Telefon.docx

(152 KB) Pobierz

Realistyczne telefon w pakiecie CorelDRAW procedur podstawowych

http://www.grafika.cz/rs/img/ts_grafika_corelmobil.gifW tym poradniku pokażemy ponownie konkretne działania, jak w programie graficznym wektorowej, CorelDRAW realistyczny i skomplikowany temat - tym razem telefon komórkowy.

18/10/2002 Patrick Michl Wektory samouczek

 

 

W tym poradniku pokażemy ponownie praktyczne zasady rysunek realistyczny obiektu w programie Corel Draw. Tym razem będzie to przedmiot, bez której dzisiaj chyba większość ludzi przez - z telefonu komórkowego. Dla uzyskania bardziej dokładnych, można wybrać oryginalny i prawdziwy, i narysować oko za pomocą telefonu w ręku, lub rysowania, jak widać, mamy w formie elektronicznej. Pokażemy Ci, jak postępować, jak pokazano na rysunku, który mamy już na swoim komputerze.

Tworzenie krzywych - obiekty

Po załadowaniu obrazu zaczynamy punktów aplikacji krzywych, które określamy kształt i zamknięcie tworzy obiekt. W przyborniku, należy wybrać tryb Beziera narzędzia http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_brezim.jpgi zaczyna tworzyć krzywe. Nie stosować zbyt wielu punktów lub niepotrzebne później brudna, masz dokładny kształt krzywej będzie dużo gładsza.

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_brezim.jpg

Wszystkie charakterystyki zostały rysunek, blisko (punkt końcowy połączenia ostatnia krzywa, punkt wyjścia pierwszego łuku), tworzyć obiekty, które będą później kolor wypełnienia lub zamknąć krzywe przejściowe, itp., aby utworzyć jedną jednostkę jak uważasz. Możesz mieć kształt składający się z trzech części, z których każdy składa się z obiektu lub jako pojedynczy obiekt. To, co chciałem powiedzieć, że obiekt, który jest monochromatyczny, nie ma potrzeby się podzielić na więcej części, itp. Jest to również konieczne, aby skopiować dokładny kształt obiektów, które razem "sąsiadów", bo wtedy włączenie obiektu mogą zastąpić - patrz rysunek (po naciśnięciu przycisku telefonu) , ale jeden po prostu narysować kształt - "top".

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_1a1b.jpg

W przypadku większych, bardziej skomplikowanych kształtów obiektów, 1b procesu. Oczywiście, oszczędza wiele pracy (Uwaga dla początkujących) i zaowocuje w końcowej fazie tego samego.

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_1a+1b.jpg

Rysować, więc tylko część, która będzie naprawdę zobaczyć. Po narysowaniu wszystkich telefonu stworzyliśmy model składający się z wielu obiektów składających się tylko z linii konturu.

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_drateny.jpg

Klasyfikacja obiektów

Dla lepszej przejrzystości, każdy obiekt może wypełnić każdy kolor podstawowy. Następnie można zobaczyć dokładny kształt i przykryć innych obiektów i klasyfikacji będą bardziej precyzyjne.

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_koncept.jpg

(Po odpowiednim włączenia)

Aby wybrać klasyfikacji obiektów wybór narzędzia http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_vyber.jpg, Prawy przycisk myszy polecenie menu kontekstowe i wybierz opcję Dołącz - przód, tył, jeden w przód, jeden w tył ....... lub skrót klawiaturowy PgUp Shift Shift, pgup .... itd. To samo można zrobić za pomocą menu zmienia => Dołącz ....

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_zarazeni.jpg

Na obiekty leżące blisko siebie, lub w celu osiągnięcia pewnej pozycji w stosunku do innego obiektu, to najlepiej użyć polecenia Dołącz przed ... W ....

Wypełnień i przezroczystości

Aby osiągnąć możliwie najprawdziwsze wyglądu obiektów konieczne jest stosowanie różnych kombinacji instrumentów napełniania http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_int_vypln.jpg, http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_vypln.jpgi przejrzystość http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_pruhlednost.jpg. Narzędzia te mogą wyglądać na całokształt wiele zyskać. Ile można wygrać z tymi narzędziami, a kto iw jaki sposób użyć zależy wyłącznie od twojej cierpliwości i dobrego smaku. Teraz możesz pokazać jak zastosować kolor obiektu. Do korzystania z wyboru narzędzia http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_vyber.jpgkliknij na wybranym obiekcie i wybierz narzędzie Interactive Fill http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_int_vypln.jpg. Narzędzie tworzymy płynne przejście kolorów. (Dla początkujących - aby dodać kolor wypełnienia przytrzymaj lewy przycisk myszy na kolor w palecie kolorów i przeciągnij go do "skrzyżowania" (przerywana linia łącząca przejścia kolorów), a następnie udajemy się do zmiany koloru za pomocą przeciągania i upuszczania ikonę Kolor różne kolory, aby usunąć kolor. używać kliknij prawym przyciskiem myszy na kolory ikon). Dotyczy to wszystkich części budynku.

TIP: Jeśli chcesz skorzystać z innego obiektu, aby wypełnić taki sam jak poprzedni obiekt, kliknij prawym przyciskiem myszy na obiekt, aby zostać zakończona i przeciągnij go do pustego obiektu. Kursor zmieni się w celownik, zwolnij przycisk i pop-up polecenia menu wypełniacz Kopiuj tutaj.

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_vypln.jpg

Uwaga: Ten obiekt jest niepotrzebny, ale złożony z trzech komponentów (wypełniacz jest taka sama), służy jedynie jako przykład funkcji, które mogą być używane do obiektów o wypełnieniu tego samego lub podobnego, już zdefiniowany lub zawiera złożoną przejścia, itp..

Aby podkreślić niektóre szczegóły, możemy stworzyć inne przedmioty, a tym samym przyczynić się do pojawienia reálnějšímu. Aby wypełnić go do Ciebie, jeśli używać, aby osiągnąć docelowy wygląd narzędzie Fill http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_int_vypln.jpgPrzejrzystość lub http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_nastroj_pruhlednost.jpg. Możesz użyć wypełniacza o innym odcieniu tego samego wypełnienia lub przejrzystości. Stopniowo eksperymentować, aby zobaczyć jak to działa i co najlepiej wybrać samemu. Tu przejrzystość jest stosowana przez ten sam wypełnienia. Aby usunąć kontur obiektu, który czasami można rozpraszać, kliknij prawym przyciskiem myszy na pusty - przeszedł kwadrat w palecie kolorów. (Aby zmienić kolor konturu, kliknij prawym przyciskiem na ikonę koloru).

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_pruhlednost.jpg

Jeśli nie chcesz Wyświetlacz telefonu był pusty, lub nie masz wyciągnąć informacje na wyświetlaczu ręcznie, mogą być wykorzystane do uzupełnienia bitmapy rysunki. Ważne jest, aby w odpowiedniej pozycji, nie dlatego, siatka dowolnie kształtowane i przycinane. Wynik może wyglądać następująco:

http://www.grafika.cz/images/dreamboy_7110_completed.jpg

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin