J. Wicher = Marketing Alternatywny (Full 180 str).pdf
(
1418 KB
)
Pobierz
702100733 UNPDF
Niniejszy ebook jest
własnością prywatną
.
Został zakupiony legalnie w serwisie
ZloteMysli.pl
dnia 06.12.2010.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 13.05.2008
Tytuł: Marketing alternatywny
Autor: Jakub Wicher
Wydanie II
ISBN: 978-83-7582-528-2
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Ilustracja na okładce: Jacek Jaśkowiak
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www.ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
PATRONAT MEDIALNY:
Epr.pl to wortal public relations i
komunikacji marketingowej.
Skierowany jest do specjalistów PR i
marketingu odpowiedzialnych za
kontakty z mediami i zajmujących się
budową wizerunku firmy wobec jej
klientów, inwestorów i pracowników.
PRoto.pl jest wortalem tematycznym
poświęconym środowisku public
relations. Informuje o nowościach w
branży, dostarcza praktycznych
wskazówek oraz prezentuje
różnorodne osiągnięcia naukowe z
dziedziny public relations w Polsce i na
świecie.
MediaRun.pl to pierwszy w Polsce
portal internetowy w całości
poświęcony mediom, marketingowi,
reklamie, public relations oraz
Internetowi. W serwisie MediaRun.pl
codziennie publikowane są
najważniejsze wiadomości z branży
medialnej z Polski oraz ze Świata.
Bankier.pl jest czołowym polskim
portalem finansowym. Każdego dnia
dostarcza aktualne informacje
gospodarcze oraz pomaga podejmować
trafne decyzje finansowe.
SPIS TREŚCI
KRÓTKA HISTORIA MARKETINGU ALTERNATYWNEGO
.
..............6
Wygrywają kreatywni
.
..................................................................................................6
Upadek Imperium
.
........................................................................................................7
Wojna Światowa o klienta
.
............................................................................................7
Nowa Era
.
.....................................................................................................................8
Podium w Twoim zasięgu
.
............................................................................................8
Alternatywa
.
..................................................................................................................9
Dwa fronty rynku
.
.........................................................................................................9
Tryumf nowej ery
.
.......................................................................................................10
Zaoszczędzisz mnóstwo, a zyskasz jeszcze więcej
.
......................................................10
MARKA I LANS
.
...............................................................................12
XXI wiek – wiek abstrakcji
.
........................................................................................12
Zarządzanie wartością niematerialną
.
........................................................................13
Podbój świadomości
.
...................................................................................................13
Skuteczna transmisja
.
.................................................................................................14
Aby klient poprosił o dokładkę
.
...................................................................................15
Nie szmery bajery
.
.......................................................................................................15
Zmęczony rynek
.
........................................................................................................16
Znokautuj konkurencję
.
..............................................................................................16
Nie masz czym się wylansować? Żaden problem!
.
......................................................17
Poniesieni przez emocje
.
.............................................................................................18
Ideologia marki
.
..........................................................................................................19
Jak uczynić produkt kultowym?
.
.................................................................................19
Likwidacja przeszkód dla innowacji
.
..........................................................................26
I strzeż się zbyt jasnych gwiazd
.
..................................................................................27
Lansuję się, więc jestem
.
.............................................................................................28
Cement bytów abstrakcyjnych
.
...................................................................................29
Skromni zbierają resztki ze stołu
.
...............................................................................29
Dzieło Twojego życia
.
..................................................................................................30
Zacznij budować swoją markę
.
...................................................................................30
Niezmordowany zapał
.
................................................................................................32
Zysk dla wytrwałych
.
...................................................................................................32
Nigdy nie spoczywaj na laurach
.
.................................................................................33
Wejdź w inne dziedziny
.
.............................................................................................33
MARKETINGOWE FUNDAMENTY
.
.................................................34
Reklama mobilna
.
.......................................................................................................34
Materiały reklamowe
.
.................................................................................................35
Dodatki do strony internetowej
.
.................................................................................36
Sklep internetowy
.
......................................................................................................39
Pozycjonowanie stron internetowych
.
