09.03.docx

(11 KB) Pobierz

Misja, wizja, cele organizacji
Misja ogólny cel działania przedsiębiorstwa, główne przesłanie działania, charakteryzuje główny profil działania przedsiębiorstwa oraz wartości. Określa powód istnienia firmy. Określa głównych odbiorców, może określać produkty usługi. Misja może mieć charakter rozbudowany.
Przykładowe misje:
Misja Wolters Kluwer Polska: kompleksowa oferta Wolters Kluwer Polska przedstawiana jest klientom za pośrednictwem wspólnego działu marketingu i działu handlowego. Klienci zakupują publikacje, które najlepiej zaspokajają ich potrzeby zawodowe oraz preferencje w odniesieniu do nośników informacji, Wartości: koncentracja na kliencie, innowacyjność, odpowiedzialność, uczciwość, praca zespołowa, tworzenie wartości. 
Misja SGH: nauczanie, wychowywanie, przekazywanie najnowszej wiedzy, umiejętności, rzetelnej pracy, uczelnia kształci, prowadzi badania naukowe. Uczelnia współdziała z innymi organizacjami, stara się jak najlepiej tworzyć środowisko naukowe. 
Cele organizacji: horyzont czasowy, określić w sposób konkretny(np. zwiększenie udziału w rynku o 5%, utworzenie nowego oddziału sprzedaży)

Produkcja garmażeryjna
nazwa: korona
grupa docelowa rodziny, zapracowane osoby, które nie maja czasu zrobić obiadu, studenci, pracownicy biurowi, osoby dbające o ekologie
wartości żeby było smacznie jak u mamy, tradycyjne metody produkcji, tanio, EKOPIEROGI!
Cele: utworzenie nowego zakładu w ciągu dwóch lat, zwiększenie liczby odbiorców do 200 sklepów w ciągu roku poprzez zatrudnienie przedstawicieli handlowych, wymiana samochodów rozwożących towar na nowe w ciągu 5 lat, pełne zautomatyzowanie produkcji w ciągu 10 lat








 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin