Mydełka
Streszczenie
Cel
Forma pracy
Typ
Uczestnicy
Materiały
Czas trwania
Procedura
Dwóch ochotników odczytuje korespondencję gościa hotelowego z pracownikami hotelu.
Ukazanie, jak w wyniku nieprzemyślanych działań i braku porozumienia można – mimo najlepszych chęci – doprowadzić klienta do wściekłości.
Praca w całej grupie.
Ćwiczenie pobudzające.
Przełamywanie lodów.
Pracownicy zajmujący się obsługą klienta.
Dwa egzemplarze formularza „Mydełka”.
10 minut lub więcej, w zależności od potrzeby.
1. Poproś, aby dwie osoby zgłosiły się na ochotnika. Ochotnicy powinni usiąść twarzami do grupy. Daj każdemu z nich egzemplarz formularza „Mydełka”. Niech pierwszy z ochotników odczytuje listy gościa hotelowego (wydrukowane pismem prostym), a drugi –– pracowników hotelu (wydrukowane kursywą).
2. Życz wszystkim dobrej zabawy.
© Copyright by Graham Roberts-Phelps 2000. Authorized translation from the English language edition published by Gower Publishing Limited
© Copyright for the Polish edition by Oficyna Ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych Sp. z o.o. 2003
atavm