00:00:00:POGODA NA MI�O�� 4x13|FOTKA 00:00:01:T�umaczenie: JoeBlack. 00:00:12:/Zastanawia�e� si� kiedy� w jakim czasie,|/twoje �ycie mo�e ulec zmianie? 00:00:17:/Jaka miara wystarczy, aby to si� sta�o. 00:00:23:/Czy s� to cztery lata, jak d�ugo�� liceum? 00:00:26:/Jeden rok... 00:00:27:/i osiem tygodni, jak trasa koncertowa? 00:00:31:/Czy twoje �ycie mo�e si�|/zmieni� w ci�gu miesi�ca... 00:00:34:/albo tygodnia... 00:00:35:/albo jednego dnia? 00:00:38:/Zawsze si� spieszymy... 00:00:40:/�eby dorosn��... 00:00:42:/�eby p�j�� w r�ne miejsca. 00:00:45:/Kiedy jeste� m�ody... 00:00:48:/jedna godzina... mo�e wszystko zmieni�. 00:00:56:Jak si� dzi� czujemy, maturzy�ci? 00:00:58:Kto� si� obudzi� w ciuchach z poprzedniej|nocy, ci�gle pijany i z zawrotami g�owy? 00:01:05:Ktokolwiek? 00:01:07:Wi�c to tylko ja. 00:01:11:Ostatnia noc, by�a noc� Uno... 00:01:15:w moim domu. 00:01:16:By�a to krwawa �a�nia, ale nie b�d�|teraz z wami o tym dyskutowa�. 00:01:20:Wi�c nie b�dziemy. 00:01:23:Ale pozw�lcie, �e zadam wam pytanie. 00:01:28:W dzisiejszych czasach|zaj�cia maj� jakie� znaczenie? 00:01:30:/Czy jest to tylko 15 minutowy obowi�zek, 00:01:33:stworzony, �eby�cie dostali stopnie|i mogli p�j�� na studia albo do pracy? 00:01:37:Ktokolwiek? 00:01:40:Je�li powiemy "tak", to dostaniemy oceny|i b�dziemy mogli i�� w �wiat? 00:01:47:Mouth, jednym s�owem opisz,|jak postrzega ci� klasa. 00:01:54:Wspania�y? 00:01:57:Naprawd�? 00:02:00:Powiedzmy, �e jest pi�� uniwersalnych s��w,|okre�laj�cych ka�dego licealist�. 00:02:05:Powiedzmy: atleta, 00:02:07:kr�lowa balu, 00:02:14:kujon, 00:02:19:/samotnik 00:02:22:i? 00:02:23:Zdzira? 00:02:31:PRZYJACIELSKI 00:02:33:Bior�c pod uwag�, �e "wspania�y" to nie|kategoria, Shelly, opisz Moutha. 00:02:39:Nie znam go za dobrze. 00:02:43:Chyba mi�y. 00:02:45:Mi�y? To chyba|podchodzi pod "przyjacielski". 00:02:48:Ale od kiedy "przyjacielski" nie znaczy|"przyjacielski", to Mouth jest zdzir�. 00:02:52:Wybierz co� spo�r�d pozosta�ych czterech. 00:02:58:Chyba kujon. 00:03:00:/Kujon? 00:03:02:Witaj w klubie, Mouth. 00:03:03:Dobra, klaso. 00:03:06:Nathan, pi�� do wyboru. 00:03:07:Atleta. 00:03:09:Atleta. 00:03:11:Kr�lowa balu. 00:03:13:Przyjacielska. 00:03:17:Kr�lowa balu. 00:03:18:Dajcie spok�j, jestem samotnikiem. 00:03:20:Jasne, samotna cheerleaderka|umawiaj�ca si� z atlet�. 00:03:23:Bez urazy, ale ja jestem samotnikiem. 00:03:25:Ty jeste� kr�low� balu. 00:03:27:/Czy wam to si� podoba, czy nie,|/jeste�cie tym, kim widzi was klasa. 00:03:31:/Ale dobra wiadomo��. 00:03:33:Wkr�tce to si� zmieni. 00:03:35:Bo nied�ugo p�jdziecie w �wiat|i b�dziecie mogli to wymaza�. 00:03:42:/Wszystkie te plakietki. 00:03:44:/Dla niekt�rych|/z was ukrycie tego, b�dzie �wietne. 00:03:49:A dla niekt�rych... 00:03:51:nie tak �wietne. 00:03:53:Ale liczy si� to,|�e wiecie kim naprawd� jeste�cie. 00:03:57:I wiecie, jak �wiat ma was postrzega�. 00:04:00:Byli�cie razem przez cztery lata? 00:04:07:Jak na drugie imi� ma Lucas? 00:04:09:Eugene. 00:04:10:/Przepraszam. 00:04:13:Przepraszam. 00:04:14:Jak na nazwisko ma Glenda, Lucas? 00:04:21:Nie wiem. 00:04:23:Przepraszam. 00:04:26:Ka�dy po tej stronie, napisze na kartce|swoje imi� i wrzuci do czapki Nathana. 00:04:31:Szybko. 00:04:32:Ka�dy po tej stronie, wylosuje imi�. 00:04:36:Imi�, kogo wylosujecie, 00:04:38:ten kto� sp�dzi z wami reszt� lekcji. 00:04:44:Mo�e dowiemy si�, czy 15 minut ma znaczenie? 00:04:49:Podawajcie sobie czapk�. 00:04:54:/Kogo masz, Shelly? 00:05:02:/Karma to zabawna rzecz, prawda? 00:05:12:Kocham karm�. 00:05:27:Mam Chase'a. 00:05:37:/Dobierzecie si� w pary.|/Mo�ecie opu�ci� klas�, ale nie szko��. 00:05:42:Przy drzwiach znajdziecie aparaty. 00:05:43:Na koniec lekcji, ka�dy z was|ma zrobi� zdj�cie swojego partnera. 00:05:48:To zdj�cie b�dzie pokazywa�o, jak ich widzicie. 00:05:51:To zdj�cie znajdzie si� po wsze czasy w kronice. 00:05:56:Dla niekt�rych z was to okazja|na zmian�, zaczynaj�c od dzisiaj. 00:06:01:Musimy si� zmienia�? Bo my�l�,|�e wi�kszo�� uwa�a mnie za odjazdow�. 00:06:08:/Mo�e tak. 00:06:09:Ale pan Miller uwa�a ci� za |dziewczyn�, kt�ra zawala rachunki. 00:06:15:/Bierzcie aparaty i wychod�cie.|/Do aparatu do��czona jest lista instrukcji. 00:06:19:Na koniec lekcji chc� wiedzie�, co si�|dowiedzieli�cie o swoim partnerze. 00:06:23:Macie 15 minut. Id�cie. 00:06:35:Chyba utkn�a� z kujonem. 00:06:38:Dobra, Haley. Zawrzyjmy uk�ad. 00:06:40:Dop�ki przedwcze�nie nie|urodzisz, b�dzie spoko. 00:06:43:Nie kapuj�. 00:06:45:- Jestem Lucas.|- Scott. Przynajmniej ja znam twoje nazwisko. 00:06:49:To prawie jak aukcja,|kiedy ca�owali�my si� o p�nocy. 00:06:52:Godzina ci�gle m�oda. 00:06:55:Je�li chodzi o te rachunki... 00:07:08:Przepraszam, �e nie zna�em twojego nazwiska. 00:07:11:Mogliby�my... wykona� to zadanie? 00:07:16:Pierwsze na li�cie to... 00:07:19:"Podziel si� ze swoim|partnerem czym� osobistym." 00:07:23:Na nazwisko mam Farrell. 00:07:25:Czy to wystarczaj�co osobiste? 00:07:34:M�g�by� mnie wys�ucha�? 00:07:36:Przez przypadek zapomnia�a� mi|powiedzie�, �e siedzisz z rachunk�w, 00:07:39:kiedy zacz�a� mnie uczy�... rachunk�w? 00:07:42:Jakim cudem dosta�a� t� pi�tk�? 00:07:45:To skomplikowane, uwierz mi. 00:07:48:Uwierzy� ci. 00:07:49:Ju� to zrobi�em, a teraz dowiaduj� si�... 00:07:52:�e moja korepetytorka jest|ode mnie gorsza z rachunk�w. 00:07:56:To d�uga historia. 00:07:58:To nie opowiadaj mi kolejnej historii. 00:08:00:Powiedz mi prawd�. 00:08:02:Jeste� w stanie to zrobi�? 00:08:10:Chod�. 00:08:12:/Nie powinna� tak os�dza� ludzi. 00:08:15:Nazwa�a� mnie kujonem. 00:08:18:To by�a jedyna kategoria, kt�ra pasowa�a. 00:08:20:- Najpierw nazwa�am ci� mi�ym.|- Sk�d wiesz, �e jestem mi�y? Mo�e nie jestem. 00:08:24:Najwidoczniej. 00:08:28:Mamy powiedzie� sobie co� osobistego. 00:08:32:Na przyk�ad... 00:08:34:Na drugie imi� mam Leonardo, po moim dziadku. 00:08:38:To chyba troch� kujonowate. 00:08:41:Jasne.|To naprawd� bardzo osobiste. 00:08:45:A ty na pewno powiesz mi co� prawdziwego. 00:08:48:To tylko zadanie. 00:08:55:Zanim za�o�y�am "Czystych nastolatk�w", 00:08:59:by�am w powa�nym zwi�zku|z ch�opakiem z letniego obozu. 00:09:03:To by�o ca�kiem powa�ne, a potem... 00:09:07:do ko�ca wakacji nie mogli�my si� widywa�. 00:09:10:Moi rodzice nie pozwalali mi z nim rozmawia�. 00:09:17:Ale wiedzia�am, �e go|zobacz�, gdy wr�c� do szko�y. 00:09:23:W noc przed rozpocz�ciem|roku, nie mog�am zasn��. 00:09:34:To jest miejsce, w kt�rym sta�am,|gdy go wreszcie zobaczy�am. 00:09:38:Z jego now� dziewczyn�. 00:09:42:/Spojrza� na mnie. 00:09:44:Spojrza� prosto na mnie,|a potem bez s�owa odszed�. 00:09:50:To by� koniec. 00:09:57:To by�a chwila, w kt�rej|pomy�la�am o "Czystych nastolatkach". 00:10:04:Jak m�wi�e�, nie|powiedzia�am nic prawdziwego. 00:10:16:/Ci�arna dziewczyna na dachu. 00:10:19:Mieli�my uk�ad. 00:10:20:- �adnych przedwczesnych dostaw.|- W porz�dku. 00:10:22:Pokochasz ten widok, jest ekstra. 00:10:28:Ten widok jest naprawd� ekstra. 00:10:31:Widzisz tamt� fabryk�? 00:10:34:Pewnie b�d� tam pracowa� po uko�czeniu liceum. 00:10:38:Sze�� razy w tygodniu, na drug� zmian�. 00:10:42:Mamy powiedzie� sobie co� osobistego, tak? 00:10:49:Ja zaczn�. 00:10:51:Czeka tam na mnie praca,|je�li nie dostan� stypendium. 00:10:56:Tak si� nie stanie, Skills. 00:11:00:Czuj� to. 00:11:02:- Ciesz� si�, �e jeste� taka pewna.|- Dziecko kopie. Czuj� to. 00:11:09:To jak pokaz stepowania. 00:11:12:To co� osobistego, prawda? 00:11:19:Czyli mia�am racj�, co do rozbierania. 00:11:21:M�ska szatnia. 00:11:22:Pod��am tylko za zadaniem. 00:11:24:Widzisz t� �aweczk�? 00:11:27:Tego lata, kiedy zdecydowa�em si�|na oddanie �ycia grze, 00:11:30:m�j tata powiedzia�, �e jestem za|chudy, �eby by� dobrym graczem. 00:11:33:Powiedzia�, �e nie jestem|wystarczaj�co twardy i silny. 00:11:36:�eby udowodni�, �e si� myli,|sp�dza�em tutaj ka�dy dzie�. 00:11:40:By�o tutaj strasznie gor�co, ale|nie mog�em pozwoli�, �eby mia� racj�. 00:11:43:Gniew motywuje. 00:11:45:Gniew i natchnienie. 00:11:49:Za ka�dym razem, gdy podnosi�em|nast�pne 10 kg, nakre�la�em dwie litery. 00:11:53:Zobaczmy. 00:11:56:PS. 00:11:58:Tego samego lata, zacz�li�my ze sob� chodzi�. 00:12:01:By�o nam razem dobrze, prawda? 00:12:05:Podaj mi r�k�. 00:12:08:Chc�, �eby� to poczu�. 00:12:11:Jezu, co si� sta�o? 00:12:13:Z�ama�am ten palec, wal�c w co�,|po naszym kolejnym rozstaniu. 00:12:18:By�o nam razem okropnie. 00:12:20:Wiem, ale mia�em nadziej�, �e zapomnia�a�. 00:12:26:Nie kapuj�. Powinny�my zrobi�|rzeczy z listy, a potem zdj�cie? 00:12:30:Taki jest plan. 00:12:31:Ju� zrobi�am sobie zdj�cie|do kroniki i wysz�am bosko. 00:12:35:To nie takie zdj�cie.|To i tak nie ma znaczenia... 00:12:38:bo to zadanie powoduje, �e chc� si� zjara�. 00:12:42:Powa�nie. 00:12:43:Nie s�uchasz. 00:12:45:To zadanie... 00:12:47:powoduje, �e chc� si� zjara�. 00:12:58:Mia�am kopi� klucza i ukrad�am sprawdzian. 00:13:02:To �wietnie, Brooke.|Co� jeszcze? 00:13:06:Nie wierz� w "Czystych nastolatk�w".|Zosta�am ze wzgl�du na ciebie. 00:13:11:To jedyna rzecz, co do kt�rej nie k�ama�am. 00:13:14:Moje uczucia do ciebie. 00:13:17:Teraz to nie ma znaczenia, prawda? 00:13:29:Chcesz zacz�� od pocz�tku? 00:13:33:Przepraszam, �e ci� os�dza�am. 00:13:35:Wygl�dasz na naprawd� mi�ego ch�opaka. 00:13:38:Musisz przesta� to powtarza�. 00:13:40:/Czemu? 00:13:41:Bo to cz�� problemu. 00:13:44:Nienawidz� by� mi�ym ch�opakiem. 00:13:46:M�odszym bratem, �wietnym kumplem. 00:13:49:Chocia� raz chcia�bym|by� cho� troch� niebezpieczny. 00:13:53:Nie taki grzeczny. 00:13:59:Co jest nast�pne na li�cie? 00:14:02:"Rozweselcie si�, udaj�c kogo� s�awnego." 00:14:13:To b�dzie �wietne, dziecinko! 00:14:15:Czaruje jak zaczarowany! 00:14:23:Jest spikerem sportowym.|Jest naprawd� s�awny. 00:14:29:/Wygl�dasz znajomo.|Spotkali�my si� wcze�niej? 00:14:36:Jestem kapitan Jack Sparrow. 00:14:40:Moja siostra, ...
iubar