Copywriting - Skuteczne Nagłówki.pdf

(630 KB) Pobierz
627300302 UNPDF
Weteran copywritingu (nazwisko niżej), którego
reklamy sprzedały towary o wartości ponad PIĘĆ
miliardów DZIEWIĘĆSET milionów dolarów ...
udowodnił w licznych testach, że jedna zmiana w
Twojej ofercie może zwiększyć Twoją sprzedaż
nawet o całe 1800%:
Dlaczego oferty niektórych
ludzi
prawie zawsze generują
pieniądze?
W tym liście odkryjesz:
jak uporać się z zadaniem napisania oferty dla Twojego produktu (od
tego zależy, ILE pieniędzy zarobisz) ...
jak zwiększyć zyski ze sprzedaży Twoich e–produktów: eBooków
PDF i kursów online (wideo & mp3) ...
jak zwiększyć zyski ze sprzedaży Twoich towarów na Allegro: Bez
znaczenia, czy sprzedajesz skarpetki, czy oprogramowanie
komputerowe ...
plus: jak zwiększyć skuteczność Twojego mailingu: liczbę otwarć
wiadomości oraz liczbę kliknięć w odnośniki ...
PLUS ... i to jest duży plus: jak napisać bezdyskusyjnie
najważniejszą część każdej oferty sprzedażowej ... czerpiąc
przykłady z samych *perełek*―reklam wszechczasów―bijących
rekordy sprzedaży:
Od: Łukasz Kamiennik
autor . . .
627300302.005.png 627300302.006.png 627300302.007.png 627300302.008.png 627300302.001.png
Złotej Kolekcji 97 Najsilniejszych Nagłówków
Reklamowych w Historii Copywritingu
Wiadomość ze środy, 4 maja, 2011
Copywriter Mirosław Skwarek
w w w . MilionZaSlowo.pl
Fantastyczne narzędzie
generujące zyski! (...)
“Uwielbiam proste rozwiązania.
“Z własnej praktyki wiem, że niemal każda próba kombinowania na własną rękę kończy się w
większości przypadków stratami.
“Dlatego uczę wszystkich, którzy wejdą mi w drogę, że nie ma NIC pewniejszego, niż
stosowanie tego, co zostało POTWIERDZONE, że działa―co naprawdę sprzedaje.
“Dlaczego o tym piszę?
“Bo publikacja Łukasza, to fachowe narzędzie generujące dla Ciebie większe zyski―jeśli go
użyjesz, oczywiście.
“Zasada jest prosta: Dostajesz 97 nagłówków, które przez LATA zarabiały i dalej zarabiają
sprzedając najróżniejsze produkty.
“Łukasz pokazuje Ci również, JAK użyć ich w Twoich tekstach dzięki uniwersalnym szablonom.
“JEDYNE, co TY musisz zrobić, to wybrać odpowiedni nagłówek i dopasować do swojej oferty.
“Decyzja należy do Ciebie―możesz marnować godziny na tworzenie niesprawnych nagłówków,
lub użyć tych najlepiej działających na umysł internetowych (i nie tylko) klientów.
“Polecam (jako copywriter) .”
Mirosław Skwarek
Muszę coś wyznać.
Chodzi o tytuł tego listu ... ukradłem go.
OK, może “ukradłem”, to lekka przesada. Właściwie, to go pożyczyłem i przerobiłem.
Pożyczyłem jeden z najlepszych nagłówków, jakie stworzono w całej historii reklamy i użyłem w
tym liście, aby zdobyć Twoją uwagę ...
... i chyba mi się udało.
Zademonstrowałem Ci w ten sposób dochodową taktykę tworzenia ofert ― która równie dobrze
może posłużyć Tobie w generowaniu możliwie dużych zysków ze sprzedaży produktów i towarów
w Internecie plus offline.
627300302.002.png 627300302.003.png
Aby nie być gołosłownym ― spójrz, co ma do powiedzenia trzech czołowych speców od
reklamy ...
