T��umaczenie i synchro by mordek Najlepiej wsp�gra z wersj�: Nazwa pliku: Green Green ep10[AonE & N!](osloskop.net).avi Rozmiar: 174.7 MB Czas trwania: 23:54 Rozdzielczo��: 640x480 FPS: 23.981 RIP: AnimeOne & Nandeyane! Typ: AVI Dla tych co chc� wiedzie�: za ten sub nie chc� �adnych pieni�dzy i NIE NALE�Y pobiera� �adnych op�at za niego. Je�li ju� tak koniecznie chcesz pom�c to zamiast "dawa�" kas�, po prostu znajd� b��dy w subie i powiedz mi o nich (m�j e-mail: mordek2@wp.pl). <-- Pozdrowienia dla serwisu Osloskop.net, ludzi, kt�rzy siedz� na kanale #osloskop-anime, oraz dla wszystkich grup fansub`erskich, za ich znakomit� prac� (przynajmniej wi�kszo�� grup robi to wspaniale :), w szczeg�lno�ci dla grupy tworz�cej polskie hardsuby - BASAKA. --> /--------------------------------------------------------------------------------------------\ /----------- Prosz�, pod �adnym pozorem, nie kasowa� tego tekstu powy�ej, -------------------\ /--------------------------------------------------------------------------------------------\ 0:00:02:D�wi�k dzwonu mo�na us�ysze� g��boko w samotnych g�rach... 0:00:06:Szko�a, odizolowana od mody i spo�ecze�stwa, jest dla m�czyzn, ostatnim rajem na ziemi. 0:00:13:Niekt�rzy ze strachem... 0:00:15:...niekt�rzy z przywi�zaniem do m�odo�ci... 0:00:18:...wypowiadaj� jej imi�: 0:00:21:[Notatka: Kanenone Gakuen mozna rozumie� jako Akademia - D�wi�k Dzwonu]|Kanenone Gakuen! 0:00:30:[A teraz intro hehe :)] 0:00:53:[Pobudka wcze�nie rano] 0:00:57:[JASNE, trudno tak, codziennie.] 0:01:02:[Twoje serce zaczyna wali� z podniecenia, MO�LIWE!]|<--[Ale im wszystko podskakuje :), niech was kule bij� hehe.]-> 0:01:07:[Nigdy ju� nie b�d� przygn�biona, DZIECINO!] 0:01:13:[Te sny gdzie si� obejmowali�my] 0:01:18:[zostan� k�amstwem chyba �e si� ziszcz�.] 0:01:22:[Ale je�li, b�dziesz patrze� ci�gle w d�.|Nie zauwa�ysz swej WSPANIA�EJ SZANSY!] 0:01:28:[Poka� swoj� odwag�!] 0:01:35:[Popatrz... CH�OPCZE! DZIEWCZYNO!] 0:01:37:[Wyczuwam, nadchodz�ce, fatalne spotkanie.] 0:01:41:[Ten tw�j naturalny zapach...] 0:01:46:[Dlatego... CH�OPCZE! DZIEWCZYNO!|Znajd�my skarb tak szybko jak si� tylko da!] 0:01:51:[Nie wa�ne co b�dzie przed tob�,] 0:01:56:[maszeruj dalej!] 0:02:12:Dawno, dawno temu �y�a para pa�aj�ca do siebie mi�o�ci�. 0:02:20:Ale mi�o�� w tym wieku by�a zakazana... 0:02:24:...to by�a zabroniona mi�o��. 0:02:28:Oboje przysi�gli sobie, �e gdy zrodz� si� ponownie, zn�w b�d� razem... 0:02:32:...w szcz�liwym zwi�zku, na zawsze. 0:02:37:Green Green Episod 10.:|CHAOS W BIBLIOTECE 0:02:44:Przynios�em wasze testy, wi�c podchod�cie i zabierzcie swoje. 0:02:48:Kilku, a moze wielu, osobom nie uda�o si�. 0:02:51:Przy takim tempie, martwi� sie o to jak napiszecie test semestralny. 0:02:54:Jak ktokolwiek mo�e skupi� si� na edukacji w takim �rodowisku? 0:03:02:B�d� si� d�ugo uczy� do egzaminu semestralnego. 0:03:04:[Przez ca�e 12 miesi�cy]|[24 godziny na dob�]|[Sanae-chan]|[Sanae-chan]|[Sanae-chan]|[KOcham ci�!] 0:03:05:Tak! W stosunku do poprzedniego testu, w tym te�cie, mam ocen� wy�sz� o 2%! 0:03:10:Kurde, ja straci�em 4%! 0:03:13:Je�li jeste� m�czyzn�, to nie powiniene� przejmowa� si� jakimi� ma�ymi stopniami i dosta� zero, jak ja! 0:03:18:Ah!|So!|Ko! 0:03:20:Czemu tak lekko bierzecie edukacj�!? 