żywcem przez zmutowane kruki. (RTĘĆ)
23. Podobno w jaskini oddalonej kilka kilometrów o Denver jest skład paliwa (kilkanaście
beczek). Sporo ludzi wyruszyło to sprawdzić, ale niestety nikt nie wrócił z wyprawy. Prawda
jest taka, że padli ofiarą gigantycznego pająka i jego młodych (skurczybyki wielkości płyty
adapterowej, jest ich około 4). Można spróbować odbić paliwo z ponurej pajęczej jamy.
(RTĘĆ)
24. Z niewiadomych przyczyn miasto które odwiedzili BG nawiedzają maszyny Molocha.
Mobilizują się wszyscy mieszkańcy by stawić czoła nadchodzącej bestii. Podobno wysłała
spory odział na miasto. Czy BG pomogą mieszkańcom i stawią czoło maszynom Molocha?
Okrucieństwo maszyny, śmierć niewinnych, toksyczny gaz, płaczące dzieci, wybuchy i
strzały karabinów. (RTĘĆ, STAL, RDZA)
25. Grupa naukowców próbuje nawiązać kontakt z Orbitalem. BG są proszeni o zdobycie
kilku istotnych części do budowy nadajnika. W końcu dochodzi do połączenia, które usłyszą
całe Stany... (RDZA)
26. Na graczy napadają Hell Angeles, którzy akurat grasują w okolicy. Zatrzymują ich jako
niewolników i sprzedają na arenie w Vegas. Niech poznają życie postapokaliptycznego
gladiatora. Czy zdążą uciec nim 'menadżer' wystawi ich do walki przeciwko sobie? (RTĘĆ /
RDZA)
27. BG spotykają oddział młodych żołnierzy w jeepie. Jadą na północ walczyć z Molochem.
Pytają BG czy nie przyłączą się do wyprawy. To ochotnicy, nikt nie zmuszał ich do walki
chcą pomóc budować nowy świat i walczyć z Molochem. Przedstawią BG swoje argumenty i
będą wyrzucać im niechęć do podjęcia walki. Może jednak BG się zgodzą..? (STAL / RDZA)
28. Gracze napotykają na swojej drodze czarną chmurę - Tornado. Zapadają w długi wspólny
sen. Niech to będzie miła sesja pełna zabawy i radości. Dopóki nie skończy się sen po którym
nadejdzie rzeczywistość... (CHROM, potem RDZA)
29. Posterunek buduje bombę elektronową (niszczącą systemy elektroniczne), która ma na
celu wyłączenie części Molocha z gry. Jednak bestia dowiedziała się o planach ludzi.
Rozpoczyna się walka z czasem, kto będzie pierwszy? Posterunek i ich bomba czy armie
Molocha które ruszą na otwarty bój? (RDZA, STAL, RTĘĆ) lub (CHROM)
30. Moloch stworzył rasę bardzo inteligentnych mutantów i uzbroił ich. Teraz wysyła swoje
niezliczone odziały na front przy wsparciu maszyn. Mówi się, że mutanty można przeciągnąć
na stronę ludzi, jednak trzeba im dać dowód na to, że ludzkość jest warta więcej niż Moloch.
Można to zrobić w bitwie pod Mineapolis gdzie nie będzie maszyn Molocha - tylko mutki.
Niech na ambasadorów ludzkości zostaną 'wybrani' BG. (RDZA i STAL)
31. Gracze zostają ukąszeni przez tęczową żmiję. Wizja po ukąszeniu przenosi ich do
autobusu więźniów skazanych na karę śmierci i wiezionych właśnie na wykonanie wyroku.
Jeżeli zginą tu, zginą w naprawdę. Niech lepiej kombinują jak się z tego wydostać. (RTĘĆ)
32. Gracze w ruinach miasta znajdują budkę telefoniczną, zwisająca słuchawka zdaje się
wydawać jakieś odgłosy. Okazuje się, że po drugiej stronie siedzi koleś z Europy. Powie, że
jest naukowcem i próbuje zbadać czy w stanach jest jeszcze życie dzwoniąc pod losowe
numery. Poprosi BG aby mu opowiedzieli jak jest w Stanach (To jak wygląda Europa zależy
od MG). Tylko pytanie - skąd w telefonicznej budce prąd..? (RDZA)
33. W mieście BG znajdują szkołę. Mnóstwo przedmiotów zachowało się w dobrym stanie
przypominając czasy sprzed wojny. Okazuje się, że prawa do szkoły rości sobie pewien
Szczur (profesja). Jest już dosyć stary, kiedyś był tu nauczycielem. Opowie graczom jak tu
bywało przed wojną , będzie tęsknił do nauczania i bardzo będzie chciał zabrać się z BG
przynajmniej do następnego miasta. (RDZA)
34. W jednej z kopalni w FA giną górnicy. BG są proszeni o zbadanie sprawy. Okazuje się, że
sprawcą jest nieznany potwór którego przez przypadek obudzono. Urządza sobie polowanie
na górników. Spotkanie z nim to ciężka potyczka, gdyż kopalnie to jego dom. (RTĘĆ)
35. BG docierają do miasta, gdzie spotykają się narkomani zarzywający tornado. Ćpają
bardzo dużo. Niech opowiedzą BG o wszystkich swoich snach i kilku nowinkach dotyczących
tornado. Mają naprawdę wzruszające historie. Następnie zaproszą BG do wspólnej podróży
pełnej dobrej zabawy. (RDZA)
36. BG trafiają na rannego mutanta, obok leżą zwłoki ludzi. Kto zaatakował - ludzie czy
mutant ? Co zrobią BG ? Mutek ma ranę krytyczną. Będzie błagał o pomoc, czy BG ulegną
jego prośbom? A może chce wciągnąć BG w pułapkę..? (RDZA)
37. Zadanie jest proste. Miasteczko na południu opanowały mutanty co nie podoba się
Teksańczykom. Jest ich zbyt wielu aby walczyć otwarcie. Ale można podłożyć im "mały"
ładunek C4. To "trochę" uszczupli ich siły i pozwoli na widowiskowe przejęcie miasta. Ale co
jeśli okaże się, że mutanci tam nie chcą wcale walki. Ledwo żyją, leczą chorych i rannych,
polują na szczury, przeszukują gruzy. Żyją resztkami sił ale i tak znaleźli nieco leków i
żywności żeby wziąć pod swoje skrzydła dawnych mieszkańców miasta. Tylko czy Teksas w
to uwierzy..? (CHROM lub RDZA)
38. Zimą w Salt Lake City wybucha wojna domowa na tle religijnym (coś jak w
przedwojennej Irlandii). Ludzie mordują się nawzajem w imię Boga lub czegokolwiek
innego. Mówi się, że nic już nie pomoże miastu, a atmosfera jest gorsza niż na froncie
przypomina nieco Stalingrad. Być może gracze opowiedzą się po któreś ze stron stawką jest
sporo gambli do odbicia z rąk heretyków, dużo broni i amunicji. Łatwo ubić interes na lekach
i żywności.. A być może gracze zostaną włączeni do oddziału pokojowych sił NY które mają
zakończyć walki... (RTĘĆ / RDZA / STAL).
39. Moloch postanowił wykorzystać do walki z ludźmi lotnictwo i zasypuje największe
miasta bombami podczas nalotów dywanowych. Jego lotnisko znajduje się jednak tuż przy
granicy. Wszystkie siły NY i Posterunku mobilizują się do wielkiego ataku na lotnisko bestii.
To jest jednak niesamowicie silnie chronione. Może BG dołączą do oddziałów wojska
(STAL) lub znajdą się w bombardowanym i atakowanym przez mutantów i maszyny mieście
(STAL i RDZA)
40. Mutanci przejęli Chicago i trzymają pod okupacją wszystkich jego mieszkańców.
Obywatele planują powstanie a NY zgodził się im pomóc. Czy dotrzyma danego słowa? BG
są wśród powstańców (RDZA i RTĘĆ) lub idą na pomoc razem z oddziałami NY (STAL)
41. Mutanci - terroryści, porywają Paula Colinsa (prezydenta NY) i podkładają duży ładunek
wybuchowy w mieście (nikt nie wie gdzie ale chodzi o szkołę). Poza tym przejęli kino i
wszystkich którzy byli w środku jako zakładników żądając kapitulacji miasta, złożenia broni i
oddania władzy w ręce terrorystów i rasy mutantów. BG zostaną poproszeni o pomoc. Trzeba
znaleźć i rozbroić ładunek wybuchowy, odbić kino i uratować zakładników. Następnie
znaleźć bazę mutantów i uratować Paula. Wojsko i policja NY pomogą BG. (STAL)
42. Miami chcą się przekonać jak wygląda reszta świata szykuje ekspedycję naukowców i
żołnierzy do Europy i Afryki. Jeśli BG zechcą mogą wyruszyć z nimi. (Styl zależy od MG)
43. Moloch rozpoczyna szeroką ofensywę na południe. Skończyły się podchody teraz to
otwarta wojna pozycyjna. Moloch śle wszystko co ma zdobywając coraz to nowe ziemie,
pomagają mu w tym mutanci. Skończyło się beztroskie życie. Teraz każdy chociażby nie
chciał staje się żołnierzem. (STAL i RDZA)
44. BG na swojej drodze spotykają psychicznie chorego człowieka. Kiedyś był łowcą maszyn,
teraz ma schizofrenie i wszędzie widzi siły Molocha. Opowiada graczom skąd bierze się
strach. Niech BG też go odczują. Mają się dowiedzieć o tylu okrucieństwach na jakie stać
Molocha, żeby zachowywali się podobnie do naszego łowcy (RTĘĆ, RDZA)
45. Huragan przechodzi przez tereny Neodżungli roznosząc zarodniki roślin po okolicy,
Zgłoś jeśli naruszono regulamin