Osiągnięcia edukacyjne ucznia klasy drugiej: wrzesień – listopad
Rzeszów, 16.11.2009r.
Imię i nazwisko:............................................................................................................................klasa...................
Osiągnięcia wychowawcze
zawsze
często
najczę-
ściej nie
Potrafi skoncentrować się podczas zajęć
Aktywnie uczestniczy w zajęciach
Pracuje samodzielnie w dobrym tempie
Przestrzega zasad kulturalnego słuchania i prowadzenia dialogu
Posiada potrzebne pomoce i materiały
Stara się kończyć rozpoczęte prace
Przestrzega zasad przyjętych w klasie i w szkole
Potrafi współdziałać w zespole
Osiągnięcia w nauce
Poziom osiągnięć
pełny
częściowy
minimalny
Wypowiada się w kilku zdaniach na podany temat
Umie poprawnie przeczytać poznany tekst
Rozumie samodzielnie przeczytany tekst
Umie zredagować opis według ustalonego planu i napisać plan do opisu pod kierunkiem nauczyciela
Porządkuje wyrazy według alfabetu
Układa i zapisuje kilka zdań na podany temat
Pisze poprawnie wyrazy ze spółgłoskami miękkimi
Stara się zachować poprawność ortograficzną podczas pisania
Pisze starannie, kształtnie, czytelnie
Gniezna i Krakowa
Poprawnie zapisuje nazwy własne
Zna zasady zdrowego odżywiania
Umie biegle dodawać i odejmować liczby w zakresie 30
dzianina007