0:03:24:[Notatka: W Japonii, "Zdrowotna" i Fizyczna Edukacja to podstawowe przedmioty w szkole �redniej]|Nie bierzemy tego lekko. Mamy zaufanie �e idzie nam ca�kiem dobrze, odk�d mamy tylko "Zdrowie" [Health] i Wychowanie Fizyczne [W-F]! 0:03:27:W �yciu najwa�niejszymi przedmiotami s� "Zdrowie" i W-F. 0:03:31:[Notatka: Edukacja "Zdrowotna" - fizjologia ludzka, wliczaj�c Wychowanie Seksualne]|Tak w�a�ciwie to nie potrzebujemy W-F`u! Edukacja "Zdrowotna" w zupe�no�ci wystarczy! 0:03:36:Bezczelni! Bezczelni! 0:03:44:Jedyn� osob�, kt�ra mia�a najwy�sz� liczb� punkt�w by�a, Morimura. 0:03:47:Niekt�rzy z was powinni bra� z niej przyk�ad! 0:03:49:Wow! 0:03:50:Niesamowite! 0:03:52:Ona jest taka m�dra! 0:03:53:P-Przesta�cie. Nie jestem wcale taka dobra... 0:03:56:Uh... Sensei, a gdzie m�j test? 0:03:59:Chcia�bym aby� przysz�a p�niej do pokoju nauczycielskiego i go odebra�a... 0:04:05:Czy ty robisz sobie ze mnie g�upka!? 0:04:07:Zobaczmy... Pytanie #1: "Napisz r�wnanie dla okr�gu narysowanego poni�ej." 0:04:11:Odpowied�: "Jeszcze tego nie wiem." 0:04:14:Oh, Yuusuke-kun r�wnie� utkn�� w tym miejscu. 0:04:17:Oboje stan�li�my na tym samym pytaniu, wi�c nasze dusze musz� by� ze sob� po��czone. 0:04:23:Pytanie #2: "Wyznacz warto�� tej funkcji, u�ywaj�c trygonometrii." 0:04:27:Odpowied�: "Czy trygonometria oznacza tr�jk�t mi�osny?" 0:04:30:Hmm, to pisa�am wtedy gdy Futaba-chan ci�gle gapi�a si� na Yuusuke. 0:04:33:[Znaczek = ira, d�wi�k z�o�ci i frustracji]|Hmm, to pisa�am wtedy gdy Futaba-chan ci�gle gapi�a si� na Yuusuke. 0:04:36:[Znaczek = ira, d�wi�k z�o�ci i frustracji]|Czy to jest to o czym my�l� �e jest? 0:04:39:Mo�liwe �e tak!? 0:04:41:Ah! Co ja powinnam zrobi�!? 0:04:43:Sensei, co powinnam zrobi�? 0:04:45:A sk�d ja mam wiedzie�!? 0:04:47:Co ty przez ten ca�y czas robi�a� w klasie? 0:04:50:Patrzy�am na Yuusuke przez ca�y, ca�y, ca�y czas! 0:04:55:Czemu ty...! 0:04:59:Iino-sensei... 0:05:01:Jeste� zabawn� dziewczyn�, Chitose-san. 0:05:04:A jak z tym? Je�li tak bardzo lubisz Takazakiego, to co my�lisz o wp�lniej nauce z nim? 0:05:09:Iino-sensei, prosz� nie by� dla niej tak �askawym. 0:05:13:Hmm, my�l� �e to jest najlepsze rozwi�zanie. 0:05:16:Prawda, Chitose-san? 0:05:17:Tak! 0:05:18:[Biblioteka] 0:05:23:Woah! Ile tu kurzu! 0:05:26:Jak to si� sta�o, �e jeste� teraz ze mn�? 0:05:27:Poniewa� Sensei powiedzia�a, �e Yuusuke-kun powinien mi pom�c w nauce. 0:05:33:Naprawd�? Jejku... 0:05:38:Nigdy tutaj nie by�e�? 0:05:40:Tak, jestem tutaj po raz pierwszy. 0:05:43:Po pierwsze, dzi�kuj� ci za twoje rady! 0:05:50:Wi�c, poniewa� nachylenie z tangensa do punktu (x,y) wynosi 6 x 1... 0:05:55:Yuusuke-kun, nie wiedzia�am �e masz takie d�ugie rz�sy. 0:05:59:Je�li nie czujesz si� �eby przerabia� matematyk�, to co powiesz o biologii? 0:06:02:No dalej... Por�wnajmy je. 0:06:04:Twoje s� prawie tak d�ugie jak moje. 0:06:08:Mog�aby� przesta�!? 0:06:10:Jak my�lisz, dla kogo to robi�, zmagaj�c si� z samym sob�? 0:06:15:Yuusuke-kun, wszystko wporz�dku? 0:06:18:Zamknij si�. Jak my�lisz kogo to b��d- 0:06:20:Widz�, �e dobrze wam idzie wam. 0:06:22:I jak? Jakie� post�py? 0:06:23:Mo�esz to powiedzie� chwil� tylko na nas patrz�c. 0:06:25:Tak! 0:06:26:Mn�stwo zabawy! 0:06:28:Przesta�! 0:06:30:Sensei, ona nie ma nawet kawa�ka ch�ci do nauki! 0:06:33:Przepraszam, ale nie chc� takiej roboty. 0:06:36:Co!? Nie! To musi by� Yuusuke-kun! 0:06:40:W og�le si� nie koncentrujesz na tym co robimy! 0:06:42:Koncentruj� si�, na Yuusuke. 0:06:45:Koncentruj si� na lekcjach. Twoich lekcjach! 0:06:47:Nie ma si� z czego �mia�, Sensei! 0:06:50:Dobrze, dobrze, a co powiecie na to? 0:06:53:Na co? 0:06:54:Je�li Chitose-san z testu semestralnego b�dzie ponad przeci�tn�, 0:06:58:wtedy Takazaki-kun odwdzi�czy si� jej �yczliw� nagrod�. 0:07:01:He? 0:07:02:Czy nagrod� mo�e by�... Czy nagrod� mo�e by� wszystko co zechc�, Sensei!? 0:07:05:Wszystko. 0:07:06:Jej! O co powinnam poprosi�? O co powinnam poprosi�? 0:07:08:Jak my�lisz Yuusuke-kun? 0:07:10:Prosz�, niech Pani przestanie zmienia� decyzje! 0:07:13:A czemu nie? W tem spos�b sprawi�, �e Chitose-san b�dzie w nastroju do nauki... 0:07:16:Co? 0:07:19:Szybko, szybko! Ucz mnie Yuusuke-kun! 0:07:23:Teraz, teraz, Takazaki-sensei. 0:07:31:Nagroda? 0:07:32:Tak, Yuusuke-kun da mi jako nagrod� wszystko co zechc�, je�li b�d� mia�a ocen� z testu semestralnego wy�sz� od �redniej. 0:07:37:Zastanawiam si� o co poprosi�... 0:07:39:Mo�e z Yuusuke-kun... 0:07:41:To takie zawstydzaj�ce! 0:07:43:W 100% niemo�liwe. 0:07:45:A czemu� to? 0:07:46:Bo nigdy nie by�a� w klasie kiedy uczyli�my tego co b�dzie na egzaminie, nie? 0:07:50:Musisz zacz�� od pocz�tku i umie� wszystko przed egzaminem semestralnym, to jest w 100% niemo�liwe. 0:07:54:C�, nigdy nie s�dzi�am �e przedmiot tak niskiego poziomu mo�e by� potrzebny w kt�rymkolwiek z miejsc. 0:08:00:Oh, tu jest. 0:08:01:Morimura-san! 0:08:02:S�ysza�am �e dosta�a� najlepsz� ocen� z testu! 0:08:04:Jeste� niesamowita! 0:08:06:Prosz�, czy mog�aby� nas uczy�? 0:08:08:Mnie te�! Mnie te�! 0:08:10:Dobrze, dobrze. Po kolei, dobrze? 0:08:12:Ah, ja te�! 0:08:19:Zobaczysz jeszcze! 0:08:21:Zamierzam zdoby� ocen� powy�ej �redni� na egzaminie semestralnym i dosta� swoj� nagrod� od Yuusuke, kt�rego kocham! 0:08:27:Onee-sama! 0:08:30:S�ysza�am �e je�li zdob�dziesz z testu semestralnego ocen� wy�sz� od �redniej to dostaniesz nagrod� od osoby ktor� kochasz! 0:08:38:Co?|He? 0:08:39:S�ysza�y�cie? 0:08:41:Je�li zdob�dziecie z testu semestralnego ocen� wy�sz� od �redniej to b�dziecie mog�y dosta� co� mi�ego, jako nagrod�, od osoby kt�r� kochacie! 0:08:47:Co!? 0:08:48:Je�li zdob�dziesz z testu semestralnego ocen� wy�sz� od �redniej, to jako nagrod� dostaniesz "dobry czas" od osoby kt�r� kochasz!? 0:08:54:[Notatka: Bakuncho odnosi si� do kontaktu seksualnego z facetem]|Bakuncho! 0:08:57:[Notatka: Bakuncho odnosi si� do kontaktu seksualnego z facetem]|Co!?|Je�li zdob�dziesz z testu semestralnego ocen� wy�sz� od �redniej, to w nagrod� "mo�esz si� dobrze bawi�:, robi� wszystko co zechcesz, z ka�d� dziewczyn�!? 0:09:04:Nawet je�li to dla post�pu edukacyjnego, to jest to �wietny, nie, to jest pierwszorz�dny pomys�! 0:09:09:Ko-edukacja jest... po prostu wspania�a. 0:09:14:Onii-chama, dobrze ci posz�o na twoim te�cie semestralnym. 0:09:17:Oto twoja nagroda. 0:09:19:A!|Powiedz "a"... 0:09:25:Onii-chama. 0:09:31:S�ysza�am �e dosta�e� z egzaminu ocen� wy�sz� ni� �rednia. 0:09:35:Nie�le.|[Notatka: Ichibanboshi przesun�� litery ze s�owa asameshi mae aby wyrazi� "wczesne �niadanie". Inaczej, oznacza to "dla mnie to bana�"]|H...
fabddd