Die Hard Nakatomi Plaza. Poradnik.doc

(13 KB) Pobierz

Misja 1:Nakatomi Plaza

 

1. Znajdź Holly

2. Zabierz broń

3.Ucieknij niezauważony

 

Ta misja jest prosta, więc nie ma, co tu dużo opisywać.

W recepcji podejdź do stołu i naciskaj na ekran potem wjedź windą na górę.

Po scence weź gnata ze stołu i ucieknij tylnym wyjściem

 

Misja 2: Fałszywy alarm

 

1. Włącz alarm

2. Znajdź i zabij Tony\'ego

3. Przeszukaj jego zwłoki

 

Włącz alarm na ścianie i poczekaj aż przybiegną kolesie. Rozwal ich. Idź dalej zabijając

wrogów. Gdy dojdziesz do drzwi zabitych dechami weź siekierę i zniszcz deski.

Idź dalej i zabij Toney\'ego. Pozbieraj to, co po nim zostało i udaj się do drzwi wyjściowych.

 

Misja 3: Saper

 

1. Zabij sapera

2. Znajdź nożyczki

3. Dezaktywuj bomby

4. Znajdź drogę na dach

 

Idź przed siebie zabijając wrogów. Gdy dojdziesz do ostatniego pomieszczenia zabij sapera

i weź nożyczki. Teraz poprzecinaj przewody na wszystkich bombach, które widziałeś.

Wróć do pomieszczenia gdzie zabiłeś sapera i wejdź po schodach na dach.

 

Misja 4: Na dachu

 

1. Wezwij pomoc

2. Znajdź drogę przez metalową siatkę

3. Ucieknij przez drzwi

 

Gdy wybiegniesz na dach wezwiesz pomocy. Teraz zejdź po drabince i zniszcz kłódkę przy

pierwszej skrzyneczce. Przetnij niebieski kabel ( Ten, który nie razi prądem). Postępuj

tak dalej przy następnych trzech skrzynkach a siatka magnetyczna otworzy się.

Teraz wróć przez drzwi za siatką do budynku.

 

Misja 5: W dół szybu

 

1.Znajdź drogę wyjścia

2. Unieruchom wiatrak

 

Wejdź w drzwi po prawej. Szybko zestrzel kłódkę na skrzynce i przetnij przewód.

Teraz zejdź na dół i wejdź w otwarte drzwi. Następnie musisz dojść do miejsca, w którym

zaczynałeś level „Saper\". Teraz zabij kolesia a on wpadnie w kratę tworząc ci tym samym

drogę wyjścia. Teraz wystarczy wejść do szybu wentylacyjnego.

 

Misja 6: Witamy na przyjęciu

 

1. Bądź cicho

2. Znajdź sposób na wezwanie pomocy

3. Opuść piętro zanim przyjadą posiłki

 

Musisz zachowywać się cicho a następnie iść i zabijać wszystkich. Potem wystarczy wywalić

kolesia przez okno i uciec do drzwi z napisem EXIT.

 

Misja 7: Wysoki stopień

 

1. Znajdź drogę do parkingu

2. Dostarcz moc do generatorów

3. Idź na parking

 

Tutaj wystarczy iść i zabijać przynajmniej przez chwilę. W pokoju strażników weź kod do

cyfrowych drzwi z początku. Idź tam. Przywróć moc do generatorów generatorów wróć do

pokoju strażników. Wciśnij tam czerwone przyciski. Teraz wyjdź i idź w drzwi w prawo.

Dalej nie ma kłopotów z dojściem.

 

Misja 8: Bieg Argyl\'a

 

1. Uratuj szofera przed zbirami

2. Doprowadź go do wyjazdu

 

Ta misja polega wyłącznie na strzelaniu do każdego zbira. Należy ochronić szofera przed

każdym i doprowadzić go do wyjazdu.

 

Misja 9: Gra w bohatera

 

1. Pogadaj z Argyl\'em

2. Zabij Fritz\'a

3. Znajdź drogę powrotną

 

Pogadaj z szoferem i idź dalej. W następnym pomieszczeniu gdzie będzie jechał na ciebie

wózek ze skrzynią zabij kierowcę. Idź dalej. Znasz to miejsce, więc idź do cafeterii. Załatw

kolesi. I idź dalej. Jak dojdziesz do kibla to za drzwiami będzie szyb wentylacyjny, do

którego wejdź. Teraz idź tak jak on prowadzi.

 

Misja 10: Jeden z terrorystów

 

1. Znajdź kod do drzwi

2. Omijaj walki na broń

 

Kod jest za drzwiami po lewo. Teraz idź przed siebie do końca. Musisz dojść do miejsca

gdzie walczyć będzie dwóch członków brygady specjalnej. Gdy zginą wróć się kawałek

i wejdź do szybu skąd wyszli dwaj terroryści.

 

Misja 11: Nie mój dzień

 

1. Znajdź drogę powrotną do budynku

2. Przelej wodę

3. Otwórz podwodne wrota

 

Zejdź na sam dół i idź za drzwiami w prawo. Teraz idź w lewo i wejdź po schodach.

Przekręć dźwignię po prawej od schodów i wejdź do pokoju. Zestrzel kłódkę z siatki i przetnij

przewód ( niebieski). Teraz otwórz drugą siatkę i przekręć dźwignię.

Idź drzwiami w tym pomieszczeniu do końca. Jesteś na początku. Zejdź znów na dół i

skocz do wody za terrorystami. Płyń w lewo i wyjdź na powierzchnię. Tam będziesz miał

dźwignię, którą przełącz. Wracaj do wody i płyń do samego końca ( Nabierz powietrza w

pierwszym wylocie). Wypłyń i zabij zbirów. Idź pod wyrwanymi kratkami i wejdź do dużego

szybu. Teraz wystarczy iść tak jak prowadzi droga.

 

Misja 12: Następstwo

 

1. Powróć do budynku

 

Wystarczy iść korytarzami i drzwiami do samego końca, czyli do drzwi z napisem exit

w z znajomych korytarzach.

 

Misja 13: Oczyszczanie budynku

 

1. Zabij operatora działa

 

Idź przed siebie i zabijaj wszystkich. Dojdziesz końcu do kolesia, który strzela z karabinu.

Wystarczy wykończyć całą hołotę i wrócić do drzwi z napisem EXIT

 

Misja 14: Niespodziewany kolega

 

1. Przekonaj cywila, że jesteś z policji

2. Ochraniaj go

3. Oczyść mu drogę

4. Doprowadź do bezpiecznego miejsca

 

Wyjmij odznakę i pokaż ją cywilowi. Idź dalej i zabij, kogo się da. Wejdź do pokoju z

drabinką i wejdź nią pod sufit. Zeskocz do drugiego pomieszczenia. Z korytarza weź siekierę

i rozwal dechy blokujące drogę cywila. Idź teraz zabić kolesi na końcu korytarza.

Teraz idź za cywilem i rozwal szybę. Wejdź na windę i naciśnij przycisk.

 

Misja 15: Architekt

 

1. Odnajdź architekta

2. Przekonaj go, że jesteś gliną

3. Eskortuj go

4. Odeprzyj atak terrorystów

5. Zejdź w dół szybu

 

Gdy dojdziesz do architekta ( jest w jednym z pokoi na początku) pokaż mu blachę.

Idź z nim dalej i zabijaj, kogo się da. W pokoju gdzie będzie się palić skacz po stołach

do gaśnicy. Ugaś część pożaru po stronie drzwi tak, aby mógł on przejść. Idź dalej.

ochraniaj go przed terrorystami w czasie, gdy on będzie próbował otworzyć windę.

Gdy ją otworzy idź do niego. Teraz zejdź w dół szybu.

 

Misja 16: W szybie wentylacyjnym.

 

1. Znajdź drogę na opuszczenie piętra.

 

Dojdź do ostatniego pomieszczenia ( jest tam ksero i inne pierdoły) i wskocz na półkę gdzie

jest wejście do szybu. Idź tak aż dojdziesz do nowego pomieszczenia. Tam będziesz musiał

ustawić pokrętła tak, aby utworzyć wyjście. ( Prawidłowa kolejność powinna być taka:

To na samej górze w dół, to pośrodku tak jak jest a to na dole też w dół. Może być inaczej

jeśli za każdym razem jest jakaś inna kolejność.)

Następnie wystarczy iść tak jak prowadzi droga.

 

Misja 17: Wprowadzić samochód

 

1. Podsłuchaj plan terrorystów

2. Obejrzyj wjazd policji

3. Zrzuć C4 w dół szybu

4. Znajdź schody na 21 piętro

 

Idź przed siebie i załatw dwóch kolesi. Wejdź do korytarzyka za drzwiami i podejdź do okna.

Pooglądaj sobie teraz, co się stanie. Podejdź do drzwi windy i otwórz je. Teraz zrzuć krzesło z

C4 w dół i odsuń się. Po zajściu biegnij tam gdzie zaczynałeś level i ucieknij przez drzwi z

napisem EXIT.

 

Misja 18: Posiłki przybywają

 

1. Pokaż szybko odznakę

2. Oprowadź drużynę po budynku

3. Znajdź drogę ucieczki

 

Gdy wejdzie drużyna do zadań specjalnych szybko pokaż im blachę. Oprowadź ich trochę po

budynku ( Tak jak prowadzi droga). Gdy dojdziesz do pomieszczenia, w którym jest basen

skręć w lewo do korytarza. Idź dalej aż wyjdziesz z drugiej strony basenu. Teraz wejdź w

drzwi za nim i idź dalej.

 

Misja 19: FBI na ratunek

 

1. Znajdź miejsce żeby się schować

2. Idź z zakładnikiem w bezpieczne miejsce

 

Idź przed siebie i wejdź po drabince. Idź dalej do jedynych otwartych drzwi. Pogadaj z

zakładnikiem i idź z nim w do drzwi bliżej ciebie.

 

Misja 20: Bill Clay

 

1. Pogadaj z zakładnikiem

2. Ucieknij terrorystom

 

Po rozmowie z Bill,\'em który tak naprawdę jest szefem terrorystów ucieknij przed atakiem

bandziorów ( nie zabijaj Bill\'a) Drzwiami po prawej stronie. Teraz wystarczy iść dalej aż do

końca.

 

Misja 21: Mogłem użyć jego butów

 

1. Znajdź bandaże

 

Idź przed siebie aż dojdziesz do rozmazanej plamy krwi. Podążaj teraz jej śladem aż do

windy. Teraz wejdź przez drzwi do holu i odszukaj łazienkę. Tam masz bandaże.

 

Misja 22: Nieznoszę ciemności

 

1. Znajdź drogę powrotną

 

Po prostu wróć tą samą drogą, którą tu przybyłeś

 

Misja 23: Laboratorium R & D

 

1. Znajdź Ozu i uratuj go

2. Dezaktywuj system obronny

3. Dowiedz się, co Ozu powiedział Hans\'owi

 

Najpierw idź do Mainframe Lab ( przy drzwiach masz tabliczki z nazwami pomieszczeń)

i znajdź tam włącznik energii. Teraz wróć do Control room i tam pobaw się przyciskami

( uduś kolesi w pomieszczeniach i dezaktywuj bariery ochronne).

Wróć do Mainframe Lab i idź dalej tak jak prowadzi droga aż dojdziesz do Ozu.

Pogadaj z nim trochę i idź do wyjścia. ( przez okno do drzwi i do EXIT).

 

Misja 24: Zabawa w ciemności

 

1. Znajdź drogę do niższego poziomu

2. Zabij terrorystę próbującego przywrócić moc do generatorów

3. Zabij Alexandra w pokoju z generatorami

4. Znajdź drogę ucieczki

 

Idź przed siebie i zabijaj terrorystów. Gdy zejdziesz do niższego pomieszczenia przejdź przez

drzwi z napisem GENERATOR ROOM tam zabij wszystkich i zniszcz niebieski pojemnik

koło drzwi magnetycznych. Idź dalej dojdziesz prawie do początku. Teraz wróć się aż do

schodów, którymi tu wchodziłeś ( drwi są zablokowane beczkami, więc skręć w lewo).

Tam będziesz miał siatkę przejdź przez nią i przez drzwi. Teraz tam gdzie bawią się

zbiry skręć do lewej dziury ( po prawo jest apteczka jak coś) i wejdź po drabinie.

 

Misja 25: Ryba w beczce

 

1. Przeżyj jazdę na samą górę

 

Strzelaj do kolesi wychodzących z drzwi. Na samym końcu wejdź do szybu wentylacyjnego.

 

Misja 26: Zemsta Karl\'a

 

1. Znajdź drogę do pokoju z generatorami

2. Zabij Karl\'a

3. Znajdź drogę na dach

 

Idź przed siebie a potem wejdź do szybu windy i po drabinie na gorę. Idź dalej. Tam czeka

już Karl. Załatw go i jego kompanów, po czym wejdź po schodach na dach.

 

Misja 27: Wszyscy na dachu

 

1. Powiedz ludziom o bombach

2. Skocz z dachu

 

Zejdź z lądowiska i idź przed siebie na końcu będzie wąż pożarowy weź go i skocz z dachu.

 

Misja 28: Jak w Sajgonie

 

1. Wskocz do budynku

2. Dostań się na 31 piętro

 

Rozhuśtaj węża i wskocz do budynku ( najpierw rozwal szybę). Teraz idź tak jak prowadzi

droga aż do schodów prowadzących na 31 piętro ( po drodze weź też gaśnice, bo może się

przydać)

 

Misja 29: Przejmujemy prowadzenie

 

1. Znajdź drogę do skarbca

 

Idź tak jak prowadzi droga. Jak dojdziesz do pomieszczenia biurowego tam gdzie koło okna

lata helikopter to szybko załatw wszystkich. Przy drzwiach szybko wejdź do następnego

pomieszczenia i schyl się. Teraz wystarczy iść dalej.

 

Misja 30: Cały czas jesteś bohaterem?

 

1. Znajdź Holly i Hans\'a

2. Uratuj Holly przed Hans\' em

 

Idź do skarbca i rozwal kolesi. Teraz zejdź w dół. ( Po scence wróć się kawałek, bo wyjdzie

jeszcze jeden zbir) Teraz weź snajperkę i nawalaj Hans\'a w łeb ( po dwóch strzałach będzie

przechodził dalej), Gdy będzie wychodził z pomieszczenia nie idź od razu za nim, lecz

odczekaj chwilę. Gdy będzie przy oknie rozwal szybę a potem walnij mu jeszcze parę kul w

pecyn.

 

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin