Wymiana zepsutego dysku w ramach gwarancji firmy Seagate.pdf

(1691 KB) Pobierz
Microsoft Word - Wymiana zepsutego dysku w ramach gwarancji firmy Seagate
Wymiana zepsutego dysku w ramach
gwarancji firmy Seagate.
Wstęp
Tutorial ten powstał, żeby oszczędzić niektórym kupującym straty czasu i nerwów do niektórych
sprzedawców sprzętu, szczególnie w sytuacji, gdy dysk został kupiony na Allegro, w sklepie
wysyłkowym, ktoś zapomniał dowodu zakupu, zniszczył się, firma "KRZAK inc." wyparowała itp.
itd. Ogólnie problemów mogą być setki.
Czasem przychodzi moment, że Nasza Barracuda odmawia szanownej współpracy, wtedy z pomocą
przychodzi nam producent, udzielając na swoje napędy 3-5 lat bezpośrednej gwarancji.
Od czego zacząć?
Wchodzimy na stronę producenta www.seagate.com :
342042922.002.png
Od razu w lewym górnym rogu zmieniamy język serwisu na polski (będzie nam się łatwiej połapać)
:
Następnie przechodzimy w zakładkę "WSPARCIE" :
342042922.003.png
Wybieramy "Pomoc w zakresie gwarancji i zwrotów" :
Następnie klikamy na "Dokonaj zwrotu dysku jako gosc" :
342042922.004.png
Pojawia Nam się narzędzie sprawdzające stan gwarancji urządzenia. Jeśli mamy więcej niż jeden
dysk, klikamy na "Dodać kolejny produkt?"
Pojawia się kolejna rubryka :
342042922.005.png
Po wstępnej konfiguracji i zapoznaniu się, podajemy modele napędów, ich numery seryjne,
[WAŻNE] zaznaczamy kraj, do którego produkt ma zostać odesłany (po realizacji gwarancji,
w Naszym przypadku Polska!) , następnie wpisujemy kod z obrazka i zatwierdzamy "Wyślij" :
Pojawia się strona z dokładną informacją na temat gwarancji i zgłoszonych produktów, klikamy
"Dalej" :
342042922.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin