Alone in the Dark 4.txt

(12 KB) Pobierz
Alone in the Dark 4


Graj�c Edward'em. 
Po wyl�dowaniu biegnij w prawo. Po rozmowie z Aline id� do przodu. Przejd� pod drzewem. Przejd� pod arkad�. Popatrz na krew. Wejd� po schodach do budynku. Pogadaj z go�ciem. Wyjd� na zewn�trz i id� dalej. Kiedy us�yszysz strza�y wr�� do budynku. Zabierz klucz. Le� dalej. kluczem otw�rz furtk�. Id� do przodu. Zabierz amunicj�. Id� dalej. skr�� w lewo i otw�rz bram�. Id� dalej. podnie� naboje. Przejd� pod arkad� i we� apteczk�. Wr�� do bramy. Id� w prawo. Wejd� po schodach. Biegnij w lewo. Po drodze rozwalaj�c psy. Wejd� po schodach. Id� do statui. Wejd� po schodkach i spr�buj otworzy� bram�. Zejd� na d�. Id� w prawo. Rozwal potwora. Otw�rz furtk�. Skr�� w prawo. Przekr�� ko�o. Zbiegnij po schodach na d�. Wejd� w tunel. Id� do ko�ca. W pomieszczeniu poruszaj si� powoli i strzelaj do skacz�cego "aligatora". Wejd� w tunel w g�rnym rogu ekranu. Wejd� po drabince. Wejd� na podest. Otw�rz drzwi. Skr�� w lewo. Zapal latark� i przeszukaj miejsce. Zabierz amunicje, apteczk� i strzelb�. Id� dalej. Otw�rz trumn� i zabierz klucz. Otw�rz krat� i id� do g�ry. Wyjd� przez lustro (znajdziesz si� w lobby). Wys�uchaj gadki i rozwal potwora. Zapal �wiat�o. Obejrzyj zegar na stole. Zabierz "zgrywk�" ze sto�u. Le� na g�r�. przesu� szaf�. Wejd� prze drzwi. Pogadaj z Aline. Obejrzyj zdj�cie. We� ksi��k�. Z biurka zabierz statuetk� i dyktafon (wys�uchaj nagrania). Przejd� przez lustro. Na ko�cu drogi zabierz "zgrywk�" i sp�jrz przez wizjer. Wr�� do lobby. Otw�rz drzwi pod balkonem. Pogadaj z india�cem. Zapal �wiat�o. Teraz le� w druga stron� korytarza. Z komody zabierz amunicj�. Otw�rz drzwi. Wbiegnij na strych. Zabierz wyrzutni� granat�w i pogadaj z Aline. Zejd� na d�. Otw�rz nast�pne drzwi. Rozwal zombasy. Zabierz amunicj� i apteczk� z korytarza. Wejd� przez drzwi. Uwa�aj na paj�ki. Obejrzyj gablot�. Zabierz amunicj�, zdj�cie i g�ow� wilka. Wr�� do g��wnego korytarza. Teraz le� dalej. omi� dwie pary zamkni�tych drzwi. Wejd� przez kolejne. Rozwal zombasy i otw�rz drzwi. Znajdziesz si� w magazynie. Obejrzyj dyplom, dwie ksi��ki i testament i dwa obrazy. zabierz apteczk�, naboje i buteleczk�. Zanurz buteleczk� w amforze z wod�. Wyjd� drugimi drzwiami. Teraz biegnij z powrotem do gabinetu z gablot�. Umie�� w �rodku flaszk�. Wr�� na balkon w lobby. Otw�rz obraz z "badaczem Antarktyki". Zabierz klucz. Zbiegnij na d�. Wejd� na korytarza. Skr�� w lewo. Wejd� w kolejny korytarz. Rozwal zombasy. Przebiegnij obok drzwi prowadz�cych do magazynu i otw�rz kolejne. Tu zabierz apteczk�, klucz le��cy obok sto�u i naboje. Obejrzyj sow�. U�yj g�ow� wilka. Zabierz klucz. Wr�� do g��wnego korytarza. Wejd� po schodach (mi�dzy drzwiami). Otw�rz drzwi. Jeste� na pi�trze. Zapal �wiat�o. Wejd� w pierwsze drzwi. Podejd� do ��ka. Kiedy macki ci� rzuc�, wsta� podejd� bli�ej i strzel w lamp� wisz�c� nad ��kiem. Kiedy wszystko p�jdzie z dymem zabierz rakietnic�, naboje, apteczk� i zgrywk�. Obejrzyj obraz i wyjd�. Id� dalej. skr�� w mniejszy korytarz. Otw�rz drzwi. Zabierz apteczk�. Wejd� po schodkach. Podejd� do biurka. Obejrzyj ksi��k�. Zauwa� szuflad� w biurku. Wyjd� na zewn�trz. Le� w lewo korytarzem do jego ko�ca. Otw�rz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz kawa�ek fotografii, klucz, zgrywk� i dwie ksi��ki. Wr�� do lobby. Przepchnij biust portretowy. W lustrze zobaczysz odbijaj�ce si� litery H i M. Obejrzyj "pomnik", znajdziesz tu mechanizm. Wpisz H i M. id� na g�r�. Otw�rz obraz przy szafie. Zabierz klucz. Le� na strych. Otw�rz drzwi. Rozwal potwory. Zabierz naboje i zapalniczk�. Otw�rz kolejne drzwi. Tu w przej�ciu do kolejnej cz�ci strychu nadepniesz na ruchome deski. U�yj na nich �om. We� dwa klucze. Id� dalej. Kiedy wejdziesz do pomieszczenia z paj�kami wyjmij gnata i wystrzelaj je. Zabierz naboje. Podejd� do �wiecy na ko�cu drogi. U�yj zapalniczk�. Podejd� do �cianki. U�yj �om. Wejd� w dziur�. Rozwal potwory. Wejd� przez drzwi w prawej cz�ci korytarza (przed nimi le�y apteczka). Pogadaj z babci� w ��ku. Wyjd� na zewn�trz i id� do ko�ca korytarza. Otw�rz drzwi. Znajdziesz si� na "spiralnej" klatce schodowej. Zejd� na pi�tro poni�ej. Otw�rz drzwi. Znajdziesz si� w znajomym ci ju� korytarzu. Otw�rz drzwi z lewej strony. Podejd� do biurka i otw�rz szuflad�. Zabierz klucz i kawa�ek zdj�cia. Wejd� znowu na spiraln� klatk� i zejd� na d�. W��cz �wiat�o. Otw�rz drzwi. Tu otw�rz kolejne. Znajdziesz si� w korytarzu na parterze. Otw�rz drzwi po lewej stronie. wejdziesz w ten spos�b do biblioteki. Przeczytaj dwie ksi��ki na dole (jedna na biurku druga na stojaku). Le� na g�r�. Na samym ko�cu na p�ce znajdziesz ksi��k�. Wci�nij j�. Zbiegnij na d�. Tutaj na przeciwleg�ej stronie tej ksi��ki z g�ry znajdziesz druga tak� sam�. Wci�nij j�. Teraz podbiegnij do schod�w. Tu te� znajduje si� ksi��ka. Zr�b to samo. Teraz le� na g�r�. Po drodze zjawi si� co� lataj�cego. Rozwal to (prawdopodobnie b�dziesz musia� wykorzysta� prawie ca�� amunicj�. Le� na g�r�. tu naprzeciw ksi��ki kt�r� wcisn��e� jako pierwsz� na p�ce znajduje si� czwarta z ksi��ek. Pchnij j�. Pami�taj �eby zachowa� w�a�nie tak� kolejno��. Otworzy si� obraz w lobby. Le� tam i otw�rz go. Zabierz now� bro� i klucz. Teraz biegnij do biblioteki. Wejd� na pi�tro. Tu znajdziesz panel kontrolny. Ustaw na nim kod 3926 (po��cz dwa skrawki fotografii, na jej odwrocie zobaczysz dwie liczby - dodaj je). Wejd� do �rodka skrytki. Zabierz teleskop. Wstaw figurk� akrobaty do reszty kolesi. Otworzy si� panel kontrolny. Na razie go zostaw. We� figurk� bizona i przeczytaj notatk� pisan� na odwr�t. Le� na g�r� biblioteki. Wyjd� po drabince na zewn�trz. Wejd� do wie�y. Zamontuj teleskop. Zarejestruj liczb� (1692) (wci�nij S, �eby wyj�� z trybu teleskopu). Wr�� do skrytki i ustaw t� liczb� na panelu. Le� do obrazu na balkonie w lobby. Otw�rz go. Zabierz tabliczk�. Teraz pod obrazami pojawi� si� tabliczki do ustawienia. Podejd� do pierwszego obrazu w lewej strony. Teraz po kolei musisz ustawi� cztery daty. S� to daty urodzin ka�dej z portretowanych postaci. Te daty znajdziesz z ksi�dze rodowej Morton�w. Tak wi�c od pierwszego obrazu ustawiaj 1852, 1874, 1899, 1931. Zbiegnij na d� i podejd� do zegara. Zabierz klucz. Otw�rz g��wne drzwi w lobby. Wyjd� na zewn�trz. Skr�� w lewo. Id�c t� �cie�k� znajdziesz magazynek do nowej spluwy i apteczki. Teraz wr�� do wej�cia i id� �cie�k� w drugim kierunku. Otw�rz furtk�. Teraz biegnij t� sam� drog� kt�r� przyszed�e� to miejsca l�dowania. Po drodze rozwalaj potwory, ale r�wnie� staraj si� omija� zombasy - dzi�ki temu nie zmarnujesz sporej ilo�ci amunicji. Kiedy znajdziesz si� przy l�dowisku nie skr�caj do spadochronu tylko biegnij dalej. dobiegniesz do kolejnej furtki. Obejrzyj metalow� plakietk� wyj�t� zza obrazu. Zapami�taj uk�ad znak�w i ustaw go na k��dce przy furtce. Po drugiej stronie przeszukaj cia�o. Zabierz magazynek i apteczki. Przejd� przez most. Rozwal potwory. Przy oderwanej g�owie skr�� w lewo i wejd� po schodach. Podejd� do g��wnego kamienia w g�rze ekranu. Zidentyfikuj go jako p�nocny (North). Teraz Aline b�dzie komenderowa� ci do kt�rych kamieni masz podchodzi�. Kiedy powie, �e masz podej�� do p�nocnego, wtedy podchodzisz, przygl�dasz mu si� i ��czysz si� z Aline. Ponownie ta sama czynno�� itd. itd. itd. kiedy stwierdzi, �e ju� wystarczy i �e masz zacz�� rytua�, podejd� do kamienia wschodniego. W��cz dyktafon i zapami�taj pierwsze zdanie wypowiedziane przez India�ca. Podejd� do kamienie i teraz po kolei wypowiedz zakl�cie (Okuo...., ...Ror, ...Ris, Cornay). Po tym rozja�ni si� kamie� na �rodku. Podejd� do niego i zabierz ma�� tabliczk� i figurk� byka. Wyjd� z magicznego kr�gu.; przy oderwanej g�owie skr�� w prawo i le� dalej. przep�d� potwory. Rozwal du�ego skorpiona. Zaraz za nim wejd� po drabince do ma�ej groty i zabierz rakiety. Id� dalej. przy bagnach skr�� w lewo. Kieruj�c si� tym kierunku dojdziesz do samolotu. Wejd� do �rodka. Zabierz apteczki, szczypce, niebieskie soczewki, zgrywk� i rakiety. Pogadaj z pilotem i szybko uciekaj z samolotu. Wr�� do miejsca gdzie rozwali�e� skorpiona. Po��cz niebieskie szk�a z latark�. Teraz b�dziesz widzia� �lady krwi. Id� po �ladach na drabink� i wejd� do groty. Zobacz znak na �cianie. Teraz id� nad bagna. Przejd� po �ladach krwi na drug� stron�. Biegnij pod �ukiem. We� zgrywk�. Rozwal skorpiona. Id� po mostku. Zobacz kolejny znak na kamieniu. Podejd� do furtki. Pogadaj z Aline. Id� do kaplicy. U�yj szczypce na �a�cuchu. Wejd� do �rodka. We� rakiety i apteczk�. Przejrzyj ksi�g�. Podejd� do panelu. Wci�nij trzy znaki - dok�adnie te kt�re widzia�e� po drodze (g�rny prawy r�g, �rodek, dolny prawy r�g). Wejd� do krypty. Id� korytarzem. Przy przej�ciu uzyj pier�cie�, kt�ry dosta�e� od Aline. Przejd� na drug� stron�. Wejd� do laboratorium. Zwied� je. W ko�cu trafisz n Alana. Po rozmowie ucieknie. Kiedy zga�nie �wiat�o wykonuj polecenia Aline. Id� przy �cianie w lewo. Do pierwszego prze��cznika. Przestaw wajch�. Po drodze rozwalaj zombasy. Teraz id� dalej do pocz�tku laboratorium. Przestaw kolejn� wajch�. Nast�pnie wr�� do rozwidlenia i skr�� w lewo. Tu na ko�cu znajdziesz ostatni prze��cznik. Przestaw go. Przejd� przez drzwi. Przeczytaj listy le��ce na biurku. Teraz przejd� przez drzwi przez kt�re uciek� Alan. Biegnij szybko, nie zatrzymuj�c si�. Omijaj paj�ki. Na g�rze kiedy sko�cz� si� schody skr�� w prawo i wejd� do pomieszczenia. Ods�uchaj nagranie na ta�mie. Wyjd� i przejd� przez drugie drzwi. Jeste� znowu w piwnicy posiad�o�ci. Id� do skrzy�. Pogadaj z India�cem. Wejd� po drabince. Znajdziesz si� w "szklarni". Rozwal potwory. Zabierz naboje. Wejd� po drabince. Przesu� rze�b�. Zepchnij j� na d�. Zejd� na d�. Przeszukaj szcz�tki. Znajdziesz figurk� i pier�cie�. Teraz wr�� z powrotem do laboratorium. Wyjd� z niego i podejd� do ruchomych drzwi. Przystaw pier�cie�. Spotkasz si� z Aline. Kiedy odczyta tablice le� dalej. Za mostem w tunelu znajdziesz zamkni�t� klap�. Podnie� j�. Zabierz wszystko co tam jest. Id� dalej. po gadce z Alanem przeniesiesz si� w "inne miejsce". Id� w tunel. Pogadaj z A...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin