spr_klasa_1 (2) juka.pdf
(
1826 KB
)
Pobierz
klasa_1.indd
Sprawdzian zintegrowany
dla klasy pierwszej
Plan wynikowy
Ocena wykonanego sprawdzianu
Ocenianie postępów i osiągnięć edukacyjnych ucznia wymaga od Nauczyciela dużego
doświadczenia oraz rzetelności w celowo prowadzonej obserwacji uczniów. Warto przypo−
mnieć, że wszystkie planowane czynności powinny być poprzedzone
diagnozą
umiejętności,
wiadomości i zachowań uczniów.
Sprawdzian zawiera
plan wynikowy,
wykorzystujący wiedzę i umiejętności z dziedziny pomiaru
dydaktycznego. Do projektowanych osiągnięć uczniów określono kategorie celu sformułowane przez
prof. Bolesława Niemierkę.
Taksonomia ABC
Kategoriom celu przypisano poziomy wymagań, czyli stopień trudności z punktu widzenia
ucznia. Poziomy wymagań mają charakter dwustopniowy, wyodrębniono w nich poziom pod−
stawowy (P) i rozszerzony (R).
W przyjętej koncepcji sprawdzania osiągnięć edukacyjnych uczniów, opartej na planowa−
niu wynikowym, zawarto zadania o różnym stopniu trudności, starając się uwzględnić
uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zakłada się, że podczas przeprowadzania
sprawdzianu polecenia do zadań będzie czytał uczniom Nauczyciel.
Sprawdzian pochodzi z publikacji Wydawnictwa JUKA-91
Świat ucznia. Sprawdziany zintegrowane dla klasy pierwszej,
Warszawa 2005
Sprawdzian „Królowa Wiosna” – plan wynikowy
JUKA-91
2
Królowa Wiosna
3
JUKA-91
JUKA-91
4
5
JUKA-91
Plik z chomika:
stepniaczek
Inne pliki z tego folderu:
spr_klasa_1 (2) juka.pdf
(1826 KB)
Test muzyczny.doc
(51 KB)
Test o Unii Europejskiej.doc
(24 KB)
ZINTEGROWANY SPRAWDZIAN WIADOMOŚCI DLA UCZNIÓW KOŃCZĄCYCH KLASĘ I.htm
(57 KB)
Inne foldery tego chomika:
1 - płyty spakowane
100 ćwiczeń i zabaw na deszczowe dni - książka
11 XI - Święto Odzyskania Niepodległości
12 miesięcy kolorowanka
A to Polska właśnie
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin