spis treści.docx

(14 KB) Pobierz


Temat pracy:   

Rola i zadania podstawowych środowisk wychowawczych w oprocesie nauczania dzieci szczególnie uzdolnonych

 (96 str.)
Spis treści / plan pracy:
Wstęp .......... 3

Rozdział I
Identyfikacja dzieci zdolnych przprzez rodziców i i ch cechy szczególne.......... 5
      1. Cechy dziecka zdolnego .......... 7
      2. Wybitne zdolności a osobowość uczniów zdolnych .......... 11
      3. Rozwój emocjonalny i społeczny osób zdolnych .......... 16

Rozdział II
Wpływ szkoły na osiągnięcia dzieci zdolnych.......... 21
      1. Praca z uczniami zdolnymi w polskich szkołach .......... 23
      2. Rola nauczyciela w tworzeniu warunków edukacji dzieci zdolnych .......... 27
      3. Formy i metody pracy z uczniami zdolnymi .......... 34
      4. Metody pracy stosowane w przedszkolu a dziecko zdolne .......... 42
      5. Biblioteka jako pomoc dla uczniów uzdolnionych .......... 46

Rozdział III
Wspieranie zdolności uczniów przez rodziców i rodzeństwo 
      1. Relacje dziecka szczególnie zdolnego z rodziną .......... 49
      2. Współpraca rodziców z nauczycielami a dzieci zdolne .......... 53
      3. Znaczenie pracy i nauki domowej .......... 56

Rozdział IV
Metodologia badań własnych 
      1. Przedmiot i cel przeprowadzonych badań własnych .......... 60
      2. Problemy badawcze .......... 62
      3. Hipotezy robocze .......... 65
      4. Metody, techniki i narzędzia badawcze .......... 67
      5. Zmienne i wskaźniki .......... 70
      6. Zakres i teren badań .......... 72
      7. Etapy postępowania badawczego .......... 73

Rozdział V
Analiza wyników badań własnych 
      1. Charakterystyka badanych .......... 76
      2. Znaczenie pracy nauczycieli w oczach uczniów -analiza ankiety .......... 78
      3. Rozmowa z nauczycielami -analiza wywiadu .......... 80
      4. Wnioski i uogólnienia z badań .......... 83

Zakńcznie .......... 84
Biblografia .......... 85
Spis tabel i wykresów .......... 92
Kwestonariusz ankiety .......... 93
Kwestionariusz wywiadu .......... 95

Zgłoś jeśli naruszono regulamin