.......................................................................40
Marketing internetowy
.
..............................................................................................43
Dbanie o kontakty z klientami/marketing partnerski
.
...............................................44
Marketing Wirusowy i próby jego kontroli
.
................................................................46
Marka dla młodzieży
.
..................................................................................................48
Przydatne adresy
.
........................................................................................................51
SAMODZIELNE BADANIA RYNKU
.
.................................................55
Zorientuj się, jak wygląda twój rynek
.
........................................................................56
Zbadaj konkurencję
.
...................................................................................................66
Zbadaj swoich klientów
.
..............................................................................................73
Opracowanie ankiet
.
...................................................................................................85
Focus według marketingowych partyzantów
.
............................................................89
A więc?
.
.......................................................................................................................93
BADANIE WIZERUNKU FIRMY
.
.....................................................94
Czym jest wizerunek firmy?
.
.......................................................................................95
Dobór próby
.
...............................................................................................................96
Czym zmierzyć wizerunek?
.
........................................................................................98
Jak „zmierzyć” wizerunek firmy?
.
.............................................................................100
Zbieranie danych z ankiet
.
.........................................................................................101
Wykres wizerunku firmy – profil semantyczny
.
.......................................................104
Jak odczytać wyniki?
.
................................................................................................105
Jak porównać profile swojej firmy i konkurencji?
.
...................................................106
Przeprowadzenie Analizy SWOT
.
.............................................................................108
PUBLIC RELATIONS
.
.....................................................................110
Zarząd Sfery Abstrakcji
.
............................................................................................110
Zabawa w Boga
.
..........................................................................................................111
Nie tylko korumpowanie dziennikarzy
.
.....................................................................111
Kanon narzędzi i technik PR
.
....................................................................................113
Działaj na wyobraźnię klientów
.
................................................................................115
Tożsamość wizualna
.
.................................................................................................116
Biuletyn firmowy
.
......................................................................................................118
Ogłoszenia świąteczne w mediach
.
...........................................................................120
Przekazywanie inwentarza
.
........................................................................................121
Sponsoring inkubatorów branżowych
.
......................................................................123
Pomocna dłoń
.
...........................................................................................................124
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji firmy?
.
..................................................125
Jak wykorzystać dziennikarzy do promocji produktu lub usługi?
.
...........................129
Współpraca z pismami branżowymi oraz serwisami internetowymi
.
.......................131
Wpływ na środowiska opiniotwórcze
.
.......................................................................134
Patronat nad serwisem internetowym
.
.....................................................................135
Wywiady w mediach
.
.................................................................................................138
Wykorzystanie zjawiska Flash Mob/happeningów
.
..................................................139
Pracownicy narzędziem PR
.
......................................................................................144
Obrona przed czarnym pijarem
.
...............................................................................145
„Pismaki & Szmatławce”
.
......................................................................................146
Kłopotliwe fora internetowe
.
................................................................................150
Przydatne adresy
.
......................................................................................................152
TWOJA FIRMA, TWOJA TWIERDZA
.
............................................154
Zbadaj atmosferę w Twojej firmie
.
............................................................................155
Zbuduj pozytywną atmosferę w firmie
.
.....................................................................165
Podstawy rewolucji ducha firmy
.
..............................................................................168
Imprezy integracyjne
.
................................................................................................170
Szkolenia dla pracowników
.
.......................................................................................171
ZAKOŃCZENIE
.
..............................................................................175
Plik z chomika:
Krzysztofbhp
Inne pliki z tego folderu:
Artur Affek - Dzwonisz, Sprzedajesz! (143 str).pdf
(1536 KB)
Anna Jarczyk - Moja Firma (full 134 str).pdf
(763 KB)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy.pdf
(128460 KB)
Pozyskiwanie kapitału - Podstawowe formy i możliwości zdobycia kapitału - T. Nędzi, B. Cegłowski.pdf
(15396 KB)
Skuteczny wniosek - czyli jak wydoić unijną krowę (full 251 str).pdf
(3242 KB)
Inne foldery tego chomika:
BHP
Biznes
Ekonomia
Encyklopedie
Finanse
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin