Huna - talenty podświadomości.txt

(5 KB) Pobierz
Huna - talenty pod�wiadomo�ci
(Dzia� Huna)

Kolejnym etapem do poznania ni�szego Ja b�dzie poznanie jego umiej�tno�ci, o kt�rych ju� wcze�niej wspomina�em. S� one niezb�dne do stworzenia skutecznej modlitwy do wy�szego Ja. Owe zdolno�ci dziel� si� na trzy podstawowe : 

-Zdolno�� odczuwania promieniowania pochodz�cego od rzeczy, obiekt�w lub substancji - promieniowa� niepostrzegalnych przez normalne narz�dy zmys��w. 

-Zdolno�� przyczepiania si� do os�b lub rzeczy, z kt�rymi ju� raz nawi�zany zosta� kontakt, niewidzialnymi ni�mi z substancji aka lub ektoplazmy cia�a widmowego ni�szego Ja. Kontakt z rzeczami, przedmiotami lub osobami nawi�zujemy w�wczas gdy je dotykamy, widzimy lub s�yszymy. Gdy kontakt ten powsta� ju� raz, niewidoczna ni� widmowa ��czy dan� osob� z przedmiotem i przez pewien czas zachowuje trwa�o��; przylega ona w obr�bie splotu s�onecznego do cia�a widmowego. Charakterystyczn� cech� ni�szego Ja jest mo�liwo�� wypust�w, wyci�gania si� substancji widmowej; takie wypusty nazywamy "palcem". Gdy powstanie ni� kontaktowa, ni�sze Ja mo�e pod��a� po niej swoim palcem i w ten spos�b nawi�za� powt�rny kontakt z przedmiotem lub osob� znajduj�cymi si� na ko�cu nici. Za ka�dym razem jak ni�sze Ja jej u�ywa, ni� ta staje si� mocniejsza i trwalsza i �atwiej mo�na po niej pod��a�... 

       Trzecia utajona zdolno�� ni�szego Ja objawia si� w dw�ch sposobach u�ywania wytworzonej nici widmowej. 
a) Gdy zostanie ju� wysuni�ty palec aka, aby pod��a� po wytworzonej nici, zabiera on ze sob� cz�� duplikat�w narz�d�w zmys��w, duplikat�w z substancji widmowej. (Gdy umieramy i �yjemy po �mierci w cia�ach widmowych, wszystkie nasze narz�dy zmys��w s� w nich zdublowane; tak wi�c widzimy, s�yszymy, czujemy zapach, smak, dotyk tak samo jak podczas �ycia w ciele fizycznym. Przy "podr�ach astralnych", ca�e cia�o widmowe cz�sto wysy�ane jest do odleg�ych miejsc i tam pos�uguje si� zmys�ami tak samo, jakby znalaz�o si� tam cia�o fizyczne). Pomimo, �e wyci�gni�ty palec aka jest tylko malutk� cz�stk� cia�a widmowego, mo�e on korzysta� ze wszystkich pi�ciu zmys��w, aby odbiera� wra�enia od obiekt�w, z kt�rymi wchodzi w kontakt. Te czuciowe wra�enia przesy�ane s� wzd�u� ��cz�cego (pogrubionego czy wzmocnionego) palca �redniemu Ja do oceny i os�du. Wra�e� tych nie przekazuje jednak ni�sze Ja w normalny spos�b przez fizyczne narz�dy zmys��w, a wi�c przez oczy, uszy itd., lecz raczej w formie wspomnie� o tych wra�eniach. Na przyk�ad gdy odes�ane zostaj� wra�enia jakiego� przedmiotu, jawi� si� nam bardziej jako wyobra�enie ni� jako rzeczywisto�� - jak jeden ze stu obraz�w my�lowych, kt�re mo�emy wywo�a� w "mgnieniu oka". 
b) Drugie zastosowanie trzeciej umiej�tno�ci polega na mo�liwo�ci przekazywania wra�e� wzd�u� ��cz�cego sznura lub palca aka, w obu kierunkach. Wra�enia odebrane z zewn�trz ni�sze Ja mo�e przekazywa� nie tylko w kierunku swojego �redniego Ja, lecz r�wnie� w drug� stron�. Jednak w tym celu prawdziwe cielesne wra�enia zmys�owe, takie jak �wiat�o, d�wi�k czy smak, musz� by� przekszta�cone w kszta�ty my�lowe, aby mo�na je by�o wydoby� z pami�ci. S� to malutkie wra�enia odci�ni�te na mikroskopijnych fragmentach substancji widmowej. Wiele takich fragment�w ��czy si� w grono podobnych obserwacji i spostrze�e�, kt�re s� konieczne do formu�owania my�li. Przesy�anie gron kszta�t�w my�lowych (zamiast rzeczywistych zmys�owych spostrze�e�) nazywane jest telepati�. 
Nauczenie ni�szego Ja korzystania z jego trzech naturalnych uzdolnie� jest konieczne, poniewa� WSZYSTKIE MODLITWY S� TELEPATYCZNE. Celem tych rozwa�a� jest poznanie metod formu�owania modlitwy tak, by by�a skuteczna. 

Warto tutaj powr�ci� do opisanego wcze�niej �wiczenia z pude�kami do zapa�ek. Mog� teraz w dosy� prosty spos�b opisa� mechanizm dzia�ania tego �wiczenia, kt�re uczy ni�sze Ja wykonywa� poszczeg�lne polecenia. Ot� gdy ju� mamy przed sob� pude�ko, kt�rego zawarto�� chcemy zbada� prosimy ni�sze Ja by to zrobi�o i da�o nam odpowiedz.. 
Ni�sze Ja wtedy przeprowadza nast�puj�ce czynno�ci: 
      Najpierw wysuwa widmowy palec aka, kt�ry bez problemu przebija �cian� pude�ka, poczym dotyka przedmiotu w �rodku sprawdzaj�c czym on jest. Formuje odpowied� w grona my�lowe. 
      Gdy ju� go zidentyfikuje przesy�a wiadomo�� (grona) dalej po przez aka nam (�wiadomo�ci) i przedstawia jako jakie� wra�enie, lub jak to by�o opisane w �wiczeniu jako odpowiedz po przez wahade�ko - tak lub nie. 
      Tutaj chc� opisa� podobne �wiczenie, kt�rego kwesti� przed chwil� poruszy�em - m�wi� tu o tym wra�eniu... Ot� zamiast wahade�ka mo�emy wykorzysta� tylko i wy��cznie nasz umys� i zamiast dostawa� odpowiedz po przez wychylenia, mo�emy poprosi� ni�sze Ja by wysy�a�o nam je po przez obrazy, kt�re my b�dziemy widzie�... We�my wi�c r�ne od siebie przedmioty, kt�re zmieszcz� si� do pude�ek i je tam schowajmy. Nast�pnie pomieszajmy tak by nie wiedzie� w kt�rym co jest. Teraz wyjmijmy r�k� i unosz�c nad pude�kami popro�my ni�sze Ja by sprawdzi�o zawarto�� pierwszego pude�ka, a nast�pnie by przedstawi�a j� za pomoc� obrazu...i tak z ka�dym kolejnym. Najprawdopodobniej pierwsze rezultaty �wiczenia b�d� mierne, albo wcale ich nie b�dzie- ja osobi�cie zawsze mia�em problemy z wizualizacj� obraz�w. Jednak z czasem odpowiedzi b�d� szybsze i ja�niejsze. By� mo�e niekt�rym z Was uda si� to od razu. Du�o zale�y od relacji ni�szego ze �rednim Ja i ich nastawieniem do nauki. Wraz z post�pem mo�na zauwa�y�, �e obrazy, kt�re otrzymujemy nie przedstawiaj� dos�ownie przedmiotu, lecz jego symboliczne wyobra�enie, skojarzenie. Np. zamiast klucza mo�emy ujrze� ca�e drzwi, albo dziurk� w zamku... Trzeba nauczy� si� interpretowa� te skojarzenia, a z czasem same one przejd� na rzecz klarownych i czystych obraz�w. 

Pocz�tki (prawie) zawsze s� najtrudniejsze, wi�c nie wolno si� zra�a� - ka�dy z nas ma ni�sze Ja, ale nie ka�de chce od razu wsp�pracowa�. Trzeba pami�ta� by wszystko dok�adnie sobie wyt�umaczy� i by� cierpliwym a sukces sam przyjdzie... 

A artykule wykorzysta�em fragmenty ksi��ki Maxa Freedoma Longa "Wiedza tajemna w praktyce". 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin