DIAGNOZA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ SZEŚCIOLATKA
PODSUMOWANIE
ROK SZK. 2009/2010
BADANIE 1.
Rozwój
Fizyczny
Psychiczny
Społ.
FUNKCJA
Cechy fizyczne
Sprawność ruchów
Sprawność rąk
Sprawność rysowania
Uwaga
Pamięć
Spostrzeganie wzrokowe
Spostrzeganie słuchowe
Orientacja w otoczeniu
Myślenie
Liczenie
Mowa
Emocje
Kontakty z dziećmi
Badanie 1.
D
*
W
N
Dzieci 6 – letnie z grupy IV charakteryzują się w większości dobrym poziomem rozwoju, który sprzyja powodzeniu w nauce i formowaniu właściwych postaw do dalszego kształcenia.
Diagnoza pozwoliła określić mocne i słabe strony dzieci. Wskazała, którym dzieciom i w jakim zakresie należy pomagać przy ścisłej współpracy z rodzicami.
Rodzice zostali poinformowani o efektach diagnozy wstępnej oraz o zaleceniach do wspomagania i korygowania słabszych stron dziecka.
DIAGNOZA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ 5 – LATKÓW
Miracz