W ogłoszeniach, 75% decyzji o zakupie podejmowanych jest już
w momencie
czytania nagłówka
John Caples
Skuteczność oferty lub listu sprzedażowego w 90% związana
jest bezpośrednio z nagłówkiem”
Ted Nicholas
Nagłówek w 90% odpowiedzialny jest
za sukces reklamy bezpośredniej
lub przestrzennej”
Jay Abraham
Więc kiedy Twój tekst reklamowy jest skuteczny pod względem sprzedażowym (innymi słowy:
Kiedy sprzeda dużą ilość Twojego produktu)?
Znasz już odpowiedź.
Wtedy oczywiście, kiedy nagłówek jest odpowiedni, ponieważ prócz tego, że uderza w najczulsze
punkty Twojego potencjalnego klienta zatrzymując jego ulotną uwagę ― to jednocześnie dyktuje
właściwy ton głównej części oferty ... od której zależy decyzja czytelnika: Kupić, czy nie kupić?
Rodzi się pytanie ... jaką różnicę robi dobry nagłówek przy kiepskim?
Cóż, na to pytanie odpowie nie kto inny, jak Ted Nicholas: Legenda reklamy i copywritingu,
ponieważ zbadał tę kwestię w praktyce. Co się okazało ...
O tóż jego TESTY wykazały, że zmiana słabego nagłówka » w dobry (bez zmiany ani jednego
słowa w głównej części oferty) może zwiększyć Twoją sprzedaż nawet o ...
1800%!
Zauważ, co to dla Ciebie oznacza:
Załóżmy, że Twoja oferta (w magazynie, puszczona newsletterem, na sales-page: gdziekolwiek)
wygenerowała 11,500zł. Jesteś twardy gość, więc zdecydowałeś przetestować kolejną ofertę. Tym
razem z innym nagłówkiem. W efekcie: Podobnie, jak Tedowi ― rezultaty wywindowały o 1800%
w górę w porównaniu do poprzedniej wersji.
Słowa Mistrza ...
Olbrzymia różnica między nagłówkami staje się widoczna, kiedy porównuje się wyniki
skuteczności poszczególnych reklam.
Jedna i ta sama reklama, opatrzona innym nagłówkiem, różni się OGROMNIE w
osiąganych rezultatach. Nie jest rzadkością, że zmiana nagłówka zwielokrotnia wyniki
ponad pięć lub dziesięć razy.
Claude Hopkins
Scientific Advertising, 1923
Czyli po zmianie jedynie nagłówka: Dochód z 11,500 wzrósł do 207,000zł.
Taka jest MOC właściwego nagłówka.
W każdym razie ... nie będę pytał, czy wolałbyś zarobić 11, czy 207 tysięcy. Oczywista sprawa.
I to jest właściwie jedyny powód, abyś został ze mną do końca i dowiedział się, jak przekształcać
odpychające nagłówki w prawdziwe terminatory ... lub po prostu tworzyć je od podstaw dla Twoich
przyszłych ofert.
Nie chcesz przecież tracić pieniędzy, na które zasługujesz tylko dlatego, że masz słabą ofertę
(przepraszam, słaby nagłówek!). Czyż nie?
Czego naprawdę chcesz, to:
1. Napisać skuteczny , dynamiczny i sprzedający tekst ...
2. ... w sposób łatwy, przyjemny i przede wszystkim: Używając sprawdzonych w praktyce
narzędzi, aby mieć pewność , że Twoja oferta będzie dla Ciebie zarabiać dobre pieniądze.
O k. Wspomniałem, że pożyczyłem jeden z najmocniejszych nagłówków reklamowych i
przerobiłem na potrzeby tego listu (i produktu). Rzuć okiem, jak on brzmi w oryginale:
Why Some People Almost Always Make Money
in the Stock Market
Ten niezwykle skuteczny nagłówek sprzedał niemal pełen nakład książki G. M. Loeba o
inwestowaniu pieniędzy (zobacz tę reklamę: » Klik « ).
Teraz ... jak sadzisz, dlaczego przerobiłem akurat TEN nagłówek?
Prosta sprawa: Został stworzony na bazie nieśmiertelnego haka reklamowego — odwołanie do
ludzkiej ciekawości ― i dlatego przyniósł reklamodawcy zyski w wysokości wielu milionów
dolarów.
Ciekawość w nagłówku, to jedna z kilku innych sprzedających idei (oddaję Ci je w pakiecie, ale o
tym za sekundę), których użycie zawsze skutkuje zwiększeniem Twojej sprzedaży.
Użyłem tej właśnie idei w niniejszym liście sprzedażowym. Jest ona jego myślą przewodnią.
Musiała zadziałać, skoro nadal go czytasz.
I zgadnij, co? Jest to niezbity dowód na skuteczność takich zabiegów. Intrygujące, czyż nie?
Mógłbyś zrobić to samo ze swoimi ofertami reklamowymi (listami sprzedażowymi) i z
identycznym efektem używać nagłówków mistrzów reklamy sprzedając swoje produkty (lub info-
produkty, jak e-booki, szkolenia, kursy).
Czy muszę dodawać, że rezultaty będą bić rekordy sprzedaży?
Dałem Ci przykład z użyciem tylko jednego nagłówka z wielomilionowej w zyskach reklamy. W
sumie, są ich setki, jeśli nie tysiące.
I z tym właśnie piszę: TY możesz ich teraz użyć w swoich ofertach i zwiększyć sprzedaż produktów
lub usług bez inwestycji, bez ślęczenia nad tekstem, bez frustracji i obaw, że oferta okaże się zbyt
słaba i że sprzedaż spełznie na niczym!
Jest jeszcze lepsza wiadomość ...
Światowej-klasy nagłówki―
dostosowane do TWOICH produktów i usług
( do użycia w sprzedaży online i offline )
Sprzedawca online Wojciech S.
Olsztyn
Bywa, że Aukcje na Allegro bez ceny minimalnej kończą się na większej kwocie, niż
regularna
cena Kup Teraz (...)
“Te nagłówki są mówiąc banalnie: Zaskakująco dobre.
“Kilka z nich już widziałem, ponieważ wspominają o nich też inni marketerzy. Kłopot jedynie w
tym, że były one po angielsku, co stanowi dla mnie utrudnienie, aby ich sensownie użyć.
“Ty je wszystkie doskonale przetłumaczyłeś i to jest chyba największa wartość tej Kolekcji.
Światowe nagłówki po polsku.
“Nie zwlekając, użyłem ich w moich aukcjach na Allegro, oczywiście wcześniej dostosowane do
przedmiotów wg Twoich szablonów. EFEKT: poza tym, że odnotowuję wzrost sprzedaży
towarów ... to w dodatku bywa że aukcje bez ceny minimalnej kończą się często na większej
kwocie, niż regularna cena "Kup teraz".
“Jasne, że to zasługa całej oferty, nie tylko nagłówka, jednak to właśnie nagłówek dyktuje ton,
treść i przekaz.
Wojciech S.
Najlepsi autorzy tekstów dawnych i dzisiejszych czasów kasują grube pieniądze za stworzenie
oferty.
Stawki zaczynają się od kilku tysięcy dolarów, a kończą nawet na 50, czy 60 tysiącach za jedną
ofertę i uprzedzając: Nie są to liczby wyssane z palca.
Na przykład ... sławny Gary Bencivenga stawia klientom sprawę jasno:
"Moje honorarium za ten projekt, to 100 tysięcy dolarów, albo
25 tysięcy z góry plus 5% z zysków ze sprzedaży produktu, dla
którego będę pisać ofertę."
Joe Vitale z kolei kasuje średnio $12,500 do $25,000 za napisanie oferty.
I 50 do 60% czasu na jej tworzenie copywriterzy poświęcają nagłówkowi, ponieważ on dyktuje ton,
motyw i koncepcję całego tekstu.
Chcąc zmienić motyw, trzeba zmienić nagłówek ... i pisać wszystko od nowa.
Oznacza to, że nagłówek w ofercie wart jest 6-28 tysięcy dolarów, co w przeliczeniu na polską
walutę wynosi 17-142 tysięcy złotych.
Kupa forsy.
Ty―dzisiaj: Możesz mieć te skuteczne nagłówki bezpłatnie i zawsze pod ręką ― dostosowane
wprost do Twoich produktów i usług.
Skompletowałem je dla zainteresowanych (na przykład Twojej konkurencji) i stworzyłem
publikację z kolekcją najsilniejszych nagłówków z 97 światowej-klasy ofert reklamowych:
Ł ę
u k a s z : P o p r o s t u d z i k i.”
627300302.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin