ZAGADNIENIA ORGANIZACYJNE
ZADANIA
FORMY REALIZACJI
TERMIN
SPOSÓB DOKUMENTOWANIA
Poznanie procedury awansu zawodowego.
· Analiza przepisów dotyczących awansu zawodowego.
· Opracowanie planu rozwoju zawodowego.
sierpień/wrzesień
2009
· Wniosek o rozpoczęcie stażu
· Zaświadczenie ukończenia szkolenia
· Plan rozwoju zawodowego
Dokumentowanie realizacji planu rozwoju zawodowego.
· Gromadzenie materiałów i dokumentów potwierdzających realizację planu: zaświadczenia, scenariusze, itp.
cały okres stażu
· Zgromadzone dokumenty
Podsumowanie pracy za okres stażu.
· Przygotowanie sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego.
maj 2012
· Sprawozdanie
ZADANIA WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA MENiS
WYMAGANIE § 8 UST. 2 PKT. 1
Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy szkoły, a w przypadku nauczycieli, o których mowa w art., 9e ust. 1-3 Karty Nauczyciela – uzyskanie pozytywnych efektów w zakresie realizacji zadań odpowiednio na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich, w związku z zajmowanym stanowiskiem lub pełnioną funkcją.
Doskonalenie kompetencji zawodowych.
· Wzbogacenie wiedzy i umiejętności poprzez:
-udział w szkoleniach, kursach, warsztatach.
-uczestniczenie w szkoleniach Rady Pedagogicznej
· Studiowanie literatury fachowej i czasopism dla nauczycieli.
okres stażu
na bieżąco
· Zaświadczenia z ukończonych form doskonalenia
· Bibliografia, opis działań
Praca w zespołach zadaniowych opracowujących dokumentację szkolną.
· Udział w pracach zespołu opracowującego plan działań wychowawczych i plan działań profilaktycznych.
· Udział w pracach Zespołu Wychowawców.
· Udział w pracach Zespołu matematyczno – przyrodniczo – informatycznego.
VIII/IX
każdego roku
· Dokumentacja
· Sprawozdania.
Realizacja zadań opiekuńczo – wychowawczych.
· Pełnienie funkcji wychowawcy klasy.
· Współpraca z pedagogiem szkolnym w rozpoznawaniu i rozwiązywaniu trudności dydaktyczno - wychowawczych.
2009-2012
wg potrzeb
· Dokumentacja wychowawcza
· Potwierdzenie pedagoga.
Diagnozowanie osiągnięć uczniów.
· Udział w projekcie edukacyjnym „Lepsza szkoła” organizowanym przez GWO z matematyki.
· Przeprowadzanie badania wiedzy i umiejętności z informatyki na koniec roku szkolnego.
czerwiec każdego roku
· Zaświadczenie
· Analiza wyników, wnioski do pracy, podjęte działania.
Przygotowanie i przeprowadzenie konkursów przedmiotowych.
· Przygotowanie i przeprowadzenie międzyszkolnego konkursu informatycznego.
· Przeprowadzenie w szkole Międzynarodowego Konkursu Kangur Matematyczny.
· Przeprowadzenie w szkole Międzynarodowego Konkursu Oxford.
II semestr każdego roku
marzec
listopad
· Potwierdzenie dyrektora
· Przygotowane materiały
Pełnienie funkcji opiekuna Samorządu Uczniowskiego.
· Opracowanie harmonogramu pracy Samorządu Uczniowskiego.
· Przygotowanie imprez szkolnych przez Samorząd Uczniowski.
rok szkolny 2009/2010
· Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
· Sprawozdanie z działalności
· Scenariusze
WYMAGANIE § 8 UST. 2 PKT 2
Wykorzystywanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej
Organizacja warsztatu pracy przy użyciu technik komputerowych.
· Przygotowywanie materiałów dydaktycznych, dokumentów szkolnych, dyplomów, scenariuszy, dokumentacji związanej z awansem zawodowym, itp.
· Korzystanie z programów edukacyjnych i Internetu.
katja11