formularz_wprowadzania_zmian_w_projekcie.rtf

(47 KB) Pobierz
FORMULARZ WPROWADZANIA ZMIAN W PROJEKCIE REALIZOWANYM W RAMACH DZIAŁANIA …

FORMULARZ WPROWADZANIA ZMIAN W PROJEKTACH REALIZOWANYCH W RAMACH DZIAŁAŃ 2.1, 2.3 I 2.4 ZPORR

 

1.       Wszelkie zmiany w projekcie muszą być zgłoszone nie później niż na 1 miesiąc przed jego zakończeniem.

2.       Wszelkie zmiany wymagają zgłoszenia w formie pisemnej wraz z wyszczególnieniem zmian oraz ich każdorazowym uzasadnieniem.

3.       Brak sprzeciwu Beneficjenta Końcowego [Instytucji Wdrażającej] w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Beneficjenta Końcowego [Instytucję Wdrażającą] informacji o zmianie oznacza przyzwolenie na dokonanie zmiany (za wyjątkiem sytuacji określonych w umowie o dofinansowanie projektu oraz wprowadzania nowych podkategorii do budżetu projektu).

4.       Beneficjent Końcowy [Instytucja Wdrażająca] może wyrazić sprzeciw w stosunku do każdej zgłoszonej zmiany.

5.       Beneficjent Końcowy [Instytucja Wdrażająca] akceptuje jedynie zmiany uzasadnione i niezbędne dla prawidłowej realizacji projektu. Beneficjent Końcowy [Instytucja Wdrążająca] powinien zawsze rozważyć zasadność wprowadzenia zmiany, wziąć pod uwagę przesłanki, które miały wpływ na wybór projektu do realizacji, jak również rozważyć wpływ zmiany na rezultaty projektu. Szczególnie każdorazowe zwiększenie wydatków związanych z personelem projektu wymaga uważnego przeanalizowania danego przypadku i wyrażenia zgody przez Beneficjenta końcowego [Instytucję Wdrażającą] na dokonanie zmiany.

6.       Wszelkie zmiany w projekcie odnoszą się do pierwszej zaakceptowanej wersji wniosku.

 

1. DATA ZGŁOSZENIA ZMIANY

 

2. NAZWA OSTATECZNEGO ODBIORCY

 

3. NEMER PROJEKTU

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. RODZAJ ZMIANY

 

Np.: zmiana w budżecie projektu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. PRZYCZYNY/UZASADNIENIE WPROWADZENIA ZMIANY

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. OPIS  ZMIANY

6.1 PRZED  ZMIANĄ:

 

6.2  PO  ZMIANIE:

 

 

 

 

 

 

 

 

7. PUNKTY WE WNIOSKU, KTÓRE ULEGŁY ZMIANIE:

a)

 

b)

 

8. ZAŁĄCZNIKI, KTÓRE ULEGŁY ZMIANIE:

a)

 

b)

 

9. EFEKTY WPROWADZENIA ZMIAN:

 

 

 

 

 

 

10. JAKIE MOGĄ BYĆ SKUTKI NIE WPROWADZENIA ZMIANY:

 

 

 

 

 

 

11. TERMIN WPROWADZENIA ZMIAN

 

12. DATA I PODPIS KIEROWNIKA PROJEKTU:

 

 

 

 

13. ZAŁĄCZNIKI DO FORMULARZA:

 

 

 

 

 

a)

b)

c)

d)

e)

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin