. .___________ _|_ ______________________________. | | | : bOONDOCKS oNE oF tHE fASTEST iN eUROPE | . _______ __ _|_ ____ ______ ________ : _____ _|_\_ / . | . \_ __ ______\_. \ ______ _\_. /__| ___ / __/__ | / / | : | / \| / l \/ . \ l___/\_ |/ /___ / : \ \______|______/ \ /_________/ | \________/ / _/_______/_ _l______/sc : _/ \____/ \__________/ _/ \___) | | . \_____| \______| | | : | |hELLFiRE & lSD wHQ!tRISTAR & rED^SECTOR iNC., sUNFLEX iNC. & iLS aMIGA eHQ!| | tRiSTAR & rEDSECTOR iNC. cONSOLE aND gERMAN cONSOLE sYNDICATE wHQ! | | tRiSTAR & rED^SECTOR iNC. /X-iNNOVATiON wORLD diSTRiBUTiON sITE | | cLASSIC^qUARTEX hQ! dREAMCHARTS, dEViOUS dEZiGNS & dATA dIVISION dHQ! | | -g^sTYLE! & tWISTED wHQ! pRO aRTS & rOADHOGZ eHQ! | | | | mASTERS aRE: | | ->s/\L-oNE!mARIOsECTORCHARGERaPOLLOaSTROcOLONELgAZ PeCS<- | | | | rUNNING oN aN aMIGA 4ooo wITH a cYBERSTORM o6o/5o mHZ/22 mB! | | 2 * cREDITZ fOR mAJORS! 3 * cREDITZ fOR mAJORS fROM yOUR oWN gROUP! | | | | +31-(o)-548-54O-653 +31-(o)-548-521-716/521-848 +tEL-NET | | ->16k8 dUAL<- ->28k8 dUALS!<- 23:30-06:00 gMT +1 | | | l_________._ _ _ _._________| ________ | ->nO nEW uSER pASSWORD aND/oR sYSTEM pASSWORd!<- | ________ |________|| ||________| : uPLOADEd bY -=- dIaB -=- oN nODE #01 : . tIME aND dATE oF tHE uPLOAD: 08:22:38 , 03-31-1996 . ______ _____ _________ __ __ \ __/_ __ \ ___/ __\/ \/ \ NODE 1: +31-775-212-93 USR 21K6 / / | / _/_ _/_ _/ \ \/ \ NODE 2: +31-775-137-53 USR 28K8 \______|_\___/____|_\ \_|| \_ NODE 3: +31-775-189-30 USR 16K8 .---------------gEm/aL-\___/-|______|----------------------------------------. | | | WORLD OF ELITE! | | | | DEATHKNIGHT,JAKE,NOSTROMO ________________________/|__/| ___________ | | DEVIOUS DOZE, RAJ!, FURY \___ \ __ / __/ __/ / |/ ____/ __/_ | | AND OFCOURSE ARTIC CAT!!! | __/ _/ _/ _| \__ \ \/ / ) / _| / | | |___|\__\ \________ /___\__\__ \______\ | `--[ EURO HQ ]--------------------------\___/e/aL!\/--------/_____\--------' "ALFABET MIERCI" (C) ARTE/SEVEN STARS SOLUTION Poniszy opis powsta w oparciu o wersj ECS gry Alfabet mierci. Wersja AGA tej gry jest troch bardziej urozmaicona ale te z tym opisem mona bardzo atwo j ukoczy. Poniszy opis nie zawiera wszystkich czynnoci i rozmw jakie mona przeprowadzi w czasie grania, gdy nie s one niezbdne eby gr ukoczy a jedynie urozmaicaj i uatwiaj jej skoczenie. Oczywicie wikszo rozmw naley prowadzi w sposb sensowny gdy w przeciwnym wypadku czeka ci mier. Id do pocigu, porozmawiaj z Gerwazym Walczewskim. Po rozmowie, skieruj si do miasteczka. W pierwszej fazie gry przemieszczasz si po miecie wskazujc wybran lokacj na planie miasta. Podejd do planu miasta (prawo), udaj si do Marleny yhoniuk, przedstaw si jako Wojtek Ziob, porozmawiaj z Marlen, dostaniesz PARASOL. Udaj si na Parafi w. Wojciecha, porozmawiaj z ksidzem Alfredem rebakiem, obejrzyj ksig wieczyst, pojed z ksidzem do szpitala. We ze schowka SZNUR, wysid z samochodu (gra) i id do szpitala. Porozma- wiaj z ordynatorem Maciejem Zembowskim, zabij pielgniark uywajc PARASOLA. Udaj si do Marleny, nastpnie id do szpitala zobaczy Ternawskiego. Potem id na Policj, uyj SZNURA na uchylonym oknie. Po rozmowie z ordynatorem udaj si do pki (prawo), obejrzyj szafk i we AKTA. Udaj si na cmentarz komunalny i we STARY KLUCZ. Id do domu Janiny Stachury, uyj NOA na Stry- czyskim a dostaniesz adres. Udaj si teraz do R.P. Urylewskich, porozmawiaj z kobiet. Id na stacj PKP, wsid do pocigu. Porozmawiaj z crk Gerwa- zego Marysi Walczewsk. Nastpnie uyj AKT, pjd do studni i wrzu do niej STARY KLUCZ. Wr do domku, nastpnie wypij mikstur jak da ci Marysia. We WIADERKO, id do studni, we MOTEK. Potem id na k (lewo), we PISTOLET. Wr do studni i id do kocika (d). We PDZEL i KUBECZEK. Skieruj si do drogi (lewo), we GWD, wr do kocika i skieruj si w stron starego domu (prawo). Nastpnie id na podwrko, we STOLIK, uyj GWODZIA na STOLIKU. Wr si przed dom, uyj STOLIKA na jaboni, zerwij JABKO. Skieruj si do drogi, daj JABKO przechodniom a dostaniesz w zamian PODRCZNIK, wr si do kocika. Napenij KUBECZEK wicon wod i polej ni piocha. Porozmawiaj z nim i wymie si na ZIELNIK. Uyj ZIELNIKA, sprzed starego domu zerwij LEPIKA ZJADLIWEGO. Udaj si na skrzyowanie drg, id na most (gra) a potem dalej na targ (gra). Zabierz ZEGAREK facetowi z prawej i daj go facetowi z lewej, a dostaniesz STARY MYNEK. Uyj LEPIKA na STARYM MYNKU a otrzymasz PROSZEK. Id do rzenika (jest to jedna z budek na targu po lewej stronie). Porozmawiaj z rzenikiem, id tam jeszcze raz i powiedz, e masz osob do zabicia (Tomka Antkowiaka), z ktr si umwie w obery. W obery wsyp PROSZEK do kufla Masarza i porozmawiaj z nim, zdobdziesz MAY KLUCZ. Porozmawiaj z facetem od ktrego dostae mynek a dostaniesz adres Masarza. Udaj si tam (lewo), otwrz MAYM KLUCZEM okno do piwniczki i wejd przez nie do rodka, we NABJ i nabij nim pistolet. Id na most, obejrzyj dziur w mocie, umyj STARY MYNEK w wodzie. Id na k, zastrzel sarn, dostaniesz OKULARY. Udaj si na skrzyowanie drg a potem w stron lenej drogi (lewo). Id do domku wrki QUEFRETE XANG (lewo), daj jej MYNEK. Sprzed domu wrki udaj si do stracha na wrble (gra) i we SZNUR. Teraz id do domu Masarza (na Policj), uyj SZNURA na oknie. Porozmawiaj z Zembowskim o strachu na wrble i z pki zabierz APARAT FOTOGRAFICZNY. Id na targ a potem do szpitala (prawo). We GAZ oraz ETER, nascz GAZ ETEREM. Skieruj si do wyjcia, uyj GAZY na pielgniarce, zrb jej zdjcie. Id do ducha rzeki (dziura w mocie) i uyj na nim FOTKI XANADU a dostaniesz BRANSOLETK. Teraz id do stracha na wrble, potem do piwniczki (prawo), napenij WIADRO wod a potem uyj je na piwniczce, zrb zdjcie polu siowemu. Wrc si do ducha rzeki i uyj na nim FOTKI POLA to dostaniesz SZKLAN KUL. Udaj si do wrki i daj jej SZKLAN KUL a dostaniesz NAPJ. Skieruj si do piwniczki, wypij NAPJ i we SKAFANDER. Wr do wrki i daj jej SKAFANDER do uszczel- nienia. Id na most i skocz do rzeki (uyj dziury w mocie). Potem id na skrzyowanie drg i udaj si do lasu (prawo). Po rozmowie z Valence, uyj mocy (wcinij fire w joysticku (?)), pozbieraj KLOCKI, nastpnie uyj mocy na skrzyowaniu drg oraz mocie i pozbieraj reszt KLOCKW. Wr do Valence i powiedz jej eby przyniosa kawaek ukadanki majcy wcicie z dou, dwie wypustki z gry i jedn z lewej. Nastpnie uyj 6 KLOCKW a otrzymasz UKADANK. UKADANKI uyj na wbitym w drzewie gwodziu. Id do piwniczki i wejd do rodka, uyj lodwki i we STAR KSIG. Potem id porozmawia z wrk to dostaniesz CZAR ZAMIANY. Pjd do Valence i uyj CZARU ZAMIANY. Id teraz na targ a stamtd do centrum (gra), nastpnie pjd na Parafi (prawo). Po rozmowie z ksidzem dostaniesz DUY KLUCZ. Wr do Valence, gdzie odzyskasz sw posta. Potem id do kocika, otwrz drzwi uywajc DUEGO KLUCZA. Przesu ksik w drzwiach (uyj jej), we KROPIDO i uyj go na naczyniu z wod wicon. Id do Valence i zamie si w ni. Potem id na targ i skieruj si w stron domu Masarza a trafisz do swojego domu. Wejd do rodka, we WDK i PUSZK FARBY. Wr do Valence, po zamianie id do studni i WDK wycignij STARY KLUCZ. Stamtd id do domu Gerwazego, uyj FARBY na PDZLU, a PDZLA na LUSTERKU, ktre po pomalowaniu we. Teraz id do centrum a stamtd na cmentarz (d). Uyj LUSTERKA na grabarzu (Bercerze), potem uyj na nim KROPIDA i jeszcze raz LUSTERKA. Otrzyman od ducha rzeki BUTELECZK uyj na Marlenie. I to ju koniec. Solved and typed by Don Adan. GREETINGS TO: ANTHROX , CLASSIC , CORRUPT , CRUX DELIRIUM , FAIRLIGHT , FLOOD , HELLFIRE PRODIGY , QUARTEX , SUNFLEX , TRSI @BEGIN_FILE_ID.DIZ[1m __ __ ______ ______ ______ ______ ___ / /__ / // __ // __ //_ __// ____// _ \ / // // // __ // / / / / / / __/_ / / \ \ / // / / // / / / / / / // / ______ ______ ______ ________ /_ __// ____// __ // _ _ /[0m [32m Presents [0m[31m [1m/ / / __/_ / __ // // // /[0m [32m on [0m[31m [1m/ / / // / / // / / /[0m [32m 1996-03-29[0m[31m [1m [0m ALFABET SMIERCI [32mSOLUTION[31m @END_FILE_ID.DIZ ...
Marczysko